Jsme rádi, že navštěvujete Motorkáři.cz.
Abychom mohli naši práci dále rozvíjet, tak oceníme, když nastavíte vyjímku v AdBlocku pro náš web.
Děkujeme, tým Motorkáři.cz.
Zdravím.! Počasí Vás tlačí předpokládám stejně jako mě, a proto jsem dnes byl vyřídit značku, pojistit motku apod., ale můj dotaz směřuje hlavně na seřízení mašiny, což hodlám dělat taky v nejbližší době.
Koupil jsem R1 a mám tam jak svody, tak koncovku Akrapovič, K/Nko a říkám si jestli, když nechám mašinu seřídit v servise a oni to "naladí" podle předepsaných hodnot, zda-li to bude ono nebo by byla lepší brzda... Co myslíte? Máte zkušenosti?
no predpokladama ze kdyz si nechas motorku seridit v servise - tak jen sesynchronizuji karbce a na to nebudou mit upravy vliv... a pokud by na fi/karbecich stelovali neco dal... tak by asi stejne ladili na brzde... preci jen si myslim ze si snad pod pojmem "sestelovat" karbce/fi v servise nepredstavuji nakroutit sroubky/jehly atd. do vyrobcem predepsane-vychozi pozice...
Ty já jsem slyšel ještě o brzdě v Zubří, kde vozí motorky i MAD MAX, co se mi doneslo... Máte představu o ceně - ventily,podtlaky, svíčky + ta brzda... Filtr je tam K/N.
Tak to ti neřeknu,svíčky mě stály 2600,-,ale kdyžto budeš chtít poladit na ma.výkon,tak počítej upnutí na brzdu ve Sluškách 500,-+300,- hodina,jinak když to budeš chtít jen vyladit,tak počítej cca 2 - 3 hoďky
Ty bláho,co si tam napral za svíce? :) Nějaké iridium? Já počítám svíčky normálně NGK CR9E, co předepisuje výrobce, takže cca litr... Jinak kdyby měl někdo zkušenosti s brzdou právě v tom Zubří a taky cenou, tak budu moc vděčný... Peco tobě moc díky za přínosné info!
Brzdy se neboj protože jestli tam máš otevřený filtr tak máš změněný poměry na směsy(hlavně to nepodceńuj jinak by jsi si vyrobil problém) ,takže v servisu ti opravdu udělají jenom podtlaky. Ceny jsou přesně asi tak jak ti to kolega napsal.
jj. 400,-Kč /hodiny. a co vím, tak se ladí jen akrbce. ale zase jak na čem, ž ejo. mě se vrtal jen v karbcích a cca 2 hodky. ale to to trefil skoro napoprvé...
Dobrý mechanici v servisech vč. brzd si vedou docela podrobný záznamy. Takových R1niček myslím jezdí dost a na brzdě tam či onde ji už určitě měli a budou mít zaznamenaný osazení. Takže to, že se trefí na poprvé u seřízení nějakého motoru, je spíš otázka praxe a dat, která mají a ne dílo náhody. Jestli potřebuje motocykl seřízení po takových to úpravách jaké máš-určitě ano. Ale myslím, že pokud tam někdo dal komplet Akrapa s KNkem, tak to určitě na brzdu dal. Špatné seřízení motoru poznáš i jako laik. Jak to startuje? Neulejvá se to při startování? Motor jde pravidelně? Má v tahu nějaká hluchá místa a nebo propady výkonu? Nechybí výkonu "špička"? Poku na tyto otázky můžeš odpovědět pozitivně, motor nepotřebuje seřízení nějak akutně. Pokud jde ale u seřízení karburátorů o servisní interval, tak to OK. Dobrý ukazatel pro odhad nastavení směsi je také barva svíčky. Do běla- příliš chudá směs(to nemají rády ventily) a naopak. To je tak nějak všechno. Hodně štěstí.
Já tam teď dal, powercommander, komplet Arow, KN už tam bylo dřív a na seřízení se chystám taky. Za stdena to dost dlouho startuje než chytne. Byl jsem se ptát v Suzamoto a bylo mi řečeno, že seřízení klapek, ventilů a seřízení na brzdě cca 3500. Jeví se mi to jako solidní nabídka, tak uvidíme.
Pochybuji, že by si to neměl od předešlého majitel seřízené, když tam máš tolik změn, to by ti jinak asi fakt nejelo, takže pokud chceš udělat jen bežnou kontrolu, jako jsou ventily, atd, tak to zas tak finančně hrozné nebude. Samozřejmě záleží v jakým servise to bude.