Jedine co jsem nasel byla SV 650S, ale ta se jiz nevyrabi (max 2009 tusim). Vse ostatni (CBR 600, Ninja 6, GSXR600) jsou ciste supersporty s vykonem nad 90kW, coz ja nechci. Proste hledam supersport, ale s nizsim vykonem (50-60kW), ale ne R3, ninja 300,...
Poradte nekdo pls...
1 reakcí na tento příspěvek Ne tak silny supersport
Ono to vse neni jen o vykonu, ale I o hmotnosti a ovladatelnosti motorky, pak nemas vykon jako vykon, nektere motorky jedou "pekne" od 4, 5, 6t otacek, nektere musis tocit k 10 - 12 aby se neco delo, ale to je dano konstrukci motoru, to zajiste vis.
jestli chces SS o dvojnasobnem vykonu nez mas ted, tak to bude kolem 80 kobyl, cca 60kw, ale co to dneska ma? Honda CBR650F ma 64kw,ja bych ti doporucil sestovyho fazera, jako postup z trikila to bude adekvatni, motorka jede I nejede, netocis, nejedes.
zelva0007 píše: Takze panove a damo
To co hledam, tak hledam pro to, ze jsem se ted povozil na nahaci. Nyni by jsem chtel zkusit neco jineho, napr cruiser, enduro, nebo zminovany SS. Ale jak asi vite, tak nikdo uceny z nebe nespadl (asi az na par vyjimek ktere ciste nahodou prisly do tohoto fora ), tak pro to hledam neco jen s asi 2x vyssim vykonem nez mam ted. Myslim ze by to mohlo stacit. To jen opetovne at vite proc jsem tento dotaz vznesl.
Co se tyka prepinatelnych palivovych map, tak ty chci pro to, aby se vice nez tech 90kw talo alespon trosku uhladit.
Antihopp mam i v z300, takze to neni tak ze sestka je slaba a nikdo to tam nedava.
....a ano, slabsi motor bo pak nechci byt vykuleny jak ta opice na profilovce... (Bla bla bla.nez to nekdo napise zase, tak vim ze omezovac mam v ruce atd...tzn asi si vezmu neco ultra brutalniho, treba nejbrutalnejsiho na svete, neco takoveho na co by tady vetsina radeji ani nesahla a proste to omezim pravym zapestim )
...a SS proto, ze si chci zkusit jezdit v tomoto psycho nepohodlnem posezu...proste chci
Myslím že nikdo tě nežene do litrového sporta , ale máš tu dost rad co si pořídit . jedna z nich je má - jo možná trochu zkreslená jako ostatně u každého kdo na něčem jezdí - ovlivňuje nás naše vnímání - jeden si myslí jakou nejezdí pilu a přitom je pro dalšího těžkou brzdou v okamžiku kdy se dotyčný jen kochá. Nicméně pokud máš něco najeto a nemáš návyky z fichtla kde by mohl být plyn pouze přepínačem on-off , tak čtyřválcový ss prostě musíš točit , jinak to nepojede a nebavíme se tu o spektru otáček 0-5000 jako v dieselu ale minimálně dvojnásobném - z toho plyne, že jízda na "půl výkonu" není problém pokud nejsi uplný psycho.
Ppokud bys psycho byl, je to opět jedno, protože se zabiješ stejně tak na 40 jako na 80kW - stačí udělat chybu,,,,
1 reakcí na tento příspěvek Ne tak silny supersport
Naposledy editováno 24.08.2016 09:54:04
Sonicek píše: achjo...SS v tom co hledáš prostě není! Přepínání map, je naprostá zbytečnost pokud chceš moto s 50kw, a stejně se to nedělá. Antihop poznáš pokud jsi vážně jen nešika nebo pořádnej střelec...podle toho co píšes jsi rád, že se vrátíš z projížďky dom v pořádku. Neber to nějak osobně, ale je to marný s tebou tady vést nějakou konvezaci na téma SS do 50kw. Projeď se na 6ce s 90kw a pak přijď s dalším řešením, pokud jsi to nezkusil, tak jak tady můžeš tvrdit, že 90kw v 15tis. je moc Pokud Ti to pomůže tak taková 6ka má stejne jen 75kw na zadnám kole, tak snad Ti to pomůže s výběrem
Tak jestli je takhle vydřenej z 90kW tak se obávám že ten antihop pozná.
2 reakcí na tento příspěvek Ne tak silny supersport
Vim ze SS to neni, ale posed uz je dost podobny.
1 reakcí na tento příspěvek Ne tak silny supersport
KubaLC8 píše: Ale on chce SS jen kvuli posezu, ne kvuli jizdnimu projevu, na tohle je SV dobra volba
nadruhou stranu je fakt že dole jede líp a i ten dvouval (i když tady to opravdu neni dramaticke) pro někoho kdo tu honí antihop neni uplně idealni volbaJo a abych si taky trochu přisadil - motorku jakou poptáváš , by ( kromě tebe ) nikdo nekupoval ,takže se nevyrábí a neprodává.
3 reakcí na tento příspěvek Ne tak silny supersport
Jinak mě napadlo koupit motorku z Francie, tam mají všechny omezení, ale nevím jestli 100koní nebo 100kW
P=(2pí*M*f)/60
ale neviem pri akých otáčkach to akože má tých 25kW. To bude dusené najskôr aj max. otáčkami + dorazom na plyne, takže aj krútiaci moment bude adekvátne skoro žiadny.
Naposledy editováno 24.08.2016 12:30:31
kilix píše: XJ6 diversion? Veď to sa ledva hýbe.
ja to vidím na Apriliu RS 250 - podvozok to má fajný, brzdy tiež, je to nekompromisný superšport, na ktorom sa nedá normálne sedieť, má to 53kW. Má to nápisy "Aprilia" "Racing"
zaujimave.. v jednom komentari napises, ze 56kW stvorvalec s by voko 200kg sa ledva hybe a hned na to radis RS250, ktora ma minimalne 15 rokov a vykon 50kW a 150kg. Tomu sa hovori rada nad zlato
1 reakcí na tento příspěvek Ne tak silny supersport
A další otázka pro znalce.....Jak zredukuje výkon, čistě hypoteticky motorka z francie, která má přepínatelné mapy?
Příklad: (plně oteřená ) mapa - A:150 koní, B:125 koní, C:100koní, jak to má motorka která má 100koní (bavíme se o dovozu z francie kde je 100 koní max, respektive mapa A:100 koní B: ? C: ? )
Sonicek píše: Tak to by tech 25kw mohl nějak překousnout ne
A další otázka pro znalce.....Jak zredukuje výkon, čistě hypoteticky motorka z francie, která má přepínatelné mapy?
Příklad: (plně oteřená ) mapa - A:150 koní, B:125 koní, C:100koní, jak to má motorka která má 100koní (bavíme se o dovozu z francie kde je 100 koní max, respektive mapa A:100 koní B: ? C: ? )
domníval jsme se že přepínání map je především o průběhu - dávkování výkonu než jen o jeho velikosti
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Ocenění bourané moto Suzuki SV 650S | hellboy265 | 11 | 27.4.2024 v 15:13 ja1 |
Kufr na suzuki sv 650s Suzuki SV 650S | johny6nine | 2 | 9.4.2024 v 05:29 Destroyer |
SV650 2003 tachometr přestal ukazov... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 6 | 24.3.2024 v 14:14 Dandos489 |
suzuki SV650 2002 - palivový kohout Suzuki SV 650S | dinosaurus | 3 | 24.3.2024 v 07:59 jardad |
Jak zacílit bouchání do výfuku při ... Suzuki SV 650S | Dandos489 | 24 | 7.3.2024 v 12:34 Redguy |