Po dnešním nadšení ze 150 km různých silnic, v jednom i ve dvou, v sedle předváděčky V-Stroma 650, jsem
se rozhodl pro jeho koupi.
1) Váhám, zda koupit poslední generaci (ať už novou, nebo dobrou ojetinu) nebo jít do 2. generace (2011+), která je přece jenom o něco levnější (finance mě až tak netíží), ale hlavně velký výběr ojetin. Je nějaký zásadní důvod, proč se 2. generaci vyhnout a zaměřit opravdu raději na tu poslední?
2) Přecházím z bezúdržbového kardanu na řetěz. Zajímalo by mě, jak cca často (po kolika zhruba km) si řetěz u V-Stroma 650 žádá o dopnutí? Jestli patří spíše do kategorie "vytáhnout se hned na začátku a pak už minimálně" nebo mezi ty, co se "napínají průběžně a rovnoměrně".
Díky.
ale racionálně beru 650. Na mé potřeby, trasy, styl, úzké záplatované točité okresky bez velkých kopců (ty v ČR moc nejsou)
z 90% kochačky okolím 100-150 km ,sám bez bagáže...
A nakonec to nebude ani ojetina. Mezi pěknou jetou a novou není moc velký cenový rozdíl. Teď začnu vybírat kufry
Díky
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Někdo někam v půlce května Klidně ... Suzuki DL 650 V-Strom | lukkyn29 | 3 | 30.4.2024 v 07:21 lukkyn29 |
zkušenosti V-Strom 650XT Suzuki DL 650 V-Strom | pepíno4 | 8 | 22.4.2024 v 21:27 škvára18 |
Motovýlet Suzuki DL 650 V-Strom | BTerier | 10 | 14.3.2024 v 15:44 biosák |
Znáte kurt linder - motocentrum - L... Suzuki DL 650 V-Strom | Stromowner | 23 | 16.2.2024 v 20:26 Edyk |
Osadenie Air-boxu Dl-650 Vstrom 2014 Suzuki DL 650 V-Strom | Bocik13 | 4 | 13.2.2024 v 16:49 Bocik13 |