globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Superduke 1290 nebo rsv4
25.10.2019 v 13:27
Zdravim,uvazuji o koupi ktm superduke 1290 nebo rsv4.vite o nejake zname bolesti techto stroju?diky za poznatky
Předchozí
1 2
Následující

Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 14:58 | Nahoru | #1
řekl bych, že zadní guma

Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 15:24 | Nahoru | #2

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 15:24 | Nahoru | #3
Předně, moc nechápu výběr mezi 1290SD nebo RSV4, tzn. naked a superbike. Kdyby to druhé bylo Tuono V4, to bych chápal a dál se mu budu věnovat. Pokud fakt myslíš RSV4, pak to ignoruj.
U obou asi taky záleží na ročníku. Mám SD 2018, zatím bez problému a hodně čtu zahraniční fóra a nezaznamenal jsem, že by byla nějaká obecná bolest. Tuono bych bral jen 1100 a ideálně Factory.
Ještě k rozdílům, na Tuonu V4 jsem něco najel taky, takže vím, že je to dost rozdílnej bajk proti SD. Tuono je ovladatelností spíš superbike, tzn. proti SD ho musíš o trochu víc nutit ke změně směru. SD je v tomto ohledu hravější. K motorům, obě jednou hodně, V4 ale ožije hlavně v horní třetině otáček, SD má využitelnější spektrum. Podvozkově bych řekl, že Tuono je o něco lepší, resp. stabilnější, kdežto SD víc do komfortu. No a V2 vibruje, V4 skoro vůbec. Je to o zvyku, ale když sedneš z Tuona na SD, tak je to tak traktor

Naposledy editováno 25.10.2019 15:27:21

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 16:26 | Nahoru | #4
Nechceš do výběru zařadit ještě něco dalšího? Třeba R1250GS nebo nějakého choppera? Abys to měl trošku rozmanitější...

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 16:49 | Nahoru | #5
Attim> diky,doted jsem jezdil sporty a sd je jediny naked o kterem uvazuju.proto ta volba rsv4.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 16:51 | Nahoru | #6
pies> napada me jeste ducaty 1198

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 18:39 | Nahoru | #7
DUCATY

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 19:42 | Nahoru | #8
martyzx10r> Já nemám s čím z tvého výběru srovnat. Ale RSV4 je dle mého názoru na cestu zbytečně moc. Motor je moc silný, podvozek moc dobrý a celkově to je raketa. Ale jak říkám, nemám to s čím dalším srovnat. SD ani 1198 jsem nejel. Až teda 1299 a V4, ale ty nezmiňuješ.

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 20:22 | Nahoru | #9
banda1250> jj,preklep pardon

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 20:25 | Nahoru | #10
pies> chci agresivni zlou holku,nejde mi o cestovani ani kochacky a japonky me v cenove relaci cca 250tis. nezaujaly.

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 20:55 | Nahoru | #11
Ale 250k je na ty dvě asi málo

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

25.10.2019 v 23:04 | Nahoru | #12
ariba> na novy jo,myslim rocnik 2014-2015

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 00:22 | Nahoru | #13
martyzx10r> Agresivní a zlou holku chce spousta chlapů a pak litujou (a teď mluvím fakt o těch holkách) Nějak mi pojmy agresivní a zlá ani k SD ani k Aprilce (na té jsem ale nejel) nesedí. Vlastně asi k žádné soudobé motorce

Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 04:10 | Nahoru | #14
Měl bys víc jezdit ať ti nelezou vosy do přilby
Chtěl bych tě vidět sedlat tyto stroje bez asistentů

Naposledy editováno 26.10.2019 04:10:41

Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 07:45 | Nahoru | #15
Za mě, je to těžké. Dneska se dá jízda víc užít na ostrém naháči. Na superbiku budeš jen rychlý. V teoretické rovině, samozřejmě.
Na takto mladých motorkách budou asistenty všude, takže s tou zlostí to taky nebude až tak horké. Na druhou stranu je pravda, že bez nich by to bylo pro normální lidi asi nepoužitelné.
Pak dej vědět, co vybereš

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 10:29 | Nahoru | #16

pies píše: martyzx10r> Já nemám s čím z tvého výběru srovnat. Ale RSV4 je dle mého názoru na cestu zbytečně moc. Motor je moc silný, podvozek moc dobrý a celkově to je raketa. Ale jak říkám, nemám to s čím dalším srovnat. SD ani 1198 jsem nejel. Až teda 1299 a V4, ale ty nezmiňuješ.


SD jede taky hrozně a zbytečně moc... Neboj, v tom jsou si rovny

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

26.10.2019 v 14:15 | Nahoru | #17
t_freedom> věřím a chtěl bych vyzkoušet. Musím trefit nějaké silniční orange days...

Superduke 1290 nebo rsv4

28.10.2019 v 01:07 | Nahoru | #18
Na SD 1290 jsem jel a je to hodna a mila motorka, nelze nez doporucit:)

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

28.10.2019 v 16:13 | Nahoru | #19

martyzx10r píše: pies> chci agresivni zlou holku,nejde mi o cestovani ani kochacky a japonky me v cenove relaci cca 250tis. nezaujaly.


No twl romantika

Superduke 1290 nebo rsv4

29.10.2019 v 07:25 | Nahoru | #20
Všechny testy naháčů vyhrává Tuono, takže bych o jeho zařazení popřemýšlel. SD určitě super motorka, ale většinou v těch testech není ani na druhé místě. Tedy bavíme se o modelech 2017+, snad je to na hraně tvýho rozpočtu, možná je to přes.

Superduke 1290 nebo rsv4

29.10.2019 v 07:35 | Nahoru | #21
na normální ježdění bude SD mnohem lepší, prostě naked vs SS, na duku se krásně sedí, dost podobně jak na SM, a ten motor...neříkám, že je nerychlejší, ale ten pocit síly když dáš plyn na doraz Ti žádná jiná nedá

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

14.1.2020 v 15:37 | Nahoru | #22
Ahoj. Na bežné každodenné využitie určite SD. Veľmi vydarený bajk. Obrovský fun factor a zároveň priateľné pohodlie. A možnosť osadiť slušné originálne kufre je na nezaplatenie.
Zatiaľ 29000 km. Vyskytli sa mi dve poruchy. Jedna porucha bola na zadnom svetle, plastové matičky sa rozpadli otrasmi a jazdou so spolujazdcom, ale dalo sa to jednoducho opraviť. Druhá porucha, nebola ani tak porucha. Stratila sa skrtuka na skopávanie stojanu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 07:27 | Nahoru | #23
pistacik> čus, chtěl bych se tě zeptat na pár otázek ohledně SD gen.1. Jak je to tam s kontrolou trakce? Abych vypnul antiwheelie tak vypnu zároveň komplet kontrolu trakce nebo jak je s tím natavením? Vím, že u druhé geenrace duka je to fakt všechno pěkně stavitelné, ale u první generace si nejsem tak jistej, ještě GTčko to má taky + el.podovzek....můžeš to nějak objasnit? Díky

Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 08:23 | Nahoru | #24
Cau sice to není na mě ale něco můžu říct
Gt má semiaktivni podvozek
U té trakce aspoň co si pamatuju je to jak píšeš, buď vypnout úplně nebo zapla, máš tam tuším tři mapy a na sport dovolí větší prokluz kola

Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 08:44 | Nahoru | #25
Jo a gt má tempomat

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 09:21 | Nahoru | #26
Sonicek> Ahoj. Duke ma 3 palivové mapy ( sport, street, rain), kde v každej zasahuje kontrola trakcie ináč.
Kontrola trakcie ako taká sa dá len vypnúť alebo zapnúť. Podobne je to s ABS. Podvozok je čisto manuálne nastavenie, ale je to dosť jednoduché prestaviť z tvrdšieho na mäkšie cestovné nastavenie. GT s el. podvozkom mi prišiel o čosi mäkší.

Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 09:53 | Nahoru | #27
Díky za postřehy, mě jde spíš o to, že každá mapa v sobě má omezení zvedání předního kola, resp.,když chci jezdit po zádech tak musím celou trakci off. Je to tak? Nebo je to třeba jak u gen.2 kdy si můžeš výpnout jen omezení zvenání předního kola a trakce Ti zůstane? Není k tomu nějaká el.fičura co by to dokázala? :) jen se tak ptám, protože mám zálusk na duka, ale jen nevím zda gen1 nebo 2, a nebo úplně GTčko a GTčo by bylo asi nejvíc fajn, je tam el. z gen 2 a dá se s tím cestovat i ve dvou :) gen 2 dost drahá zatím, ale měl jsem možnost na tom lítat a je to fakt pecka :D fun jak sviňa :)

Superduke 1290 nebo rsv4

15.1.2020 v 10:12 | Nahoru | #28
Áno, jedine vypnúť. Ale potom v sport režime je to masaker. Na ničom čo tak jazdí som sa ešte nevozil a to mi prešli rukami skoro všetky powernakedy. Možno MT10 SP sa dosť približovala, tá má podobne strašne veľký fun factor.
Gen. 2 to už má lepšie spravené, zmenili headlight a pridali tempomat. Ináč je to totožná moto.

1 reakcí na tento příspěvek Superduke 1290 nebo rsv4

16.1.2020 v 15:43 | Nahoru | #29
SD 2.0 má proti první generaci mnohem více změn než světlo a tempomat. Z pohledu designu má některé jiné panely, trochu jiná řidítka a tím upravený posez. Dále jinak laděný podvozek (minimálně tvrdší pružiny na obou koncích, vepředu snad i jinou tlumící patronu). Potom motor - upraven pro EURO4, takže interní změny a nově výfuková klapka. Největší změna asi v elektronice - zatáčecí ABS v základu, potom jako další výbava Track Pack a Performance Pack, tj. zejména MSR, obousměrný QS, v režimuTrack potom možnost regulace kontroly trakce v 8 stupních, možnost separátně vypnout AWC, separátně nastavit odezvu na plyn a ještě vypnout ABS jen na zadním kole. Možnost kompletního vypnutí kontroly trakce, resp. všech asistentů zůstala. Jo a TFT displej.
První generace měla starší elektroniku, šlo jen přepínat mapy nebo vše vypnout.

(reakce na) Superduke 1290 nebo rsv4

17.1.2020 v 10:05 | Nahoru | #30
Attim> slušnej výčet změn :D zatím jsem neměl možnost projet Gen1, ale 2ka byla fakt pecka :D tak snad to nebude takovej brutální rozdíl na to moje mrdání :D
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nová baterie-napětí KTM 1290 Super Duke R Bětulík 6 Včera v 19:41 ja1
Navigace -KTM MY RIDE [1, 2] KTM 1290 Super Duke R malčus77 36 9.5.2024 v 19:57 Koudy01
KTM - výmena/oprava TPMS snímača KTM 1290 Super Duke R Babettastián 13 3.2.2024 v 19:28 Toser
KTM 1290 SuperDuke R 2022 - servisn... KTM 1290 Super Duke R Babettastián 5 5.1.2024 v 20:06 RRRR8888
Doporučené pneu výrobcem (KTM 1290 ... [1, 2] KTM 1290 Super Duke R Versysák__ 48 5.1.2024 v 12:26 ramlik


TOPlist