To celkem nechápu těch 100km oproti bmwgs. Tam jsem tuším něco psal obecně. Co jsme byli před měsícem v Rumunsku, tak kamarád jel od Aradu do cca 150 km do Kecskemétu vybitej s F5MC, druhému odpadl Schuberth c3pro na harnicích Rumunsko/HU.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom
Fugo píše: Děkuji za upřesnění, nejsem angličtinář tudíž je to možné. Klidně se rozepiš proč jsi Scalu tenkrát zavrhnul, zajímá mě to, zabývám se tím snad už 6 let a už tenkrát jsem šel do scaly z důvodu že F3 neuměla více jednotek a při každý obněně interkomů byla svala o krok vpřed tak právě nechápu to vyzdvihování Interphonu jako toho nejlepšího, když něco jinýho nabízí více....
V pohode, chapu, ze ne kazdy tu anglinu dava.
Jen pro objasneni:
F3 je urcena pro ridice a spolujezdce - mala vzdalenost mezi jednokama. Nic vic.
F4 je urcena pro ridice a ridice - vetsi vzdalenost, ale stale jen dve jednotky. Stejne jako F3
F5 je urcena pro skupinu - vetsi vzdalenost, vice jednotek, a i vice funkci.
Scalu jako takovou neodsuzuju, nerikam, ze je lepsi/horsi jak Interphone. Byla to moje volba na zaklade recenzi v dobe koupe. Je pravda, ze z ostatnich znacek byla Scala jedina vice mene konkurence schopna.
Dnes uz to muze byt jinak. Uz je to rok, co jsem nakoupil. Interphone i Scala urcite maji novy modely.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Interkom
sramis píše: V pohode, chapu, ze ne kazdy tu anglinu dava.
Jen pro objasneni:
F3 je urcena pro ridice a spolujezdce - mala vzdalenost mezi jednokama. Nic vic.
F4 je urcena pro ridice a ridice - vetsi vzdalenost, ale stale jen dve jednotky. Stejne jako F3
F5 je urcena pro skupinu - vetsi vzdalenost, vice jednotek, a i vice funkci.
Scalu jako takovou neodsuzuju, nerikam, ze je lepsi/horsi jak Interphone. Byla to moje volba na zaklade recenzi v dobe koupe. Je pravda, ze z ostatnich znacek byla Scala jedina vice mene konkurence schopna.
Dnes uz to muze byt jinak. Uz je to rok, co jsem nakoupil. Interphone i Scala urcite maji novy modely.
Jasný, znám starší modely Interphone, taky jsem je měl v merku když jsem před lety přecházel z PMR na BT intercom a hledal co pořídit ale mě vždy vyšlo, že prostě Interphone byl o krok pozadu...
Je pravdou, že jsem hned chtěl komunikaci aspoň pro 3 moto, v té době byla F3 takže bohužel, Scala už v tu dobu měla Q2 kde sice 3 šli ale ne v konferenci, muselo se přepínat, opruz.
Takže se jezdilo s Q2 a hledalo se občas co je nového,
vyšla F4 ale zase jen 1+1, v tu dobu přišla scala s G4 "první" (nevím zda skutečně první ale první v čr dostupná) komunikace co umí konferenci a 4 jednotky (dokázali jsme jezdit i ve více),
potom vyšla G9, F5, G9x, Packtalk, Tour (nepíšu všechny modely snažím se od každýho výrobce jejich TOP).
A ať chci nebo nechci tak vždy scala měla něco co se týká komunikace navrch a Interphone to doháněla až v další generaci komunikátorů.
Snažím se o takovou marnou osvětu, plno lidí žije v tom, že nic jinýho než Interphone není.
Jako chápu, že tady kolega je spokojený, neberu mu to, jen mě mrzí, že bude všude tvrdit, že Tour je špička v komunikacích, dle něj ano, šel po výdrži baterie ale dle toho na co komunikátor je, tak zdaleka to není špička, je to stejný jako by tvrdil, že malý gs protože jezdí za 3L/100km je top v motorkách, no není protože celek není ta špička tou může být u gs třeba ta 12ctka co má,.
Jsem rád za to, že tady diskutujeme, alespoň to je vidět, lidi si to přečtou a rozhodnou se snad potom lépe co si koupí (ať už to či to, každej má jiný požadavky)
Kdyz uz teda diskutujeme, pokud by nekdo chtel tu nejlepsi moznou komunikaci ve dvou, mus zacit uz u helmy, ktera je vymyslena s ohledem na komunikaci. Pokud vim, zatim nejlepsi je v tomhle ohledu Shubertka. Je mozny tam dat kvalitnejsi repro, bude to pohodlny, repro na spravnym miste, nikde nebudou prekazet dratky... Ale tech penech!
Lovu zdar!
Radkis_1 píše: Za rozumnu cenu mozem odporucit intercom V6 1200m bluetooth (mna stal pred rokom 74e 2ks). Bez prekazok je pocutelnost cca700m
Mam to stejny a za tech par korun je to slusnej intercom.
Dosah je vybornej, horsi je to ale s komunikaci pri vyssich rychlostech. Nad 110 uz to moc slyset neni..