1 reakcí na tento příspěvek R850Gs
http://motoprofi.com...w/r_850_gs-2000.html
Proc zapadonemecti soudruzi delali u boxeru i mensi objem nevim, nejak to souviselo s vykonem\pojistenim a ridicakama v Reichu...
Naposledy editováno 13.03.2008 20:58:44
tady mas nakej testik na Rko kdybys chtel...Jinak ta GS850 se mi taky libi..taky jedna moznost do budoucna...
1 reakcí na tento příspěvek R850Gs
.. los negros ... pokud je bawo aspon bezne servisovane, neni to bastl postaveny ze 3 vraku a nelital na tom pred tim zrovna Simo Kirsi nebo Chris Pfeifer, tak v podstate neduhy nema. Najete km nehraji takovou roli - kdyz to dostane, co to potrebuje.
Naposledy editováno 14.03.2008 16:26:12
1 reakcí na tento příspěvek R850Gs
1 reakcí na tento příspěvek R850Gs
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) R850Gs
Klasika>Podle mně je hloupost kupovat 850, šla bych rovnou do 1100. 80 koní nemůže nikoho normálního zabít (a jestli zabije, tak by zabilo i těch 70). Krom méně koní v těch motorkách není rozdíl, tak proč mít 250ti kilovou motorku se 70ti koňma když můžeš mít s 80ti...
.a on si někdo kupuje GS proto, aby jezdil sprinty??
Jestli je ta 850 ve slušným stavu tak není co řešit.
Je to o tom, že je to hodně těžká motorka a po čase Ti může být těch 70 koníků málo - když pojedeš ve dvou naloženej na dovolenou a budeš potřebovat předjet v kopci náklaďák . Třeba
Věř mi, že vím o čem mluvím. Přešla jsem na GS 1100 z XJR 1300 a těch 15 koní dolů jsem sakra pocejtila!
Ale ať si každý koupí co chce, mně je to buřt, já už vlastně za BMW ani nekopu lol