1 reakcí na tento příspěvek Proč sou tak dívný zákony ?
Ti pitomci sami neví, co stvořili za demence.
Jedině požádat výrobce/importéra o upravení hmotnosti tak, ať vyjdeš, nebo někoho z úřadu přes známosti
Kolik ti to dělá?
1 reakcí na tento příspěvek Proč sou tak dívný zákony ?
1 reakcí na tento příspěvek Proč sou tak dívný zákony ?
Vem si, že budeš mít choppera 25kW a poměrem úplně v pohodě a pak nějakou krosku, která bude tak lehká, že bude mít sice výkon 25kW, ale poměr k váze splňovat nebude! A už je problém.
Naposledy editováno 25.02.2008 15:26:03
1 reakcí na tento příspěvek Proč sou tak dívný zákony ?
SniperFM>Jasně, že ne zároveň, to bys takovou mašinu sháněl těžko, ale nesmí tvá mašina převýšit ani jeden z obou údajů, což v tomhle případě převyšuje poměr výkonu k hmotnosti.
Vem si, že budeš mít choppera 25kW a poměrem úplně v pohodě a pak nějakou krosku, která bude tak lehká, že bude mít sice výkon 25kW, ale poměr k váze splňovat nebude! A už je problém.
hele v prvni vete napises jasne ze ne zaroven, ze by takova masina nebyla a v dalsi napises..jen trochu opisem ze to musi bejt zaroven... :)
podle me je to taky bud a nebo...tzn na 25kW papiry muzes jezdit s 25kw motorkou... nebo se silnejsi ..ale tezkou mrchou...
A cituji pouze to, co mě bylo vysvětleno několika instruktory. Prostě výkon, který nepřekročí 25kW a poměrem, který nepřekročí 0,16.
Tím se nemyslí to, že když dodržíš poměr, můžeš mít výkon jaký chceš a opačně, ale myslí se tím to, že i 25kW můžeš být nad poměr s velice lehkou motorkou, která bude velmi hbitá a ty ji nemusíš zvládnout, což dle mého názoru zní logicky.
Nevím, mě osobně je to fuk a některé formulace sám nechápu, ale když si něco vysvětlíš špatně a pak se to řeší na příslušných místech, je už pozdě!
Každopádně si myslím a zastávám názor, že tenhle údaj, tak jak jej prezentuje náš zákon, je hovadina na entou!
A nejhorší na tom je, že je spousta takových domněnek, které ti nikdo nedokáže zodpovědně vysvětlit!!
1 reakcí na tento příspěvek Proč sou tak dívný zákony ?
prostě bud 25kW nebo poměr .... nemusí bejt oboje
Logické je, že s rostoucím výkonem a hmotností zároveň se do poměru vlezu vždy, tak proč takové zmatky?
s rostoucí výkonem se do poměru vejdeš hůř ... nikde není dáno z čeho to počítat ale když to budeš brát z maximální přípustný hmotnosti tak se vlezeš když to budeš brát z provozní tak ne
edit : jinak paní na ministerstvu taky nemusí vědět všechno ... kolikrát ti na úřadě zdělej takovou kravinu že se člověk nestačí divit
jinak se to řešilo tady http://old.motorkar...ewtopic.php?id=19382
Naposledy editováno 25.02.2008 16:35:03
Ti pitomci, co tvořili zákon, měli nechat jenom ten poměr a vůbec tam neplést čistý výkon, protože stejně je tam jako údaj úplně na prd!
Ministerstvo samo má v této věci zmatek a většinou vykládá tento případ splněním obou podmínek. Já ale věřím mé učitelce češtiny, která mě učila, že spojovací výraz "nebo, a nebo" platí pro poměr odporovací, tzn. první věta vylučuje platnost té druhé, tedy nemohou platit obě dvě zároveň. A dokonce si troufám říct, že s tímto tvrzením bych případné správní řízení vyhrál.
edit:"první"
Naposledy editováno 25.02.2008 17:09:15