globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM exc 250 , 300 ci 450
caute potrebujem radu od Vas ... idem kupovat KTM EXC problem je vtom ze neviem co kupit kedze som nikdy nejazdil na endure... motorku si predstavujem tak aby som dobuducna uz nemusel menit za silnejsiu ... (jazdim na r6 tak nejake tie skusenosti mam ) ale velmi ma laka enduro ... ja som rozmyslal o 450 ktm exc ... pocul som ze su spolahlive a nie az tak narocne na udrzbu ale ake to je snou v praxi , ci nieje lepsie nejaka 300 2tak ,kde snou videm lahko nejake strme kopce a podobne a pocitajte stym ze ju chcem vyuzivat aj na bezne cesty
Předchozí
1 2 3 4
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 14:06 | Nahoru | #91
pendulum25> no ja jen ze ta rezerva by mela byt alespon polovina ceny motorky vis jak, polaci o sve stroje pecuji, vubec nejsou vyhlaseni tim ze na endurech jezdi jak prasata a udrzovane stroje prodavaji zasadne pres bazar, ale urcite ne proto ze podle smlouvy kupujes hromadu srotu

Hele ale kdyz uz tam budes, tak nesmis prijet s prazdnou, je ti to jasny? Opecovanou motorku poznas podle novych samolepek, takovej hint.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 14:16 | Nahoru | #92
PetrXX> Hele ale kdyz uz tam budes, tak nesmis prijet s prazdnou, je ti to jasny? Opecovanou motorku poznas podle novych samolepek, takovej hint.

tomuto nerozumiem co si napisal ... co je to s prazdnou ? a " Opecovanou motorku poznas podle novych samolepek, takovej hint. "a to mam brat akoze vazne? ze nove nalepky tak je starane o motorku ?

KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 14:51 | Nahoru | #93
Už jsi se rozhodl. Chápu to. Chceš jí a nevidíš, neslyšíš. 5km po silnici je nesmysl. Ano, půjde to. Hůř než na čemkoliv jiným. 5km po silnici a bože denně, ti pošle špunty do prdele a v terénu už to bude pěkně na hovno. Je to blbost, ať se to snažíš obhájít jakkoliv.

Ta moto z odkazu by mi byla podezřelá tím, že má luxusní plasty a polepy - ty budou 100% nové. Otázka proč? Já na 2017 poškábal plasty za pár vyjížděk, tak to prostě je. Dále nemá provozní oděrky ani na místech, kde bych to čekal a kde k nim prostě přijdeš. Kartery úplně čistý, kyvka taky, brejle taky. Nepoškozenej příbal ... s ním to předpokládám nejezdilo ... Taky sedlo je jak nový. Gumy otočený, což je ok. Řetěz asi pomalu končí (ten bazmeg jde otočit, tak to možná ještě není full našponované), ale to v kontextu endura halířová položka. Nevím. Buď je to totální super kauf a nebo olítaná mrda, ze který se posereš.

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 14:57 | Nahoru | #94
pendulum25> jasny, na strepu prece majitel setri a poznas to podle samolepek. Vis jak jsou drahy? To samy plasty, kdyz to ma novy plasty tak majitel nesetril a vubec se nemusis bat, proste jak vypada zvenku, tak stejne dobre to urcite vypada uvnitr motoru, prevodovky, spojka, elektrika a tak, proste nedobastlenej kus, vonafka. Mrdky maji vzdycky osoupany plasty a nelesknou se jim pneumatiky.

Hlavne netroskar a kup silny enduro, neni nic horsiho nez v pulce kopce zjistit ze je to vydechlina, pak se placnes do cela jenze jak pustis riditka tak muzes spadnout, vis jak.

e: hele animals nahore ti jen zavidi, ze budes mit ostry enduro. To je cira zavist, kamo, vubec to ani necti.

Naposledy editováno 08.09.2017 14:59:17

KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 15:29 | Nahoru | #95
PetrXX >>> co mam kupit kupim .... ja mam motorku z polska tak isto aj kamarat r1 a r6 sme kupovali plus dalsi cbr ... a motorky su super uz rok bez zavad ! ja viem ze to neni enduro ale tak raz musim nieco kupit a na novu motorku nemam tak to risknem a hotovo . a k tom uvravis ze mam kupit silne enduro a ktm exc 250 4tak neni ? :D

Naposledy editováno 08.09.2017 15:30:13

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 16:13 | Nahoru | #96
Johnny83> ta CRF250, jako nejel jsem na tom, ale papírove to má míň výkonu, než WRR a to WRR je podle mě tak akorát. drz 400 je motárd, ne?
K VORovi, jo konkrétně díly motoru jsou z itálie a do týdne to máš doma. Dokonce teď minulej týden jsem objednával, toto pondělí dodavateli dorazila platba a včera ráno (čtvrtek) mi díly byly doručeny. Ložiska, gufera, o-kroužky jsou normovaných rozměrů, takže kupuju SKF. Díly brembo (pumpy a opravné sady) jsem sehnal dodavatele v německu, prachovky, gufera a pouzdra vidlic, to už bylo horší, ale sehnal jsem u nás. Píst u Ouhlehly, těsnení pod hlavu u nás, a ten českej dodavatel to má z itálie a tady to prodává za nižší cenu, než samotnej výrobce v itálii :-o 503 motory jsou bez olejovyho čerpadla a jsou na množství oleje citlivy. Když je málo a dlouho se to žene pod plnym, tak se velmi pravděpodobně zadře spodní ojniční ložisko. Ale výměna oleje je jen vypustit starej, vypláchnout sítko oleje, dát novej a jede se. 450 a 530 motory už čerpadla mají, životnost motoru je podstatně vyšší, ale filtr už je papírová vložka, takže výměna.

pendulum25 > já myslím, že EXC 250 4T bude do terénu pro začátek dobrá. Dneska už vyloženěně špatnou motorku nekoupíš. Spíš je to o tom, co a jak ti sedne. Na silnice...hlavně ty gumy půjdou rychle pryč. A nebudeš tam mít blinkry a zrcátka. A že by motoru došla v kopci síla, to nebude chyba motorky, ale jezdce. Prostě se to budeš učit.

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 16:24 | Nahoru | #97
klubko> díky za info, drz jsou dvě terénní verze, ostřejší a tupější, jedna z nich je "e", druhá nevim, a "sm" je motard, podvozek z rm250...

E: tuhle variantu jsem ještě úplně nezavrhnul, byla by to ta rozumnější... Ale zde bych to otočil, koupil sm kvůli podvozku a papírům s sm kolama a dokoupil terénní kola, který prej v pohodě pasujou, jen bych tam hold musel nechat 320 kotouč, což asi do terénu úplně ideál není, ale snad by se to dalo... A kdybych časem řešil případnej nedostatek výkonu, dá se větší karbec... Uvidíme no...

Naposledy editováno 08.09.2017 16:30:34

KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 16:40 | Nahoru | #98
Ještě pro zakladatele, a možná dotaz na ostatní, na inzerci jsem nedávno zahlíd swm 300r, což je 4t ostrý enduro na bázi starších hsq, bylo asi za kilo a myslim že rok dva starý, šli byste do toho? Vim že s dílama na starší hsq to bylo všelijaký, až teď když je pod ktm by už snad mělo být vše v pohodě... Ale ta cena byla lákavá, to jen taková další inspirace no

Naposledy editováno 08.09.2017 16:40:54

1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 17:09 | Nahoru | #99
Zdar kluci, nechci zakládat nový a po XX-tý opakující se téma.. Ležím v tom už dobrej měsíc a co tak pročítám, tak by mi asi EXC 400 mohla stačit. Jezdil jsem poslední roky endurko na čtyřkuli raptor 700 a chci přejít na dvě kola. Jelikož se nemám možnost v mým okolí svézt ani na jedný ktm, tak dokola čtu co zvolit. V blízký době mám slíbeno sjezda na DR400 (tu ostrou verzi) a CR 250 4t, tak budu mít aspoň malinko možnost něco srovnat. Sloužit to bude na víkendový řádění po okolí (lesy, výjezdy, s kámošema výlety cca 70km terénem) a podmínku mám RZ kvůli přejezdům po silnici. Měl jsem v hledáčku nejdřív (jak jinak ) 520,525 ale co čtu, tak je to asi mooc. Cenová relace +- 70tis max. Co se dá ještě zahrnout do výběru krom wr400, exc 400, dr400?

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

8.9.2017 v 20:22 | Nahoru | #100
Prospeedy> jo asi bych se držel toho co píšeš, cit v ruce už zřejmě nějakej mít budeš, takže ta 400 by měla být ideál, jen tu wr 400 bych vynechal, 400 a 426 už jsou starý, 450 je pak ekvivalent EXC 450 a tudíž nejostřejší nářadí z tvýho výběru, EXC 400 o něco tupější, ale váhově srovnatelný a drz ještě tupější, ta už asi bude i o něco těžší, záleží na verzi... Možná že ta ostřejší verze drz bude jak výkonově, tak váhově s EXC 400 srovnatelná

E: ale jestli nemáš vyloženě pádnej důvod proč výhradně 4t, tak bych se nebál vyzkoušet ani 2t...

Naposledy editováno 08.09.2017 20:28:54

KTM exc 250 , 300 ci 450

9.9.2017 v 09:00 | Nahoru | #101
Prospeedy> WR 400 je fajn vec ale dost se sype, ted jsem se v jedny hrabal a proste roky jsou znat. Podvozek je trochu tank proti KTM, ktera je - u starsich rocniku rozhodne - vice ovladatelnejsi. Rakusaci dost veci posrali, ale podvozek se jim povedl naramne, Yamaha je zase mnohem prijemnejsi na servisni ukony.
Vyber 4t nebo 2t hodne zalezi na stylu jizdy, z ctyrkolky 700 budes zvyklej na traktor a tam ti vic sedne 4t. Je otazka co cekas, me osobne nejvic vyhovuje technicke hrani na vyjezdech, sjezdech a tak, a tam je 2t mnohem jemnejsi a prijemnejsi nez 4t. Ja bych do terenu 4t uz nechtel.
Univerzalni odpoved na to co hledas neni, vse je o zkusenostech a ocekavani.

1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450

9.9.2017 v 12:54 | Nahoru | #102
Diky za info ocekavam hlavne abych to nepremlouval do prudkejch vyjezdu s myma 100kg a nechci mit pocit ze to po presunech po poli apod nejede co se tyce vyberu motoru, tak jak bylo zmineno - jsem zvyklej na traktoroidni prubeh motoru.. bejvaly 700 jelo na kazdej kvalt do kazdyho kopce azaz a kdyz jsem malo podradil, tak jsem jednoduse pridal plyn a vyskrabalo se to vsude.. co jsem porovnaval se suzou ltz 400, tak mi uz vykon chybel hodne do vyjezdu.. chci mit z masiny respekt na 2t jsem sedel naposledy pred 16 lety a to byl jen simson a pak mz 150 a uprimne nevim o nicem jinym nez ktm exc 300 co ma papiry a ve 2t, v tomhle si necham rad poradit. Zas takovej prehled nemam. Servis si delam sam.. Musim si to hold vyzkouset, poptam se jeste v okoli kdo na cem jezdi

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

9.9.2017 v 13:30 | Nahoru | #103
Prospeedy> 300 ve dvoutaktu dela KTM, Husqvarna, Husaberg, Gas Gas, Beta, TM a Sherco. muzes klidne vybirat a rekl bych, ze vychazet z toho, zes jezdil na quadu, je neco podobnyho, jako vychazet z toho, zes jezdil jako tady maestro z SK na R6 kolik na to cca mas? zkus se na necem povozit a uvidis, co ti bude vyhovovat
e: co treba EXC 350? delalo se to myslim od roku 2011 a vykonove to podle me bude taky vpohode, na zacatek urcite

Naposledy editováno 09.09.2017 13:33:29

KTM exc 250 , 300 ci 450

9.9.2017 v 18:55 | Nahoru | #104
Jj rozumím jak to myslíš ale nechci bejt zklamanej, víš jak to myslím. Mám rád silný stroje Dal jsem si strop 70tis na nákup, nechci do toho momentálně víc strkat, když je to pro mě něco novýho. Když se mi to zalíbí, tak není časem problém skočit do něčeho novějšího.. Počítám že budu na začátku dost padat a švihat o zem s mašinou za 130t mi srdíčko nedovolí

1 reakcí na tento příspěvek KTM exc 250 , 300 ci 450

11.9.2017 v 11:55 | Nahoru | #105
šetřit na nákupu závodní motorky je nesmysl a sám to brzo zjistíš. 130 bych bral jako minimum proto, abych měl nějakou jistotu, že to bude v nějakém rozumném stavu. tohle není bandit 600, co vydrží nesmysl.

koupíš za 70. spotřebák v hajzlu (ale to je to nejmenší), vidle udělat, motor může za chvíli kleknout, jak na tom bude převodovka po tom čase ... a vzhledem k věku se do toho hrabalo xx lidí, strhaný závity, koplý kola, poztrácenej příbal, atd atd. Tak si alespoň dej bokem 30tis.

(reakce na) KTM exc 250 , 300 ci 450

12.9.2017 v 12:35 | Nahoru | #106

Animals21 píše: šetřit na nákupu závodní motorky je nesmysl a sám to brzo zjistíš. 130 bych bral jako minimum proto, abych měl nějakou jistotu, že to bude v nějakém rozumném stavu. tohle není bandit 600, co vydrží nesmysl.

koupíš za 70. spotřebák v hajzlu (ale to je to nejmenší), vidle udělat, motor může za chvíli kleknout, jak na tom bude převodovka po tom čase ... a vzhledem k věku se do toho hrabalo xx lidí, strhaný závity, koplý kola, poztrácenej příbal, atd atd. Tak si alespoň dej bokem 30tis.


presne tohle sem chtel napsat, ale uz sem s tim trochu ztratil nervy kezby to vsechno fungovalo tak, jak si to tady kazdej maluje

KTM exc 250 , 300 ci 450

15.9.2017 v 20:18 | Nahoru | #107
cauko dnes som bol pozriet moto v polsku .... XD kont. exc 300 , exc 250 2t a 200 2t ... 200 slabe , 250 fu parada moto akurat zvuk sa mi vobec nezdal otacky lietali ked som pridal na volnobech tak otacky nechceli spadnut ale drzali sa hore neviem preco , a cosa tyka 300 tak to je maastenica :D krasny zvyk vchod motora ale nemala ele. starter to mi vadi nakopovat nic premna a papiere Anglicke .... cize nic z toho

btw: chcem sa opytat motorky boli dost vysoke nedotiahol som z dvoma nohamy na zem chcem sa spytat ci sa neda neako nastavit tlmic zadny ked sadnem aby siel somnou dole dakujem chalani

KTM exc 250 , 300 ci 450

16.9.2017 v 23:58 | Nahoru | #108
Tak vim moc dobre co stoji udrzovat stroj v kondici 😉 Hold to asi risknu.. nervy nikdo ztracet nemusi. Chtel jsem se jen zeptat na motorizaci. Chapu ze cim drazsi a novejsi stroj, tak tim lepsi.. ale verim ze se da sehnat i starsi stroj ve slusnym stavu.. prodaval jsem loni raptora 2007 a byl v lepsim stavu nez kdejakej o par let mladsi 😉

KTM exc 250 , 300 ci 450

18.9.2017 v 07:14 | Nahoru | #109
pendulum - vidíš, další nesmysl, kupuješ závodní stroj (už jsems tím trapnej) a chceš ho snížit. A takhle to bude se vším. Fakt si kup DRZ400 apod., budeš moc spokojenej, ušetříš nervy i peníze a když tě to opravdu chytne, naučíš se, za dva roky prodáš a koupíš ostrou a už budeš mnohem moudřejší!

prospeedy - raptor najezdí nesmysl, tady se bavíme o motorkách, co i při super údržbě najezdí skoro hovno :) jezdili jsme s kámošem silnice, potřebovali jsme klíč na svíčky a šroubovák , pak jsme přidali ostrý endura a máme vybavenou garáž jak lepší motoservis. Jestli mě chápeš.

Jestli to myslíte vážně, kupte kolem 150tis+, vybavení a držte se, stojí to za to!
Předchozí
1 2 3 4
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Porucha motoru KTM EXC350 mazání KTM EXC 350 zbysmen 15 1.4.2024 v 22:15 assassin
KTM exc 450 2015 silnice KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 12 18.3.2024 v 16:44 krokoš
Red Bull polepy KTM EXC 250 EXC-Rider96 12 8.3.2024 v 13:18 TomasNBK
Smazat prosim KTM EXC 450 Tutor 0 7.3.2024 v 14:20 Tutor
Smazat prosim KTM EXC 450, KTM EXC 450 F Tutor 0 7.3.2024 v 13:59 Tutor


TOPlist