globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: DL 1000 nemá výkon
28.8.2016 v 20:22
Zdarec,

po svizne ceste z Madarska moto zaparkovana do dilny, cca 14dni stala - nasledne sem sedl a citil sem jak kdyby se jeden válec flákal ... Najel sem u Horic na D1 a u nahace sem to vzdal - 3x se rozsvitila chyba motoru a zhasla, fichtlu si cim dal tim vic snizoval pocet pouzitelnych otacek (jako ze mela "silu" ve vyssich a vyssich otackach), nasledne po okreskach domu a prijel sem na takove Jawe 350 Predni svice Oki, zadni tmavsi (tez se mi zda ze svod se zahriva pomaleji (nebo mene, nevím) . Premereno cerpadlo v nadrzi (dava 3), zkontrolovany ventilovy vule - v toleranci, komprese v zadu 9 a ve predu 10 coz asi taky cajk, vycisteny KMko, vsechny konektory prolity kontaktolem a furt stejny hovno ... :( Nutno podotknout ze se vykon ztracel postupne, nikoliv skokovite (cimz by se asi dalo vyloucit skoceni na rozvodech). Fajfky a kable se zdaji byt OKi a svice sem dal nove, zacinam byt lehce zoufaly ... :( Jo a podtlak hadicky - zasleky na mereni atd jsou bud OKi nebo kdyz se mi jen trochu nezdaly tak sem dal nove ...

Díky za jakykoliv typ, me muza opustila :(
Předchozí
1 2
Následující

DL 1000 nemá výkon

30.8.2016 v 18:23 | Nahoru | #31
Mohlo by fixovat ještě TPS

DL 1000 nemá výkon

30.8.2016 v 21:17 | Nahoru | #32
no ne kuci ... po vidlackym vycisteni sitka ve vstrikach cisticem brzd se zavada kratkodobe vyrazne zlepsila ... cily dnes sem dal kamosovy vstriky, listu a vedeni na vycisteni ultrazvukem, ja vycistil saci kos v cerpadlu a zkontroloval nadrz - jak v ni tak v celem zbytku soustavy byly takove usazeniny z mikroprasku co zustava z benzinu ... Tak se uvidi co to udela ... Nevite jak je to treba s tim TPS ? Kdyz ho u auta odpojim jede v nouzaku ... Tohle ale jede se "zatazenou ruckou" tak by i ten nouzak mohl byt povzneseni ... :D Chjo, potrebuju to opravit at to stihnu prodat a vratiti se k SS tak to snad nejak dopadne ...

DL 1000 nemá výkon

31.8.2016 v 06:39 | Nahoru | #33
Hele u auta je nekde TPS? Polohu plynu snima primo elektronika v pedalu ne? Jinak ho zkus nastavit. Ale na nastaveni ma byt teplej motor, coz u tebe ted asi nebude moc realny. Zkus proklemovat konektor a koukni, v ktery pozici bude carka na displeji.

DL 1000 nemá výkon

31.8.2016 v 07:13 | Nahoru | #34
U většiny moderních je tps i když má třeba dvě snímatelné dráhy plynu v pedálu a u starších dá se říct ve všech se vstřikováním u Japonců to vypadá velice podobne jako u moto

DL 1000 nemá výkon

31.8.2016 v 10:16 | Nahoru | #35
ford, opel a nevim co vsechno jeste melo normalne TPS na skrtici klapce - styre vstrikovaci systemy ... A na tom Stromu bude urovni ale taky stara jebka a ne nejakej high tech ...

2 reakcí na tento příspěvek DL 1000 nemá výkon

31.8.2016 v 11:06 | Nahoru | #36
Auta maj ten system uplne jinej, motor u auta jede v podstate stale v jinem rezimu nez ten u motorky - rezim kdy to jede podle mapy jak je tomu u motorek (alpha-n) pouzivaj jen ty nejextremnejsi sportovni auta... Takze tady jsou zkusenosti fakt neprenositelne a obvykle motorku dojebe nejakej mekanik co to s autama perfektne umi :)

(reakce na) DL 1000 nemá výkon

31.8.2016 v 13:08 | Nahoru | #37
assassin> ano přesně tak az na to ze optický je to velice podobné ale i auto potřebuje vědět procentuální otevření klapky stejně jako motorka

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) DL 1000 nemá výkon

31.8.2016 v 18:04 | Nahoru | #38
assassin>
Vida, tak o tom nemam ani ponetí , jeste ze mam hubu a radsi se zeptam, nicmene odpojenim TPS snad motorku nedojebe ani prumernej autoelektrikar

Naposledy editováno 31.08.2016 18:06:24

(reakce na) DL 1000 nemá výkon

31.8.2016 v 22:52 | Nahoru | #39

Frenk_1 píše: assassin>
Vida, tak o tom nemam ani ponetí , jeste ze mam hubu a radsi se zeptam, nicmene odpojenim TPS snad motorku nedojebe ani prumernej autoelektrikar



no jen u motorky to nejspis nepujde ani nastartovat kdyz jo pujde motor jen kolem volnobehu, v otackach dost spatne - u auta je dodavka paliva dana spoustou udaju - vaha vzduchu apod, motorka ma pri vice otevrene klapce k dispozici jen otacky a uhel otevreni klapky (TPS) tzn pokud motor pobezi, bude muset palivo davat jen podle otacek a to nebude zadna hitparada...

vetsina jednotek u motorek nic jako "nouzak" nema. donedavna byly FI u motorek hodne primitivni, az poslednich par let se vic a vic podobaj autum. Jednotka DL ale je spis ta primitivni...

DL 1000 nemá výkon

10.9.2016 v 00:05 | Nahoru | #40
Tak sem se malinko posunul ... Nicmene hovno platný :(

serizene ventily, nastavene rozvody, vycistene vstriky, vedeni, prehazene milionkrat svicky, vstriky a gumicky na nich mezi sebou. nescetnekrat merena komprese, vymenena civka pro inkriminovany valec a vysledek ? První valec si skoro neskrtne a zadní valí jako svycary ... Benal samo taky vymenenej. nevim co jeste sem mel uvest a neuvedl. musim stale neco prehlizet a nebo je to devka

DL 1000 nemá výkon

15.9.2016 v 17:19 | Nahoru | #41
A dalsi posunuti ...

Na predni valec mi jednotka temer nedava impuls prio otevreni vstriku, asi nejakej tyristor bo co tam je ... Na celym netu jsem nasel jednu jedinou ... Premyslim kde nejakou pujcit nebo stavajici opravit abych vedel ze to dal bude opravdu OKi a nekoupil jetyho zajice v pytly a nezjistil ze nove koupena je v řiti ...

DL 1000 nemá výkon

16.9.2016 v 21:23 | Nahoru | #42
Uz vrci !!!

V hajzlu jednotka - davala impus vstriku na prvni valec vzdy jen "chvily"

DL 1000 nemá výkon

9.10.2016 v 14:27 | Nahoru | #43
Ty filtry ze vstřiků jdou vyndat? Případně jak? Já jim teď dávám lázeň v ultrazvuku,ale mám filtry nasazený ve vstřiku. Zkoušel jsem to s citem vydloubnout malým šroubovákem,ale nechce se mu ven,tak se radši optám než to zkur**m.

DL 1000 nemá výkon

11.8.2019 v 22:20 | Nahoru | #44
Hledám ochotného majitele Suzuki DL 1000 r. 2002-2004 z Brna či blízkého okolí, který by ověřil funkčnost mojí řídící jednotky F8T95671, MGT054 (jeden dlouhý konektor). Řeším obdobný technický problém a vyřazovacím způsobem (opravy, kontroly a výměny) jsem došel až ke vstřikovačům a řídící jednotce. Vstřikovače jdou na kontrolu a čistění. Řídící jednotku nemám jak zkontrolovat. Děkuji předem za ochotu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Rada při výběru cestovního endura [1, 2] Suzuki DL 1000 V-Strom, BMW R 1200 GS, BMW R 1200 GS... karosa 44 16.4.2024 v 07:49 Koudy01
Origo kufry DL 1000 14-16 Suzuki DL 1000 V-Strom Hlubas 8 21.1.2024 v 15:00 jarekol
v strom Suzuki DL 1000 V-Strom aldags 6 20.1.2024 v 21:47 aldags
Rozsvicující se kontrolka motoru Suzuki DL 1000 V-Strom Mastik4 9 17.9.2023 v 21:03 dzudas
kontrolka oleje Suzuki DL 1000 V-Strom akimek314 1 8.9.2023 v 06:36 milor


TOPlist