1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvednout Horneta 6 r.v.05 na zadní??
Petr-RSV>
edit: I VTR s nahrkanýma 60 000km mi šla na jedničku za plynem (ještě líp, než RSV, ale v menší rychlosti)
tak to jsi asi měl nějakou mrdečku, protože mě VTR jde plynem krásně na dvojku v 5 tis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Jak zvednout Horneta 6 r.v.05 na zadní??
Ať tam dám jedničku,dvojku,nebo trojku jde nahoru.
Je to možné, říkalo mi to víc lidí, že jim to jde i na dvojku. VTR byla moje první silná motorka, a měl jsem ji jen necelý rok, takže jsem to na dvojku moc nezkoušel. Pak jsem udělal velký servis a motorka začala konečně pořádně tahat. A měsíc na to jsem ji prodal. Každopádně na jedničku šla nahoru už od nízkých otáček - v tomto směru s ní byla fakt prdel
Toto je muj nazor jak zvedat motorku na zadni.
Naposledy editováno 08.03.2008 22:42:41
+ další věc až to budeš vracet na zem tak trochu přidej plyn at s tim nepraštíš vo zem...je to vo tlumiče
moje osobní zkušenost...zvedam to plynem tak ve 3 tis ot..zavřu a dam plnej a jsem nahoře...pokud jenom dám plnej tak se to zvedne jen málo...
hlavně bacha na rovnováhu...i malej sklon silnice tě může hodit do strany tak rychle že nepochopíš
39616>a u babety se to dělá jak :o ona spojku nemá
s Babettou to jde samo... na cervenou se pekelne soustredis a hlavne si pripravis pedaly, jak tam padne zelena tak plnej kotel a vypustis cely to stado koni + vsi silou zaberes nohou do pedalu... no a dalsich 3-5 metru tam mas ukazkovy wheelie, jo! lol
Naposledy editováno 11.03.2008 01:14:40
assassin>petr: no ono TL moc konstatni rychlosti jet neumi.. bud zrychluje nebo brzdi motorem... zkousel jsem jen pokud mam motor v tahu tak vic pridat... ale to jsem jeste nemel zkracenej plyn... takze sem nedaval uplne plnej.. jinak sem zvyklej na spojku a na dvojku.. takze sem to uz potom moc nezkousel...a ted na TL predni vubec nezvedam, bojim se o ram:) a na husqvarne taky zvedam spojkou... prijde mi to ze to tam jde plynuleji nez plynem...
jojo, ja jsem si zada na Raptoru 1000 (motor z TLka) taky moc neuzival, bud hrc nebo drc... jinak me se ted litrovy gsxero a hlavne motard husaberg 650 zvedaj za plynem v poho, ale stejne porad nejradsi cvrnkam do spojky a pocitove je to nejlepsi!
a uz jsem si konecne uvedomil i proc: pri zvedani pres spojku ti totiz nejdriv vyleti za plynem - pri chvilkove vymacknuty spojce - motor do otacek, takze motorka se pak zveda vykonem motoru jen castecne, znatelne taky jeho setrvacnou silou... no a protoze se dycky vyhoupne nahoru sakra rychle, tak uz cca v polovine jejiho zvedani ten plyn automaticky ubiras, bys (az bude nahore) nepreletel bleskem na zada... no a ve chvili, kdy je motka uz skoro tam, kde ma byt, ty uz v pohode davas prave jenom tu spravnou porci plynu na jeji stabilni udrzeni
no a proto je spojkovy zvedani myslim jednodussi, hravejsi a hlavne bezpecnejsi nez razantnejsi "vyplach" nebo drtivej "full gas"
... jinak jestli se tady nekomu zveda seriovy gsxero na 1ku, na 2ku i dokonce na 3ku do wheelie pouze plynem, tak mu blahopreju... a preju dalsi krasne sny, Pepo GSX-R
... a Pylote, SV650S bohuzel nezvednes do svice ani plynem ani vyplachem... jedine pres spojku, anebo dej rozetu jak cirkularku
Naposledy editováno 11.03.2008 01:26:13
Jinak abych něco přidal do mlýna, tak můj Fároš 954 na jedničku krásně jen přidáním plynu ve správných otáčkách, zase bez jakéhokoliv ubrání přidání, prostě jen otočením rukojeti,(samo, že sedím malinko více vzadu, né nalepenej na nádrži), pak si to nechám vyšplhat do mého úhlu (přesně nevim kolik to je, ale už ho poznám, něco před mrtvolou), pak tam loupnu dvojáka a už se s tim jen mazlim dokud je prostor (teda když se to povede, pokaždé taky není posvícení), pokud chci jet rychleji, pak si ji plynem lehce přihodim někam k mrtvole, loupnu trojáka a pokračuje se. Ted v neděli jsem dokonce zkoušel co vydržim nervama a zrychloval a zrychloval až došlo na čtyřku a pak už končilo letiště, tak jsem pomalu pokládal a zhrozil se při pohledu na tacho a jestli se mi to nezdálo, tak tam bylo hodně přes 200km/hod. tak nevim zda je tohle normální, nebo jsem se blbě kouknul, ale hned po dosedu předku jsem musel ostře na brzdy, končilo už letiště, takže nevim zda jsem to jen blbě neviděl.
Jaké kdo máte zkušenosti s maximálkou na zádech?
jo ještě dodám, že má 954 v sérii(jen ladák) jde i na dvojku bez spojky a ubrání přidání, ale pouze když mám skoro prázdnou nádrž, jinak musí přijít spojkovaná
Zarad za 1, rozjed se tak, abys uz nemel spojku v zaberu (u FZ6 to jde asi od 30kmh i min) a az jedes asi 30 a drzis pevne riditka, mas normalni narovnany posed, tak BEZ skubnuti rukama proste naraz a rychle otoc plynem do plnych - GSR i Hornet jsou zhruba nastejno jako FZ6. Motorka zacne zrychlovat a pak to nastane - pred vykonovou spickou se to zvedne a na moji motce to je asi od 60 do 100kmh co muzu je po zadnim tj, asi 3tis otacek rozsah. Takze repete: rozjet se, pustit spojku, otocit plny a cekat lol az se to zvedne tak se neleknout a podrzet to, pokusit se nepokladat to plynem a kopnout dvojku - ta se jeste prizvedne. Tak to jde lehce i bez spojky ja jsem mel FZ6 jako prvni motorku a za mesic jezdeni to prislo nejak samo od sebe a pakj uz se spis musis snazit, aby se po tom zadnim nerozjizdel - nevim jak kdo ale ja urcite ... moc to svadi ... pres spojku jsem to zatim nezkousel, ikdyz mam letiste par set metru pred barakem
Takže můj návod: základem je volná plocha, nejlíp žádný sloupy, žádný stromy a žádný auta. Nejdřív sem si vždycky udělal takový menší zahřívací kolo - prostě zařadit jedna a jen tak párkrát se prolítnout na plnej knedlík sem a tam, odspodu až těsně před omezovač abych si zvykl na zrychlení. Když jsem začínal tak jsem seděl hodně na nádrži, ale pokud si poposednu až tak, abych cítíl že se dotýkám toho zvýšení sedla ke spolujezdci, jde to na zadní mnohem líp a líp se i drží rovnováha, aspoň teda mně. Hlavně nikam nespěchat, říct si, že dnes dám kolo 5 cm do vzduchu a pojedu spokojeně domů a za týden až to udělám pokaždé, kdy se mi zachce si dám metu cca 10 cm od země atd.
Takže jdu na wheelie:
1.zařadím jedničku,
2.nohu na zadní brzdě (pravou nohu) (a svou nohu .-) )
3.spojku budu mačkat ukazováčkem a prostředníčkem (své levé ruky)
4.jedu cca 2tis otáček,prostě uplně krokem, zkontroluju jestli sedím rovně (zezačátku jsem ještě chytal nádrž stiskem nohama, abych měl pocit že nespadnu nebože nepopojedu na sedle dozadu, ale zpátky)
5.jízda 2tis otáček, teď docela důležitá věc, aby se to zvedlo, je potřeba otočit plynem na cca 2/3 (je potřeba i trochu agresivity při zrychlení) a jakmile je otáčkoměr na 5tis
6.brnknout o spojku
7.je nutný při brnknutí o spojku pořád držet stejně plynu (což je na začátku asi to nejtežší, pač jak psal Bubrák, podvědomě plyn přivřeš a wheelie se konat nebude) a naopak ještě plyn mírně přidat (cca 3/4 plynu) jakmile se kolo přizvedne
8. H6 je nahoře jak po másle
9. trénovat
Zkušenost mám, že v 6tis a výš už je na motoru cítit už jeho síla a je tam potřeba víc pracovat se spojkou a taky to zvednutí je samozřejmě mnohem prudší. V 5tis to jde pěkně lehce a elegantně a podle mě skoro bez rizika překlopení.
May the force be with you.