Tady je video, jak to vypadá:
Na netu jsem našel informaci o tom, že se jedná o možný projev poškozeného těsnění pod hlavou, takže to vypadá, že normální to není. Setkali jste se s tím někdo prosím?
Jinak kompresi bych změřil, ale nemám jak, manometr nemám. Jen jsem zjistil, že na otočení klikovkou je potřeba 13Nm, tam, kde dojde (kažedé dvě otočky) ke kompresi, je potřeba cca 20 - 21Nm, víc toho bez manometru asi nezjistím
Předem díky za jakoukoliv pomoc.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Až jej budeš mít, tak při startování motoru el. startérem a měření manometru si nezapomeň naplno otočit plynovým heftem, aby si motor mohl nasát přes karbec co nejvíce vzduchu do válce(ů).
Je to nejčastější chyba při měření kompresí.
Hodně zdaru přeje S
Ono taky po X letech stani muze byt vyrezly valec. Ceka me proste kontrola vseho, od hlavy po valec. Rovnou jsem objednal tesneni pod valec, pod hlavu + vsechny o-krouzky, gufera na ventily atd., protoze tho asi bez rozebrani moc nezjistim...
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Ahoj,
nic proti, ale klika na tomhle motoru je pootočená po 180 stupních a tvůj motor se chová jako jednoválec.
Dle mého je jeden válec úplně bez komprese. Když sundáš ventilové víko a vše se chová jak má, tak bych hledal problém uvnitř válce.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Naposledy editováno 03.01.2017 09:47:19
assassin> Hele to nevim. Na netu jsem se snazil to najit, ale strycek Google o tom nic nenasel.
Diky za ten tip s poslechnutim u vyfukoveho kanalu, zkusim to
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
na druhou stranu pokazdy kdyz se v tom zacne vrtat, pozna o te masine neco noveho. Jen nevim jestli je to spravna cesta.
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
1 reakcí na tento příspěvek Komprese každé dvě otočky?
Zemba82 píše: Beru to podle sebe, pokud tu motorku neviděl jet, tak by se to ani radši nepokoušel startovat. To těsnění není tak drahý a když to sundá, tak hodně uvidí a rozhodně nic nezničí, což by se mohlo stát s použitím etheru. Za mě hlava dolů, rozhodně nic nezkezíš, maximálně se něco naučíš jak řekl KubaLC8. Zrovna tohodle motoru bych se nebál, že nedáš do kupy (pokud si na to dost věříš a už jsi něco podobného někdy dělal) . Maximálně Ti dá někdo konzultační hodiny...
Přesně tak, motorka nejela, o historii vím jen to že je dovezena z rakouska s "vadou motoru" - nejde nastartovat a to je vše. Nejsem takovej kaskadér abych zkoušel startovat motor u kterýho vůbec nevím co je, však to může být vyrezlé, můžou tam být tuny karbonu, kdoví co všechno. Těsnění a gufera na vršek už jsou objednaný. Věřím si, co se týče toho co jsem dělal dřív.. tak 4T nikdy, jen 2x motor ze Simsona (jednou GO seriovky pro kamaráda a pak pro sebe LT85 s 5Q apod.), ale nemyslím si, že bych to neměl zvládnout rozebrat a složit. Podkladů mám dost, i videonávod na komplet rozebrání.
Akorát ve chvíli, kdy se objeví nějakej problém do toho nerejpám, ale nejprve se snažím to zkonzultovat tady, protože věřím, že spousta z vás má v tomhle ohledu zkušenosti. A nějak se to člověk naučit musí, takže než se do toho pustím, raději konzultuju, od tohoto tu fórum snad je
nemako> Tohle neudělám. Jak jsem psal nahoře, díky tomu co jste psali jsem zjistil že ty válce prostě netěsní a to vůbec. Jedinné co, tak píst "hrne" vzduch k otvoru pro svíčku, ale tlak to neudělá, někudy utíká. Objednal jsem to těsnění s gufery, takže půjde dolů hlava i válec, válec vizuálně zkontrolovat a hlavu též - vyndat ventily, zkontrolovat je, vyměnit gufera a hlavně všude všechno vyměnit a přetěsnit. Válce bych mohl vzít do Brna, nechat někde změřit ovalitu.
KubaLC8> Neopravuji metodou pokus omyl, pouze se ptám na názor Opravu pokus-omyl opravdu riskovat nehodlám, proč taky, když už budu vědět jaká je závada, instrukce k odstranění člověk vyčte z manuálu nebo návodů. Jinak ano, nějak se to naučit musím, ale myslím, že když u toho budu myslet a nebudu nic k*rvit (a musím zaklepat, zatím jsem na KLE nic nezk*rvil, jen opravil ), tak je to správná cesta a neměl by to být problém
vilemx> Tak já počítám s tím, že v tom něco utopím. Ale počítám, že si KLE nechám, navíc mám jisté cestovatelské plány, takže by bylo fajn vědět, že je motor po opravě a v pořádku. Koneckonců, stálo to 18, i kdybych do toho nasypal ještě desítku, pořád jsem pod cenou většiny prodávaných KLE a mám záruku, v jakým je motor stavu.
Naposledy editováno 03.01.2017 16:04:48
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Voda v oleji Kawasaki KLE 500 Kawasaki KLE 500 | FormanCZE | 2 | 15.4.2024 v 14:00 Medved |
Cestování v okolí Transalpina Kawasaki KLE 500, Kawasaki KLE 400 | martucha | 11 | 3.1.2024 v 23:48 Duchodcee |
Jakou motorku koupit kamarádovi v n... [1, 2, 3] Kawasaki KLE 500, Aprilia Pegaso 650, BMW F 650 | berry78 | 71 | 5.12.2023 v 19:25 autocross |
Kawasaki kle 500 2004 Cukání motork... Kawasaki KLE 500 | Balda125 | 7 | 18.10.2023 v 08:48 Krautkopf |
Pružina centrálu Kawasaki KLE 500 | lacerta82 | 7 | 11.10.2023 v 10:33 Radek2107 |