bmw_r1300gs_cartec




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dílenský jeřáb
 
11.11.2016 v 18:15
Zdravím,
vím, že můj dotaz má blíže k autům než k motorkám, ale i tak to zkusím. Hodil by se mi do dílny dílenský jeřáb, ale nechci za něj dát bůhví kolik tisíc u našich prodejců. V polsku se dají koupit od cca 3500Kč. Nemá někdo nějakou zkušenost s polským jeřábem? Jak jsou na tom kvalitativně? Je mi jasný, že to nebude stejná kvalita jako u 30 let starýho poctivýho jeřábu vážícího půl tuny, ale dá se s tím vůbec pracovat?

EDIT: ODKAZ

Naposledy editováno 11.11.2016 18:17:12
Předchozí
1 2 3
Následující

Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 18:22 | Nahoru | #1
v pohodě,maximálně bude pomalu padat pístnice..........

to co koupíš u nás je podle mně to samé,akorát s větší přirážkou.........

1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 18:27 | Nahoru | #2
Jak psal dolph..... ja kupoval letos jerab ktery mam na pevno na privesu kvuli vykladani a nakladani...ale uklidnim te je to vsechno cinan pistnice me po roce provozu netece maka solidne ale pokud chces jerb s tocnou pocitej trosku ze samo domo dodelanim coz me osobne nevadilo pac puvodni myslenka byla ze si ho vyrobime sami pac krom maxilife ho nikdo na vozik nedela! Padla volba na cinana s upravou funguje nemam problem

1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 18:31 | Nahoru | #3
Já bych do toho šel, ale tych aut, kde se něco vytahuje navrch už moc není.

1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 18:35 | Nahoru | #4
Tak to je pozitivní . Točnu nepotřebuju, chci ten s kolečkama, ať se s ním dá jezdit po garáži a manipulovat. Je fakt, že dneska už se u aut všechno vyndavá hlavně spodem, ale takový auto než budu mít, tak uběhne ještě hodně času .

Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 19:13 | Nahoru | #5
tady to bude asi jednodušší než z polska a ceny nejsou tak špatný

Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 19:17 | Nahoru | #6
aukro a allegro jsou stejný, máš na to stejný aji heslo.

(reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 19:29 | Nahoru | #7

petrumr píše: Já bych do toho šel, ale tych aut, kde se něco vytahuje navrch už moc není.



No ono se hodi ikdyz se motor vytahuje dopredu ne?

Naposledy editováno 11.11.2016 19:30:09

(reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 19:53 | Nahoru | #8

Dr.fík píše: Tak to je pozitivní . Točnu nepotřebuju, chci ten s kolečkama, ať se s ním dá jezdit po garáži a manipulovat. Je fakt, že dneska už se u aut všechno vyndavá hlavně spodem, ale takový auto než budu mít, tak uběhne ještě hodně času .



já to vidím tak 50/50 něco vrchem,něco spodem.

bez žirafy ani ránu....

2 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 20:04 | Nahoru | #9
Nebo do zadu? Lepší odšrubovat 4šruby a nechat to spadnout do spodu, já jsem ze staré školy, ale takovým jeřábem jsem vytahoval převodovky z autobusů nebo přední polonápravy.

(reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 20:17 | Nahoru | #10
petrumr> často je zespod ještě méně místa,než zhora-nápravnice,na ní řízení,taky výfuk.... ,ale to je jedno.téma je o žirafě.

2 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 20:44 | Nahoru | #11
joo, zajímám se o to, co myslíš na tohle-dospodu nebo dopředu




(reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 20:46 | Nahoru | #12

petrumr píše: joo, zajímám se o to, co myslíš na tohle-dospodu nebo dopředu






Ja myslel ze je rec o autech :) tohle smer kovosrot...

(reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 20:55 | Nahoru | #13
petrumr> stěrače a celé torpédo pod oknem jde lehce demontovat.stejně tak na přední stěně jdou ty plasty sundat a vznikne dost velký prostor...

tím nechci říct,že bych v tomto případě tahal motor vrchem,ale to,že i v případech kdy to na první pohled vypadá jako nemožné,to může být v pohodě.

...samozřejmě k tomu,abych ti dal návod jak vytáhnout motor mi jaksi nestačí jedna fotka zhora,z které nepoznám ani auto-asi C4 snad.....,ale ani motor a už vůbec né převodovku......to jsou všechno věci,které to dost ovlivňují.

no a protože mám z tebe pocit,že mi chceš jedním nějakým příkladem ukázat,že se motory vytahují ze spodu,tak ještě dodám,že se jako automechanik živím přes 20 let a že už jsem pár motorů vytáhl........

Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 21:14 | Nahoru | #14
Jestli se mohu vložit do debaty. Koupil jsem obdobný jeřáb 2 1/2 tuny na vytažení motoru s osobního auta kvůli spojce. Jeřáb byl zakoupen zde v CR a když mi ho balikar přivezl a rozdělal jsem to tak výsledek byl, že poláci si objednali výrobu v Číne a pístnice je Amerika, i když asi jen etiketou. Tahal jsem s ním pařezy na zahradě a zvládá to opravdu s bravurou vytáhnout. A to jsem jeřábek nešetřil ani jednou.!!

Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 21:16 | Nahoru | #15
Motor z auta budu také tahat horem než ze spoda rozdělat půlku auta vleže na zemi.

2 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 21:19 | Nahoru | #16
je to grand picasso, neživím se osobákama, pod plastem je přepážka a v rohách máš mcpherson. Já to vidím v dnešní době tak 10 ku 80- spodem. Ještě je otázka, jak musí být vysoký strop v garáži.

Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 21:22 | Nahoru | #17
potrebuju honem vytahnout benzim V6 3.0 z opela i s manualni prevodovkou,
pocitam, ze to z polskym 2T hupcukem z aukra zvladnu, kdyztak napisu, jak to dopadlo..

zasyp do jaguara..

1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 21:22 | Nahoru | #18
assassin má to dobrou spotřebu na tak velký auto-bmw

(reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 21:27 | Nahoru | #19

petrumr píše: assassin má to dobrou spotřebu na tak velký auto-bmw



me je spotreba ukradena, 4valcovymu dieselu rikat BMW je vtipny, zvlast kdyz to ma nahon na predni a je to namontovany v krabici od lednicky

1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 21:32 | Nahoru | #20
to je benzín a když to udělali motoráři od bmw, tak je to motor od bmw. Mě spotřeba není ukradená.

(reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 21:35 | Nahoru | #21

petrumr píše: je to grand picasso, neživím se osobákama, pod plastem je přepážka a v rohách máš mcpherson. Já to vidím v dnešní době tak 10 ku 80- spodem. Ještě je otázka, jak musí být vysoký strop v garáži.



moje zkušenosti jsou takové,že je to vrchem často jednodušší,než spodem,ale samozřejmě je potřeba mít k tomu odpovídající nářadí.

jak už jsem psal výše,často se musí demontovat nápravnice-takže pak ještě dělat geometrii,taky výfuk často překáží a demontáž bývá problematická z důvodu zarezlých spojů.

já si za svým 50/50stojím a když tak lovím v paměti,tak si myslím,že možná častěji vytahuju nahoru,než dolů.

a strop neřeším,já mám 4 metry.samozřejmě,když to někdo kutí v garážce se stropem 2,10m,tak to asi vrchem nedá.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 22:01 | Nahoru | #22

petrumr píše: to je benzín a když to udělali motoráři od bmw, tak je to motor od bmw. Mě spotřeba není ukradená.



jo tenhle, to tam delaj asi brigadnici :) rozsypany rozvody u automobilky ktera byla povestna neznicitelnym rozvodem :)
no vystrelit statisice za novy auto a pak resit spotrebu je taky vtipny :)
nevyslo by lip koupit auto za par supu a jezdit za 15/100?

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 22:09 | Nahoru | #23
petrumr> a ty už jsi na té svojí šunce vytahoval motor,nebo co??

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 22:21 | Nahoru | #24

assassin píše: jo tenhle, to tam delaj asi brigadnici :) rozsypany rozvody u automobilky ktera byla povestna neznicitelnym rozvodem :)
no vystrelit statisice za novy auto a pak resit spotrebu je taky vtipny :)
nevyslo by lip koupit auto za par supu a jezdit za 15/100?



Taky spotřebu neřeším a motor taky spodem néé (OOOO 2,7bTQ)

(reakce na) Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 22:40 | Nahoru | #25

Hopr26 píše: Taky spotřebu neřeším a motor taky spodem néé (OOOO 2,7bTQ)



Neco beznejsiho nebo rs4? Kazdopadne palec nahoru za poradnej "mařič" :)

1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

11.11.2016 v 22:43 | Nahoru | #26
A6 allroad takový nenápadný rodinný kombík

Naposledy editováno 11.11.2016 23:15:24

(reakce na) Dílenský jeřáb

12.11.2016 v 08:10 | Nahoru | #27
Hopr26> jo mrdka auto

(reakce na) Dílenský jeřáb

12.11.2016 v 08:45 | Nahoru | #28
petrumr> - 2-3 hodinky práce , jinak samozřejmě spodem...
Staré GC se s 1.6 EP mělo tahat předem,ale to je nesmysl, je to prakticky vždy rychlejší spodem krom C3 EB2(1.2 pure tech)

1 reakcí na tento příspěvek Dílenský jeřáb

12.11.2016 v 09:13 | Nahoru | #29
tak jsem se zase dozvěděl něco zajímavého o jeřábech a autor fík určitě taky:) dělám si srandu proto miluju tohle forum člověk nikdy neví co se v tématu dočte

(reakce na) Dílenský jeřáb

12.11.2016 v 09:20 | Nahoru | #30
Dolph-cz> tak ty už se živíš jako mechoš 20let? tvl to si lepší než já. já mám výročí 20ti let příští rok. teda jako živnostník. jinak plný souhlas. motor ven podle konstrukce. ale asi bych to trochu odporoval v tom 50x50. tahám více nahoru. zespodu ani nepamatuji. ještě taky dopředu/nějaké vw t5/. jinak taky dílna - strop 5m ve štítu - je to důležité. a jinak žirafa z makra v akci za 3500kč. j.
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist