globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: VF1000R
 
13.3.2008 v 21:53
Na netu jsem v olomouckém bazaru viděl tuto krasavici a začal jsem o ní uvažovat. Moc jich u nás nejezdí a proto bych se rád zeptal, zda konkrétně o tomto biku někdo něco nevíte. Na stará kolena bych si rád pořídil nějakého klasika. Dík

1 reakcí na tento příspěvek VF1000R

13.3.2008 v 22:33 | Nahoru | #1
U těchto motorek byl problém z motorem, mazání vaček zadních válcu. Já jsem znal dva kluky co je měly tak před 10 lety a oběma klekl motor.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) VF1000R

13.3.2008 v 22:46 | Nahoru | #2
Tutanchamon> Ta co jsem viděl já v tom olomouci je zřejmě ze šumperku (našel jsem ji tady v databázi), nevíš o ní něco bližšíhoJá jsewm jed

(reakce na) VF1000R

14.3.2008 v 11:29 | Nahoru | #3
tomrider> Lituji ale nevím :o

VF1000R

21.4.2008 v 00:33 | Nahoru | #4
Problem s mazanim vacek mely hlavne VF750, VF1000 uz na tom jsou lip

VF1000R

21.4.2008 v 08:13 | Nahoru | #5
Jo 750tky meli problemy s vackama,taky jsem shanel vacky... Jinak VF 1000R ma rovody resene stejne jak VFR-ozubene kola.

VF1000R

21.4.2008 v 08:14 | Nahoru | #6
poruchový stroj. a neseženeš na to starší díly..nedoporučuju.

VF1000R

21.4.2008 v 08:17 | Nahoru | #7
nevim jak litr ale 750se kroutila jak nakopla zmije.raci o par let pritahni nahoru

VF1000R

21.4.2008 v 12:05 | Nahoru | #8
VF750S ... ještě pořád mám doma. Zadní válec se potí víc, rozhodně potvrzuju. Když ho nebudeš providelně držet na plnej kvedlik po dálnici přes celý Německo, tak ten motor nikdy neodděláš. Speciálně totiž odtud choděj už hotový mrtvoly. Nejvíc na zadní vačky trpěly pětibáby, sedmpadede jsou už hodný a litr-nadlitr je bezproblémů. Na motorce jsem najel dvacet tisíc a ohledně motoru jsem nevyměňoval vůbec nic kromě oleje a filtru. Na mazání zadního válce mám navíc přivedenej olej s větším tlakem, takže zcela bez problémů i po těch Němčourskejch dálnicích. Jo, vlastně jsem si nechal vyměnit ještě rozvody - řetízky byli už vydojený. Samozřejmě zbytek je poplatnej době vzniku. Rám je pápěrka (litr má skoro stejnej = klasická kolíbka) a brzdy připomínaj všechno ostatní jenom né brzdy. Motorka je to těžká - cca 250kg, jinak pohodlná honda. V otázce některých konstrukčních řešení (přepákování zadní kyvky, uchycení zadního kola, ...) je snad lepší se ani nevyjadřovat. Na druhou stranu třeba tlumení (přední i zadní) se nechá štelovat tlakovým vzduchem. Na panelu máš snad úplně všechno kromě spotřeby (zařazená rychlost, stopky, signalizace chyb, ...) Náhradní díly seženeš jakýkoliv z Němec.

VF1000R

21.4.2008 v 19:45 | Nahoru | #9

RUTAN>poruchový stroj. a neseženeš na to starší díly..nedoporučuju.



s tema dilama to je pravda , na VF1000R jsou starsi dily skoro nesehnatelne a kdyz nepocitam spotrebak tak nove dily jsou nesehnatelne uplne, teda krome tech co maj v microfiche stejny obednaci cisla s VF1000F ty vpoho

1 reakcí na tento příspěvek VF1000R

22.4.2008 v 21:22 | Nahoru | #10
TomasVF>

Aha, tak to pardon, pardon ... já jsem si vždycky v Německu na sedmsetpadede nakoupil, co jsem potřeboval. Nejspíš lepší oddíl.

(reakce na) VF1000R

12.2.2010 v 10:54 | Nahoru | #11
Nemůžu souhlasit, že je to poruchový stroj. Problémy s vačkami se týkají modelu 400, 500 a 750 nikoliv litru. Ten má o 18%výkonější olejové čerpadlo oproti 750. Navic Rko má jak tu někdo psal rozvody ozubením tzn., opět o starost méně a na věky. Náhrdní díly v Hondě seženeš bez větších problémů. Když jsou penítze seženeš všechno. Podvozek, brzdy, rám odpovídají době vzniku v dnešním měřítku hrozné. Ale ot om to není, je jich hodně málo a s Rkem bude člověk vždycky středem pozornosti.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist