paolo_novy Přidat reklamu

Téma: GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929
 
5.3.2008 v 20:14
Kdybyste se rozhodovali mezi těmito třemi typy mašin, kterou byste si vybrali? Předpokládejte stejný stav všech motorek a přibližně stejnou cenu

GSXR rv. 2001-2002
R1 rv. 2000
CBR rv. 2000
Předchozí
1 2
Následující

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

5.3.2008 v 20:20 | Nahoru | #1
GSX-R... 750 staci a v tom roce je dobra...

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

5.3.2008 v 20:32 | Nahoru | #2
Tohle ti rozhodování neulehčí kamaráde..co názor to jinej bajk

Původně jsem chtěl napsat, že R1 kvůli designu..ale když jsem si pak představil Blejda, taky z něj tvrdnu

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

5.3.2008 v 20:35 | Nahoru | #3
R1 za desing
929 za motor
GSXR na moj vkus a dnešní dobu moc velká motorka

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

5.3.2008 v 20:43 | Nahoru | #4
R1 jsem měl (sice rok 99).Super stroj.Teď mám 929 rv.00,, ale mám ho jen dva měsíce.Najeto mám asi 200km a můžu říct, že je o dost pohodlnější.929 je stříkačka a má dost vychytávek:automatický sytič, super prostor pod sedlem. Ale hezčí je asi R1. Je to jen na Tobě, k čemu Tě to táhne víc. Na GSX-R 750 bych se vybodl, jelikož proč mít sedmpade, když mužeš mát litry. Bude Ti scházet krouťák (výkon bude OK). Tak hodně štěstí...

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

5.3.2008 v 20:47 | Nahoru | #5
GSX-R 750 eRjednica žere olej, a blejd, no nic moc ta 750 jede líp...

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

5.3.2008 v 21:04 | Nahoru | #6
Jednoznačně GSX-R

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 09:35 | Nahoru | #7
přesně takové dilema jsem měl před rokem a půl. No vyhrála to GSXR. Kdybych to měl odůvodnit:
R1 - pěkná, ale odradila mě tolik omílaná spotřeba oleje a měl
jsem docela vítr z toho výkonu
Blade - pro mě absolutně nezajímavá motorka, i přes kvality
podvozku, a jak o tady někdo psal, ta motorka je teplá
GSXR - pro mě vždycky srdeční záležitost, když jsem se na ní
svezl, nebylo co řešit. Dostalo mě to chrčení z airboxu

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 10:09 | Nahoru | #8
R1 mám ji a maximální spokojenost, CBR nikdy, GSXR neznám.

Edit: R1 olej žere, ale není to omezující a jde to částěčně opravit výměnou čidla. I za těch pár decek oleje navíc, ta jízda stojí za to.

Naposledy editováno 06.03.2008 10:11:06

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 10:34 | Nahoru | #9
Blade jede hur jak 750, to je jiste. R1 neznam (jel sem jen 98, 04, 07). R1 98 mi prisla ostrejsi (rizeni), lepsi brzdy. Motorove na tom bude taky lepe, GSXR ma ale charismatictejsi motor, neco jako Kawa.

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 10:45 | Nahoru | #10
Mám CBR 929 a super. Výkon na silnici maximálně dostačuje. Nemáš možnost ho využít celý. Možná tak na 1.a 2. převodový stupň a to se musíš pořádně držet jako na každé motorce. Jinak jsi na našich silnicích mrtvej. Co se týká podvozku, já osobně myslím, že ani jedna z dalších uvedených motorek se ni nechytá. A za další dám radši přednost kvalitě podvozku než o pár bezvýznamnejch koní a trochu toho krouťáku navíc. Chtěl bych vidět toho kdo za normálního provozu dokáže ujet jaké koliv uvedené motorce. Jestli zrychlým na jedné z (orientačně)0 km na 100 km za 3,5s nebo na druhé 4s. V normálním provozu je to jedno! Kvalitu a max. výkon poznáš pouze na okruhu a to to musíš dobře znát.
Má zkušenost je taková, že jsem si na okruhu myslel jakej sem borec a zachvíli mi to nandal 19letej mlaďoch. Ještě parkrát se to opakovalo a pak jsem přišel na to, že to nebude asi ani tím výkonem .
Toť mé poznatky.
Závěrem jedině HONDA!!!

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 11:03 | Nahoru | #11
Ivos RR: Max vykon nepoznas jen na okruhu, to je nejakej zazitej fenomen nebo co. lol Stejne jako ze nemas sanci ho vyuzit na silnici. To sou blbosti a tvrdi to povetsinou lide, kteri ho proste nevyuzivaji, protoze se proste bud boji a nebo jim to nic nerika a treba jako ty preferuji podvozek v zatackach. Kazdeho vec, ale ja treba taky netvrdim, ze podvozek mas sanci vyuzit jen na okruhu (kdyz sam preferuju vykon).

S lepsim podvozkem projedes lip zatacku na pekny okresce. S vetsim vykonem si lip zrychlis na dalnici (ale i okresce) ze 150 na 250 (nebo po zadnim nebo na letisti to vsem napraskas, apod.).

(reakce na) GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 11:12 | Nahoru | #12
Bubrak ZX10R> Nechci tvrdit, že větší výkon je na nic. To určitě ne. Jen když se zamyslím kolikrát JÁ ho za projížďku využiju Stačí mi ten o pár koní míň. Nejezdím jak z hnojem, ale na druhou stranu na silnici mám docela strach kde vyjede nějakej mamlas. A bude to asi tím, že se rád vracím v pořádku domů za svou ženou a dvěma dětmi. Mám je rád a sebe trochu taky.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 11:52 | Nahoru | #13
IvosRR: Jasne to beru. Zrovna predevcirem sem za Nuselakem po zadech predjizdel nejakyho borca na nejakym Customu od Hondy. U IP jsme zastavili vedle sebe pred semaforem a

on: "moc pekny zada"
ja: "nojo, diky, musim porad trenovat"
on: "a taky se mozna nemusis vracet za rodinou"
ja: "to je taky fakt"

ty ho nevyuzijes, ale spousta lidi jo, proto nelze pausalne tvrdit, ze ne, nebo ze nepoznas 20 koni navrch atp. jak tu obcas zni

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 11:57 | Nahoru | #14
souhlas
Všechno má svý pro a proti. Rád bych ho využíval víc, ale rodina vede . Tak doufám, že se nepřerazím třeba v padesáti. Člověk nikdy neví.

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 12:00 | Nahoru | #15
prej RR jede hůř jak GSXR
fakt znalec ..

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 12:42 | Nahoru | #16
DavR1: Je to tak, jel sem na obou, primy srovnany bylo vuci 954RR, ta taky ztracela.

A je to vseobecne znama vec.

http://www.powerspor...=4197/review3727.htm

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 12:45 | Nahoru | #17
Je to trošku smutný, ale je to tak.

(reakce na) GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 14:36 | Nahoru | #18
Bubrak ZX10R> tvůj odkaz je normální hodnocení nějakého jezdce z fora a jak píše je to jeho vlastní názor... to je jako bych tady napsal že R1je nejlepší na světě a nějakej američan
by pak hodil v USA odkaz na tento výrok s tvrzením že je to pravda , říkal to DavR1 z Pičína
... hlavně tam píše, že se mu nelíbí k té motorce přikupovat tlumič řízení atd. , že se třepe předek, to se třepe u všech litrů co ten tlumič nemají ... protože výkon toho motoru furt to kolo přizvedává do vzduchu a potom se zdá špatně ovladatelná .. je to i podvozková chyba.
GSXR je úplně někde jinde, má charakteristiku 6tky, kdy mušíš jít do otáček, 929 jede slušně od spodu a reakce na plyn je okamžitá ...
já to sem píšu jen z momentální nudy .. je mi jedno co si kdo myslí a co si koupí a nebudu se ani s nikým přít, protože je to všechno stejně k hovnu... já jsem jen jel na obou a 929 se mi zdála lepší i než R1 98-01 ..

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 16:12 | Nahoru | #19
DavR1: Dobre, to byl jeden odkaz co sem nasel kdyz sem do googlu dal porovnani CBR a GSXR. Co si pamatuju tak o tom psali i v novinach ze je nova 750 lepsi nez devitka od Hondy (to byl ostatne i SRAD v 96). Je jasny, ze spodek bude mit RR lepsi (objem), ale od strednich otacek si proste vsadim na GSXR, i na tu okamzitou reakci na plyn. Ja jel taky na obou. Psal jsem ze jsem primo srovnal 954, kamos z 954 na GSXR presel primo, jezdili sme na tom hodne a mohli to porovnat oba. Vim, ze ZX9 od 180 ujizdela od 954 naprosto jednoznacne (letmy start na 4), kdezto GSXR se me drzela a kolem 250-260 me dokonce zacala dojizdet. Na to proste Honda nemela ani nahodou. Tam je videt efekt naporovyho sani, ktery se projevuje uz od 150km/h a taky to, ze Honda vic keca co se tyce vykonu. Pokud jsi jel do strednich otacek, tak se ti nedivim, ale zatah, ktery dosahnes z motoru ma ta 750 lepsi.

Ja taky pisu, ze to je moje zkusenost (a toho kamose), ale prakticky sem ho mel dycky jen potvrzenej a i ted kdyz sem naslepo kouknul na net. Jasne ze tam pise o tom, ze hlavne Honde chybi tlumic (me treba u ZX10 ani nechybi, to mi chybel mozna vic na ZX9), ale pak pise, ze GSXR je nejlepsi a ze s nim ostatnim ujede. Ja dle sve zkusenosti tvrdim, ze i motor vic taha (krom spodku, ale kdyz jedes sportovne, tak nejedes ve spodku, spodek je nezajimavej / ted me mozna akorat toci kamos s K5, ktera se mu lip zveda dole).

Jen se snazim to vysvetlit. nehledej v tom nejakou chut se hadat nebo potrebu utocit. :) Ostatne proto je tu forum aby se kazdej vyjadril. :)

No pak tu jeste muze byt ta moznost, ze ja jezdil na zdechly 929 ci 954 a ty si jezdil na zdechlym GSXR. lol

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 16:23 | Nahoru | #20
Bubrak ZX10R> nemachruj tady když Ti moto koupí tatinek. A asi tě budou rychle seškrabavat

(reakce na) GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 16:24 | Nahoru | #21

dado>Bubrak ZX10R> nemachruj tady když Ti moto koupí tatinek. A asi tě budou rychle seškrabavat



Jojo, diky za info. lol

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 16:26 | Nahoru | #22

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 17:17 | Nahoru | #23
Pánové,
když tady píšete, že jste jednou jeli někde na něčí motorce, tak se o to prosím neopírejte. Vemte si na brzdu dvě stejný mota a nechte změřit výkon na zadním kole. Vsadím se s Váma, že tam bude rozdíl jako hrom. Na takovýhle porovnání je třeba vzít do ruky údaje od výrobce a porovnávat.Nějaký že jsem si půjčil moto od kámoše a bla bla bla. to je na nic. A tvrzení že výrobce kecá (to je k Tobě Bubráku), např pořád zmiňovaná Honda, je kravina do nebe volající. Pracuju na zkušebně ve Škodovce a to si piš že všechno, i měření výkonu,krouťáku,spotřeby... podléhá pravidelným auditů, které si výrobce musí platit u nezávislé auditorské společnosti. Tudíš platí, co je psáno, to je dáno. Takže Bubráku, příště až budeš posuzovat půjčený motorky, sežeň si mota ihned po kontrole v servisu a po seřízení, musí mít stejně najeto, naprosto stejná trať i teplota, stejné a stejně sjeté gumy a pak se dej do porovnávání.I tak to je ale jen částěčně relevantní, jelikož každá mašina jede nepatrně jinak.Ještě k porovnání GSXR-750 a 929.
Honda 929 rv.00:výkon 147koní,103Nm,váha suchá 170kg
Suzuky GSXR-750,rv.01:výkon 141koní,84Nm,váha 166kg
To jsou fakta!!! Takže mi netvrďte, že GSXR-750 jede líp.

Tak zdar

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 17:38 | Nahoru | #24
Az na ten podstatnej detail ze se na brzde meri bez naporu. lol

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 17:46 | Nahoru | #25
drak 09: hele jel sem uz v par skodovkach a vicemene nic nesedelo s udajema od vyrobce, vykon, max rychlost, spotreba... dost mozna proto ze mereni je podle nejake "normy" a tu si taky v pripade ze u dane hodnoty neni uvedena.. muze kazdej vyrobce urcit... osobne vim prd jak jede ktera ze zminovanych moto, nejel sem ani na jedny... ale sem celkem fanda do TL a precetl, prodiskutoval a skusil jsem na tomhle stroji kde co... a treba hodnota vykonu na brzde se lisi dost podstatne i kus od kus, dost vyrazne i jednotlive modely (97 od 98 atd) a taky dost vyrazne.. ale v technickych informacich je stale 92kW prestoze prvni 97ky delali o cca 10koni vic nez vsechny dalsi novejsi verze...

pokud nekdo rekne ze zkouseli zavodit (asi na letisti) a ze pri x pokusech gsxr ujelo te honde tak mi neprijde ze by to byl zcela nevypovidajici udaj... BTW dalsi vec... v soucasne dobe spousta moto pouziva naporovyho vzduchu.. driv se jeho vliv na vykon neuvazoval (dnes uz ho vyrobci casto pisou do kolonky max vykon) a ve velkych rychlostech muze delat radove procenta vykonu.. tzn u 140konove motorky to muze bejt i kolem 10ti koni.. pak uz ti ty pocty 147 vs 141 hodej taky jiny vysledky...

vyhoda obsahu 1000ccm vs 750 je asi jasna a je klidne mozny ze ve finale ta 750 ma vetsi vykon... u bubraka je to jedna z nejdulezitejsich veci u moto... u nekoho zas ne...

treba K1 gsxr1000 diky geometrii a kdovi cemu jeste jezdila po zadnim temer porad... pro bubraka by to asi byo ok... ale s dalsimi modely mam dojem ze s tim suza neco udelala... protoze preci jen superbike je spis okruhova zalezitost... a s jednim kolem na zemi to neni ta prava kontrola stroje.

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 17:49 | Nahoru | #26
drak09: jeste neco ...fakta vyctena z letaku vyrobce .. maji hodnotu absolutne nulovou , asi jako "vykony" z letaku na prasky na prani.

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 18:04 | Nahoru | #27
assassin: jo nemam co dodat, ja nedavno taky psal, ze treba neposoudim podvozek, v tom muze mit Honda navrch, ale ta Suza bude asi taky dobra i v tomhle ohledu. v cem CBR urcite vedlo byly brzdy

ale zas, kdo brzdi ten ztraci lol

at nam to jezdi tak jak to komu vyhovuje

(reakce na) GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 18:24 | Nahoru | #28
assassin> Hodnoty udané výrobce=hodnoty z techničáku mají samozřejmě zásadní význam. Ale je to jasný, někdo má rád holky, jiný zase vdolky.Tudíš kdo chce Sůzu, koupí si Sůzu. Jinak výsledky ze sprintů neberu v potaz.Málokdy sedlá skvělej stroj taky skvělej jezdec. Loni jsem byl na sprintu na čtvrt míle v Letohradě a holka na GSX-R 750 K2 (říká si čertice) dávala s přehledem čočku maníkům na R- jedničkách. Hayabusu tam vyklepl týpek s GSXR-1 K1, ačkoliv má Busa papírově na vrch. Takže si myslím, že je to z 70% spíš na pilotoj a zbytek je na mašině.
Tak zdar kuci

GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 20:41 | Nahoru | #29
Jo na tom taky něco bude. Pro mě je Honda Hondou a je to můj mazel. Každy máme něco. A každy by měl mít to co mu sedí, né ! Nemůžu se už dočkat těch krásných jarních teplot kolem 18 stupňů. To počasí mi trhá nervy. Radši bych už aby mi motka trhala ruce!!!

1 reakcí na tento příspěvek GSX-R 750 vs. R1 vs. CBR 929

6.3.2008 v 20:44 | Nahoru | #30
drak09 > no holka na gsxr750 a triumf nad R1kama je presne to co nahrava bubrakovi... on tvrdi to same...

busa vs gsxr ... no je to papirove 164koni proti asi 175? to uz neni tolik a pokud se jede start z mista a na 1/4 nebo dokonce 1/8 mile tak ma jasne navrch ten lehci a to suza s neco okolo 170kg sucha vs busa s neco pres 200 sucha je uz dost rozdil...
to ze start z nuly v rukou je jasny... proto bubrak pise ze skoule letmej start... repsektive kdyz te pak nekdo na top speedu dojizdi, je jasny ze tam ma vic koniku.

jinak me na kratkej sprint vyklepne kamos na +-50 konovym enduru... z nuly to fakt o spickovym vykonu nerekne nic...

jak rikam vsechny TLS maj v technicaku 92kW a prvni generace ma o cca 10 koni odbrzdenejch vic nez nasledujici.

bubrak: jestli ta 750 ma horsi brzdy nez litr tak je to bida... i ty sestipisty na litru k1 brzdi nic moc... to mi tele brzdi lip:)
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist