globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Mazání Z750
Ahoj, chci se zeptat...Vlastním Kawu z 750 r.v. 08 a z ničeho nic mi při nastartovanym motoru blíká červeně kontrolka imobilizéru a zároveň i olejnička...Množství oleje je v pořádku a čidlo jsem dával z jiní motorky (funkční) a stále to blíka...Prosil bys vás o radu co stím..Děkuji

2 reakcí na tento příspěvek Mazání Z750

27.11.2016 v 19:43 | Nahoru | #1
Hele, zkus vyndat to čidlo nebo povol filtr, nastartuj a jak to začne chcat tak to chcipni, bacha bude to hned, dělá mě to zx10r když menim olej... Prostě je to zavzdusnený, pak to bude OK. Edit, pokud to nepomůže tak změřit tlak manometrem místo čidla.

Naposledy editováno 27.11.2016 19:44:50

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání Z750

27.11.2016 v 20:22 | Nahoru | #2

Fugo píše: Hele, zkus vyndat to čidlo nebo povol filtr, nastartuj a jak to začne chcat tak to chcipni, bacha bude to hned, dělá mě to zx10r když menim olej... Prostě je to zavzdusnený, pak to bude OK. Edit, pokud to nepomůže tak změřit tlak manometrem místo čidla.



Covece o tomhle jsem nikdy neslysel. Ani si uplne nedokazu predstvait jak by se mi mohl zavzdusnit okruh na olej. Vzdyt tam je trochoidni cerpadlo. Nikdy se mi to ani nestalo u motoru ktery jsem rozdelal uplne do mrte. Ja osobne bych to spis tipoval na nizkej tlak oleje. Nez nejaky takovyhle laborovani bych radeji pichnul budik na kanal a vis hned na cem jsi. A jen takova otazka, nemuze tohle blikani znamenat servis nebo nejakou chybu nebo tak neco?

1 reakcí na tento příspěvek Mazání Z750

27.11.2016 v 22:24 | Nahoru | #3
Nevím, prostě moje zkušenost na mým stroji. Prvně jsem na to koukal jako puk. Jsem si říkal, že by byl neprůchozí filtr, zkusil jsem ho povolit, nastartoval jsem a hned to z pod něj teklo, utahnul jsem a OK, pak se mě to taky stalo když jsem měnil stator, tak jsem to hodil na bok sundal víko, vyměnil stator a po natočení to blikalo, zase povolení filtru... a OK. Nevím zda se dostane nějaký vzduch k čídlu, když se mě to stalo prvně po první výměně statoru tak to s blikanim vrcelo dost dlouho než jsem si toho všimnul protože jsem měřil altik, pak jsem povolil čidlo, natočil a jak to začalo téct tak jsem to utahnul a OK, pak už jsem to dělal tím filtrem a mám to tak od ty doby při každým oleji, tlak jsem tedy nemeril ale vzhledem k tomu, že už to takhle najeli pres 40tis tak to bude OK. Edit u kawy bliká kontrolka a buď je u toho na displeji olejnicka nebo FI, takže je jasný proč bliká.

Naposledy editováno 27.11.2016 22:26:16

1 reakcí na tento příspěvek Mazání Z750

Skvělá odpověď, děkuji! 28.11.2016 v 09:16 | Nahoru | #4
Jak se píše hore, zkusil bych vytočit čidlo, startnout a mělo by to vystříknout olej, pokud vystříkne pak máš tlak a maže. JEstli je tlak dostatečný těžko říct. Já mám r.v. 2006 a když sem viděl " hvězdicové" čerpadlo nedokážu si představit že by fungovalo jen částečně. Bud tlačí, nebo ne.

Mě se kontrolka oleje jednou jen rozsvítila. Okamžitě jsem to chcíp odtlačil. Po rozebrání sem zjistil že vyskočila zajišťovací segrovka na náhonu čerpadel (voda i olej je na jedné) takže vymletou drážku sem profrézoval, dal novou segrovku a od té doby maká.

Naposledy editováno 28.11.2016 10:17:42

1 reakcí na tento příspěvek Mazání Z750

28.11.2016 v 17:50 | Nahoru | #5
Když se odpojí čidlo, tak kontrolka mazání zhasne :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání Z750

28.11.2016 v 18:30 | Nahoru | #6
Fugo> Děkuju za radu, o víkendu vyzkouším...Čidlem to není měl jsem tam jiný...A jak mile čidlo odpojím tak to přestane blikat...Eště mě napadlo že by byl někde seknutý kabel k čidlu

(reakce na) Mazání Z750

28.11.2016 v 18:31 | Nahoru | #7
StiefTomas> Jak to myslíš píchnout budík na kanál??

(reakce na) Mazání Z750

28.11.2016 v 18:31 | Nahoru | #8
Tom307> Jo když čidlo odpojím tak to zhasne

Mazání Z750

28.11.2016 v 18:35 | Nahoru | #9
Tak to když to po odpojení zhasne tak máš kabel ok, protože čidlo pokud není tlak je spojený na kostru a kontrolka svítí, po natlakování se rozpojí a kontrolka zhasne, takže vedení je ok. Píchnout budík na kanál, myslel, vyndat čidlo nebo zátku někde na mazacím kanále a tam připojit manometr.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání Z750

28.11.2016 v 18:37 | Nahoru | #10

Fugo píše: Nevím, prostě moje zkušenost na mým stroji. Prvně jsem na to koukal jako puk. Jsem si říkal, že by byl neprůchozí filtr, zkusil jsem ho povolit, nastartoval jsem a hned to z pod něj teklo, utahnul jsem a OK, pak se mě to taky stalo když jsem měnil stator, tak jsem to hodil na bok sundal víko, vyměnil stator a po natočení to blikalo, zase povolení filtru... a OK. Nevím zda se dostane nějaký vzduch k čídlu, když se mě to stalo prvně po první výměně statoru tak to s blikanim vrcelo dost dlouho než jsem si toho všimnul protože jsem měřil altik, pak jsem povolil čidlo, natočil a jak to začalo téct tak jsem to utahnul a OK, pak už jsem to dělal tím filtrem a mám to tak od ty doby při každým oleji, tlak jsem tedy nemeril ale vzhledem k tomu, že už to takhle najeli pres 40tis tak to bude OK. Edit u kawy bliká kontrolka a buď je u toho na displeji olejnicka nebo FI, takže je jasný proč bliká.



Hele olejovej filtr je udělanej tak, aby ti přes něj olej vždycky protekl. Když se ucpe tak přes pružinu se vytáhne taková zátka a protýká vesele dál, ale už nefiltruje.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání Z750

28.11.2016 v 18:40 | Nahoru | #11

helmik píše: Jak se píše hore, zkusil bych vytočit čidlo, startnout a mělo by to vystříknout olej, pokud vystříkne pak máš tlak a maže. JEstli je tlak dostatečný těžko říct. Já mám r.v. 2006 a když sem viděl " hvězdicové" čerpadlo nedokážu si představit že by fungovalo jen částečně. Bud tlačí, nebo ne.

Mě se kontrolka oleje jednou jen rozsvítila. Okamžitě jsem to chcíp odtlačil. Po rozebrání sem zjistil že vyskočila zajišťovací segrovka na náhonu čerpadel (voda i olej je na jedné) takže vymletou drážku sem profrézoval, dal novou segrovku a od té doby maká.



Hele pokud máš mezi vztyčnýma plochama velkou vůli, tak pak se účinost snižuje a dává menší tlak. Vůle se kontroluje spároměrkama. Vůle jsou psaný v servisních manuálech.

Co se týče tématu... Tohle si myslím, že není dobrý řešení. Zaprvé ty šálky jsou hodně háklý na tlak oleje a pokud mu sebereš olej tak to může být pro kliku smrt. Vůbec bych ten oruh neotvíral a místo čidla bych rovnou píchnul budík...

(reakce na) Mazání Z750

28.11.2016 v 18:41 | Nahoru | #12

FeryZ750 píše: Fugo> Děkuju za radu, o víkendu vyzkouším...Čidlem to není měl jsem tam jiný...A jak mile čidlo odpojím tak to přestane blikat...Eště mě napadlo že by byl někde seknutý kabel k čidlu



Hele osobně ti to nedoporučuji... Tohle by se dalo udělat u motorky, která má kliku uloženou někde ve valivých ložiskách. Ale u kluzných ložisek pokud mu sebereš olej, může to znamenat ro kliku smrtku. Místo čidla píchni rovnou manometr a zkontroluj tlak podle servisního manuálu...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání Z750

29.11.2016 v 11:58 | Nahoru | #13

StiefTomas píše: Hele olejovej filtr je udělanej tak, aby ti přes něj olej vždycky protekl. Když se ucpe tak přes pružinu se vytáhne taková zátka a protýká vesele dál, ale už nefiltruje.



Ano správně ano, ale už jsem zažil neprůchozí zmetek...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání Z750

29.11.2016 v 12:03 | Nahoru | #14

Fugo píše: Ano správně ano, ale už jsem zažil neprůchozí zmetek...



Kupuji jen overeny znacky a nikdy zadny problem.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Mazání Z750

29.11.2016 v 12:05 | Nahoru | #15

StiefTomas píše:
Co se týče tématu... Tohle si myslím, že není dobrý řešení. Zaprvé ty šálky jsou hodně háklý na tlak oleje a pokud mu sebereš olej tak to může být pro kliku smrt. Vůbec bych ten oruh neotvíral a místo čidla bych rovnou píchnul budík...



Jsou to ŠÁLY, šálky jsou pod hrníček na kafe, nikdo po něm nechce aby nechal stříkat olej, cinknu o starter a jak to chytí hned to chcípnu a to už musí kolem filtru téct olej, samozřejmě tlakoměr je lepší ale pokud by to nemazalo tak je úplně jedno jestli zkusí povolit lehce ten filtr nebo dá manometr který běžní uživatelé většinou nemají a zjistí, že tam je taky 0 a natočit to bude muset stejně.

(reakce na) Mazání Z750

29.11.2016 v 12:06 | Nahoru | #16

StiefTomas píše: Kupuji jen overeny znacky a nikdy zadny problem.



Tak věřím, že Champion je dobrá značka (bylo to na autě).

(reakce na) Mazání Z750

29.11.2016 v 16:37 | Nahoru | #17

Fugo píše: Jsou to ŠÁLY, šálky jsou pod hrníček na kafe, nikdo po něm nechce aby nechal stříkat olej, cinknu o starter a jak to chytí hned to chcípnu a to už musí kolem filtru téct olej, samozřejmě tlakoměr je lepší ale pokud by to nemazalo tak je úplně jedno jestli zkusí povolit lehce ten filtr nebo dá manometr který běžní uživatelé většinou nemají a zjistí, že tam je taky 0 a natočit to bude muset stejně.



Ty rejpale :D pokud to chceš teda úplně přesně, jsou to ložiskový pánve :) hele pokud to nemaže je jasný, že je fuck jestli tam je manometr nebo ne. Ale pokud to maže mizerně tak ty mu tímhle ještě snížíš tlak. Říkám, já osobně bych tohle nikdy žádný motorce neudělal...max bych to zkusil třeba otočit s vyndanýma fajfkama ze svíček, aby nemohla nastartovat.... Tahle sranda může vyjít právě poměrnš draze.. Ale chápu samozřejmě, že bez vybavený dílny je to trochu problém...

Jinak co se týče filtrů, tak je pravda, že champion je jedna z těch kvalitních... celkem mě udivilo, že by stál za prd... Asi i mistr tesař se někdy utne :)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Kawasaki z750 2007 Kawasaki Z 750 Honzíínek 0 1.5.2024 v 15:05 Honzíínek
Kawasaki z750 pro začátečníka Kawasaki Z 750 Bedys85 10 20.4.2024 v 13:42 Penkoslav
Kawasaki Z750 - Motorový olej 5100 ... Kawasaki Z 750 ERINN 1 9.3.2024 v 16:39 Slávek-TDM
Přerušovač blinkrů Kawasaki Z 750 AdamSnopek 7 1.9.2023 v 13:52 CBRlitrRR
Bliká imo- závada s kódem 63 Kawasaki Z 750 Marťas410 24 20.8.2023 v 22:19 Martinek866


TOPlist