1 reakcí na tento příspěvek Chlazení GPZ 500S?
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení GPZ 500S?
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení GPZ 500S?
1 reakcí na tento příspěvek Chlazení GPZ 500S?
Nevim jak je to u tvy motorky, ale treba u me je to tak, ze cidlo teploty mam na termostatu nad hlavou valcu, ale cidlo ventilatoru mam na chladici. Takze v pripade zavzdusneni chladiciho okruhu nebo proste znemozneni cirkulace chladici kapaliny by teplomer sel za roh, ale vrtulnik na chladici by se ani nehnul.
Pokud tobe vrtule toci a teplota neklesa, tak bud muze byt v riti cidlo, co vrtuli spousti - sepne ji moc brzo a vrtule chladi i kdyz nema co - nebo spinac vrtule neni na chladici, ale nekde u motoru a skutecne ti kapalina necirkuluje. V tom pripade muzes mit vadnej termostat, kterej se neotevre nebo muze byt na vine vodni pumpa. Vic veci me nenapada, kazdopadne tahle varianta by se projevila tak, ze chladic po sepnuti vrtule chladne ale motor ne.
pokud máš vodní pumpu v pořádku tak se ti GPZ ohřeje velmi málo mě to začlo po neviným pádu na pravou stranu skoro v nulový rychlosti začala se přehřívat a pokud jsem jel dál nebo stál ve městě začala plivat vodu z chladiče
HansB>ZdenekH6> Hele jak vytáhnu tu trubičku z motoru? (jak jsou na ní O kroužky?)
trubičkou myslíš hřídel co ti kouká z karteru u vodního čerpadla??? tak to musíš rozpůlit motor poněvadš je přímo na kliku pokud na to chceš něco navařovat něco jako nový šteftík tak pozor je tam levý závit