Téma: Ubytovanie v chatkách v kempoch

11.12.2016 v 13:51
Dobrý deň ,chcel by som sa opýtať ,či nemá niekto skúsenosti s bývaním v chatkách v kempoch.Nemyslím teraz na objednanie ale ubytovanie pri cestovaní ,keď ešte neviem kde zakotvím.Zatiaľ som bol vždy pod stanom,ale roky pribúdajú.Jedná s mi hlavne o cenu a na koľko dní sú ochotní požičať.

Ubytovanie v chatkách v kempoch

11.12.2016 v 14:31 | Nahoru | #1
Ahoj,nevím přesně,jak to myslíš,ale vžycky,když jedeme na motodovolenou,tak ubytování nikdy dopředu neřešíme. Nouzově spíme v příkopě,ale většinou v kempech. Nikdy jsme neměli problém,že zůstáváme jen na jednu noc. Většiňou jsme pod širákem,ale už jsme tak řešili i chatku a vždy to bylo jen o tom,jestli mají volno. Mám zkušenost jen z výchdu Evropy a Balkánu,ale to bude platit všude podobně. Ceny si moc nepamatuju,ale kempy byly skoro zadarmo. Chatku jsme naposled platili v Č.Hoře v Durmitoru. Cena byla 12€ za dva lidi se sprchou.

11.12.2016 v 15:45 | Nahoru | #2
Ahoj cestujem iba v po západe a už ma prestáva baviť stavať každý večer stan a ráno ho baliť .Samozrejme cena hraje veľkú úlohu,veď dať za noclah vo dvojici 60-100 euro alebo iba 20-40 za kemp je rozdiel .Chcel by som osobnú skúsenosť niekoho kto napríklad rieši noclah v kempoch a v chatkách a nie v stanoch.

Ubytovanie v chatkách v kempoch

11.12.2016 v 19:36 | Nahoru | #3
Takhle všeobecně to brát nelze. Ve větších kempech na turisticky navštěvovaných místech jsou chatky obsazený na celou sezónu dopředu, je dost náhoda, že je něco volnýho zrovna, když přijedeš. Pokud jezdíš ve dvou nebo v partě, je penzion nejvýhodnější vzhledem k počtu. Tím myslím menší penzion, kterej nebude zrovna u hlavní silnice. Podle mojeho názoru bukovat den dva předem přes net. Záleží, jak výlet plánuješ dopředu, jak vyjde počasí. Těch faktorů je prostě víc.

12.12.2016 v 07:25 | Nahoru | #4
Jezdíme stylem o kterém píšeš. Večer se rozhodneme kam pojedeme zítra, mrkneme do mapy kde je poblíž kemp, zavoláme jestli mají volnou chatku, když ne, voláme do dalšího kempu. Maximálně ve třetím jsme se vždy chytili. A druhý den večer znovu, záležitost 10 minut.