globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Olej pod pokličkama výfukových vetilů
2.9.2019 v 09:11
Zdravím,nastavoval jsem vůli ventilů na své Yamaze 535,když jsem sundal kryty u výfukových vetilů byl pod nimi natlačený olej.Je to normální nebo je nutné vyměnit těsnící gufera?Dík
PS:Jde sundat hlavy pokud motor zůstane v rámu?

Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 10:26 | Nahoru | #1
Ještě jednou a pomalu.

Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 10:39 | Nahoru | #2
pokud ti neprosakuje ven tak je to ok

PS : nejde

Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 10:53 | Nahoru | #3
Pokud pokličkama myslíš ty inspekční zátky na seřizování ventilů, tak pod nima je rozvodovej mechanismus, kterej je tak nějak mazanej, takže je vcelku normální, že tam je olej.

1 reakcí na tento příspěvek Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 11:01 | Nahoru | #4
Zdravím,všem děkuji za odpovědi,je to logické že se vahadla mažou,ale zarazilo mě,že po sacíma žádný nebyl.Dík

1 reakcí na tento příspěvek Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 11:11 | Nahoru | #5
Ještě zeptám odborníků,při nastavení podtlaků je nějaká norma nebo záleží na tom,aby hodnota podtlaků byla shodná.Dík

Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 11:18 | Nahoru | #6
Podtlaky musí být stejné, velikost podtlaku pak hýbe s volnoběžnýma otáčkama takže od těch se odvozuje kolik podtlaku se má nastavit. teda nejsem odborník ale alespoň takhle to chápu..

(reakce na) Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 11:23 | Nahoru | #7

Luciper53 píše: Ještě zeptám odborníků,při nastavení podtlaků je nějaká norma nebo záleží na tom,aby hodnota podtlaků byla shodná.Dík



Má být shodná (až na výjimky). Občas bývá v manuále uvedená i konkrétní hodnota.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 11:29 | Nahoru | #8
Luciper53>
Noo, a nejsou ty sací tak nějak výš? Hlava je skloněná u většiny motorů dopředu a olej sice není voda, ale do kopce to nepoteče
Což je úmysl, olej cestou zpět chladí tepelně namáhané výfukové ventily, sací se chladí směsí a jsou za provozu výrazně chladnější.

(reakce na) Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 13:28 | Nahoru | #9
DVI: Předběhnul jsi mě Je to samozřejmě tak, kryty sacích ventilů jsou v poloze "klobouk", takže z nich olej steče zpátky. Kryty výfukových jsou v poloze "miska", takže v nich vždycky trochu oleje zůstává. Je to normální. Proto taky pod ně při jejich demontáži dávám hadr, aby olej nekápnul na motor nebo na zem.

Olej pod pokličkama výfukových vetilů

2.9.2019 v 17:58 | Nahoru | #10
Díky za všechny odpovědi a vysvětlení,teď mám klid na duši
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
XV Velká Virago Vyjížďka 2025 se p... [1 ... 347, 348] Yamaha XV 1100 Virago, Yamaha XV 535 Virago, Yamaha ... rancher 10415 Včera v 20:41 Kawadědek
Virago výkon a trysky Yamaha XV 535 Virago CubaLibre 5 17.4.2024 v 12:28 zetka125
Nehádže iskru Virago 536 Yamaha XV 535 Virago Denyd 1 14.4.2024 v 19:30 Kolja73
hladina karburátorů Yamaha XV 535 Virago Sieg 4 30.3.2024 v 21:00 Sieg
schopný opravář na Chomutovsku Yamaha XV 535 Virago Pavel3319 5 8.2.2024 v 09:21 TaťusPájus


TOPlist