barth_duben




Téma: Laďák bez DB killera muže poškodit motor
7.9.2018 v 19:33
zdravím všechny.
Dnes jsem se byl podívat u kamoša na motorky a zakecal jsem se tam s mechanikem a ten mi řikal že když mam laďák (MIVV GP) a vyndal jsem si DB Killer, že když to budu hodně vytáčet tak si muže nějak poškodit motor.....

Jen by mě zajímali vaše názory co na to říkate je to pravda nebo kecal?

Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 19:48 | Nahoru | #1
Mam ten samej a nic to fakt neposkodilo

1 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 19:53 | Nahoru | #2
A specifikoval ti jak muze poskodit motor?

1 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 20:22 | Nahoru | #3
ladenym vyfukom sa meni prudenie, teda rezonancia vyfuku a preplach valca.
Jednoducho povedane, vyfukove plyny doaahuju vacsiu rychlost a tak podtlak pri preplachu (kedy striha saci ventil s vyfukovym) je vacsi takze motor bezi na chudobnu zmes, kedze dodavka paliva (definovana casom otvorenia vstrekovacieho ventilu alebo otvorom hlavnej trysky v karburatore, pripadne hladiou v plavakovej komore pri karburatoroch) je nezmenena.
Chudobna zmes zapricinuje vyssiu teplotu spalovacieho priestoru a hrozi v prvom rade podpalenie vyfukovych/sacich ventilov. Fungovanim na chudobnej zmesi dlhodobo neumerne zvysujeme opotrebenie ventilovych sediel a v extremnych pripadoch moze nastat aj prepalenie piesta.

2 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 20:31 | Nahoru | #4
...preto ked sa robi uprava vyfukoveho systemu tak sa upravuje aj palivova mapa, alebo pre karburatorove motory sa dava o 1 stupen vacsia hlavna tryska. Tak isto ako uprava vyfukoveho systemu ovplyvnuje bohatost zmesi aj saci system - samozrejme nie tak vyrazne, ale otvorene skratene sanie vplyv na bohatost zmesi ma - vyssi prietok vzduchu, v pomere ho nasaje viac ako paliva. takze opat o stupen vacsiu hlavnu trysku, alebo upravit palivovu mapu. Tiez pomoze zvysenie hladiny v plavakovej komore, cim sa zvysi hydrostaticky tlak, ale laborovat s tymto je komplikovanejsie ako prevrtat trysku.
Vymena serioveho vzduchoveho filtra za sportovy pri nezmenenom sani ma vplyv na bohatost zmesi minimalny.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 20:41 | Nahoru | #5
podpalují se ventily, ale ještě jsem na nikoho nenarazil kdo by dělal ventily že má otevřený laufy. muselo by to lítat možná jen na okruhu. Jinak pro klid na duši to dej na brzdu a tam ti to doladí. Jinakmě třeba motorka bez DBkilleru jede hůř než s ním a ještě má horší zvuk. Jinak mám i KN filtr s lďákem a musel jsem zvětšit trysky, jinak ta motorka byla taková mdlá ( XRV750) u 4válu to tak nepoznáš.

Naposledy editováno 07.09.2018 20:46:59

2 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 20:59 | Nahoru | #6
podpalovanie ventilov je dlhodoby proces (rozhodne nie otazka 20 000km) a da sa merat poklesom kompresnych tlakov. Keby mas dve motorky z ktorych by bola jedna plne seriova a druha s ladakom a ziadnou upravou, tak je mozne ze kompresia bude uz po 50t km na minimalnej hodnote, pricom seriovy motor dosiahne takuto hodnotu po 150-200t km.

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 21:25 | Nahoru | #7
Destroyer> Už po 50t?No kurňa,pro mě to znamená každých dvacet let udělat ventilová sedla...

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 22:17 | Nahoru | #8
wáca> takže kdyz mam Suzuki GSF 650 Bandit 2010 stříkačku.
Mam to nějak poladit nebo kde mi předělaj tu palivovou mapu a kolik to tak stojí prosímte?

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 22:27 | Nahoru | #9
Destroyer> Máš pro svá tvrzení něco čím je podpoříš? Docela by mě zajímalo něco víc…

Trošku mi vrtá jak výrazné ochuzení směsi je otevřená koncovka ("laděný" výfuk je něco jiného než většina lidí kolem mě dává na motorku) způsobí, když nechám originální sání.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 22:44 | Nahoru | #10
No on ma vicemene pravdu, smes se skutecne (muze) mirne ochudit (ale fakt mirne, a navic u kazdeho motoru i koncovky s ruznymi vesekrymi dalsimi parametry jinak), jediny co si pri vsi trpelivosti fakt nedovedu predstavit je podpaleni sacich ventilu

Destroyer píše: podpalenie vyfukovych/sacich ventilov



v praxi se nestane vubec nic protoze tlakova ztrata v koncovce je jen cast z celkove ztraty, ta nejvetsi je ve svodech kde plyny expanduji/chladnou a brzdi se o steny kanalu(svodu) - proto se taky vyfuky ladi svodama (prumer, delka) ne koncovkama jo sundat svody to uz by byla jina liga, tam uz je potreba minialne poladit smes ne-li uplne prekonstruovat motor (letecky motory s kratouckymi "vyfuky" byvaj primovstriky atd..) jinak ty ventily a sedla jit do prdele uplne klidne muzou, a rychle

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 22:52 | Nahoru | #11

Destroyer píše: ...preto ked sa robi uprava vyfukoveho systemu tak sa upravuje aj palivova mapa, alebo pre karburatorove motory sa dava o 1 stupen vacsia hlavna tryska. Tak isto ako uprava vyfukoveho systemu ovplyvnuje bohatost zmesi aj saci system - samozrejme nie tak vyrazne, ale otvorene skratene sanie vplyv na bohatost zmesi ma - vyssi prietok vzduchu, v pomere ho nasaje viac ako paliva. takze opat o stupen vacsiu hlavnu trysku, alebo upravit palivovu mapu. Tiez pomoze zvysenie hladiny v plavakovej komore, cim sa zvysi hydrostaticky tlak, ale laborovat s tymto je komplikovanejsie ako prevrtat trysku.
Vymena serioveho vzduchoveho filtra za sportovy pri nezmenenom sani ma vplyv na bohatost zmesi minimalny.


Až se to během další diskuse uvede na správnou míru, tak tuto edituju a napíšu, co si o tvém mozkovém myšlení myslím.

4 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 22:52 | Nahoru | #12
kerut>
Tak tet nevím co mam tet udelat aby nic nehrozilo?

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 22:58 | Nahoru | #13

LordShmu píše: kerut>
Tak tet nevím co mam tet udelat aby nic nehrozilo?


Protože jsi se vylekal, tak tam vrať db killer a počkej tři dni. Mezitím se tady všechno vysvětlí.

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 22:59 | Nahoru | #14
LordShmu> jezdit se zapnutou prilbou

E: Beranidlo> mezitim se tu akorat vsichni se vsema nazorove poperou

Naposledy editováno 07.09.2018 23:00:18

1 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 23:48 | Nahoru | #15
Db killer, jeho funkce... Je v zásadě nějaká jiná, než aby "kill Db"?
Nevím, dál

E: a co na to lambda sonda? A Jan Tleskač?

Naposledy editováno 07.09.2018 23:51:37

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

7.9.2018 v 23:55 | Nahoru | #16
tomasd.> podle me na tom litajicim kole dB killer taky nemel, ale zas je fakt ze mu to moc nelitalo, resp. nejlip mu letelo z ty zvonice a bez kola

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 00:15 | Nahoru | #17
kerut> asi mu někdo řekl, že to bez Db killeru nepoletí, tak celej smutnej hopsnul dolů

E: smajlik


Naposledy editováno 08.09.2018 00:16:20

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 07:33 | Nahoru | #18

Destroyer píše: ...preto ked sa robi uprava vyfukoveho systemu tak sa upravuje aj palivova mapa, alebo pre karburatorove motory sa dava o 1 stupen vacsia hlavna tryska. Tak isto ako uprava vyfukoveho systemu ovplyvnuje bohatost zmesi aj saci system - samozrejme nie tak vyrazne, ale otvorene skratene sanie vplyv na bohatost zmesi ma - vyssi prietok vzduchu, v pomere ho nasaje viac ako paliva. takze opat o stupen vacsiu hlavnu trysku, alebo upravit palivovu mapu. Tiez pomoze zvysenie hladiny v plavakovej komore, cim sa zvysi hydrostaticky tlak, ale laborovat s tymto je komplikovanejsie ako prevrtat trysku.
Vymena serioveho vzduchoveho filtra za sportovy pri nezmenenom sani ma vplyv na bohatost zmesi minimalny.



Tohle snad nemyslis vazne? A podpaleni saciho ventilu? To jsem taky trochu nepobral

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 08:37 | Nahoru | #19
StiefTomas> Já myslím, že vše vysvětluje jeho nick.

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 09:49 | Nahoru | #20

LordShmu píše: kerut>
Tak tet nevím co mam tet udelat aby nic nehrozilo?



Ty do mordoru pro mapa muset jit!!! Ty kruta cesta muset projit!!!! Ty hlavne muset prestat pi..ovina resit!

Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 10:21 | Nahoru | #21
Neměl ten mechanik na montérkách našitou tuhle nášivku?

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 13:50 | Nahoru | #22
Asi jak u ceho, ale chudsi to je, to je jasny. Ale treba u moji gsxr je to pry jedno, jestli jezdim s nebo bez killeru, tvrdí dkracing a ja jim verim. A to asi protoze kat je pred koncovkou a ne v ni. Videl jsem cbf ktera ma kat v koncovce a bez killeru mela svicku snehovou.

Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 14:17 | Nahoru | #23
Beranidlo - mysliet si mozes samozrejme co chces, metodicky som to nenapisal spravne pretoze aj sanie je rezonator podobne ako vyfuk... ale to ze sa upravovali kedysi trysky naslepo len podla typu sania a vyfuku (pokial nebol navod k uprave z DE k dispozicii), s tym uz nikto nic nespravi. Neobhajujem tuto metodu a nehovorim ze je to spravne, ale robilo sa to tak.

1 reakcí na tento příspěvek Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 14:21 | Nahoru | #24
LordShmu - ja by som spravil nasledovne: vymen sviecky alebo vyciti stare ak niesu moc stare a normalne si pojazdi bez dB-killera, po 2000km ich demontuj a skontroluj farbu, ak bude len mierne prehriata je to stale OK, ak bude prilis biela, je potreba to odladit. Netreba z toho robit velke halo a ak som ta vystrasil tak sa ospravedlnujem.

(reakce na) Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 15:57 | Nahoru | #25
Destroyer> 2000km?proč dáváš takový cifry?To zjistí po 100 km.

Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 16:06 | Nahoru | #26
Anti - len tak, lebo 100 km je malo a 2000 km spravis za vikend nehladaj v tom nic

Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 17:07 | Nahoru | #27
Tak včera mi měnili olej a vzduchoví filtr a řikali že se podivaj i na síčky a nic neříkali, tak předpokladám že ok s laďákem jsem už najel cca 1000-1500 km

Laďák bez DB killera muže poškodit motor

8.9.2018 v 18:30 | Nahoru | #28
Kdyby si koupil cobru sp1, tak to ma s killerem krasnej zvuk a na banditovi bez problemu. Mas katalyzator ve svodech, takze to nebude zas takovej pruser snad. Mivv gp s db killerem nic moc.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Panika na silné motorce [1, 2, 3] Suzuki GSF 650 Bandit Zewotanus 85 18.6.2019 v 17:32 tomasd.
Servis Suzuki bandit 650N Suzuki GSF 650 Bandit streng12 0 10.6.2019 v 15:47 streng12
Výměna oleje po zimě [1, 2, 3, 4] Suzuki GSF 650 Bandit maxik.kaja 93 2.5.2019 v 15:44 čeplin
Komfortní sedlo Suzuki GSF 650S Bandit, Suzuki GSF 650 Bandit, Suzuk... fatman 13 28.4.2019 v 16:48 parezi
Bandit pičo! pokec [1 ... 6, 7] Suzuki GSF 250 Bandit, Suzuki GSF 1200 Bandit, Suzuk... Warthox 194 24.4.2019 v 15:32 Hejdzzzuk


TOPlist