globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: svítí fi
27.6.2016 v 19:43
zdar borci --po zahřátí svítí f1 hladina oleje v pořadku,a teplota chladící kapaliny taky kde je chyba


Naposledy editováno 28.06.2016 10:29:46
Předchozí
1 2 3
Následující

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 14:03 | Nahoru | #61

assassin píše: gugo: a zjistil uz si kolik to vazi? kolik na tom ustris penez? me by se ten boxer libil vic nez ten rotax co jsem resili vedle ve vlakne....

zatezovani 80procent bych se bal... kdysi jsem se s Theinerem na CVUT hadal, ze si nemyslim ze je dobry pocitat do letadla se zatezovanim motocykloveho motoru na cca 80proc (slo o R1) a co jsem tak slysel tak jim v te UL39 uz ten motor zdechnul.....



JO zjistil, ten boxer s reduktorem je nekkde okolo 80-90 kg se vsim vsudy. Financni uspora, oproti olitanymu rotaxu 912 100 tis (nepocitam vlastni praci a vyvoj loze atd)
Dokonce to i nekde lita, takze by clovek nebyl ojedinelej pripad.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 14:07 | Nahoru | #62

gugo píše: JO zjistil, ten boxer s reduktorem je nekkde okolo 80-90 kg se vsim vsudy. Financni uspora, oproti olitanymu rotaxu 912 100 tis (nepocitam vlastni praci a vyvoj loze atd)
Dokonce to i nekde lita, takze by clovek nebyl ojedinelej pripad.



jj to ze se to tak pouziva vim, ostatne me to napadlo kdyz jsem videl bawo u kamose na servisu, kdyz je to rozlomene aby se mohlo na spojku, je samotnej motor docela kompaktni... 80-90kg uz je na to moje letadylko moc, to porad ten rotax vyjde znatelne lip.

3 reakcí na tento příspěvek svítí fi

29.6.2016 v 14:33 | Nahoru | #63
můžu se zeptat proč zrovna Báwo? Je to kvůli koncepci motoru "boxer"? Co VFR ? Věčko 4V...?

1 reakcí na tento příspěvek svítí fi

29.6.2016 v 14:39 | Nahoru | #64
Hele tady borec od nas ma nejaky radoby letadlo a ma v tom nejakyho sestkovyho rotaxe jednovalec a zatim je spokojenej co vim. Nedavno rikal neco o generalce, ale tipuji, ze to bude jeho prvni generalka. V tomhle pripade bych ja resil spise hmotnost motoru nez zatizeni. Podivej na cem litali za valky a motor vydzel taky. A to rekneme si na rovinu presnost obrabeni se zase az tolik neresila. Kdyz bude motor dobre chlazenej tak si myslim, ze to da. Jen bych si dal pozor na teplotu oleje. Cim vyssi teplota, tim nizsi viskozita, takze bych zauvazoval nad chladicem. Jeste co si pamatuju, tak jeste kdyz jsem byl na VUT, tak nad nasim patrem byl ustav letectvi a nejaky letadlo staveli. Koukni na vutbr.cz a najdi si ten ustav. Pak posles meila vedoucimu ustavu a on se urcite nejak vyjadri. Jak je to neco z praxe tak nato docenti byli pekne nadrzeni :)

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 14:41 | Nahoru | #65

assassin píše: jj to ze se to tak pouziva vim, ostatne me to napadlo kdyz jsem videl bawo u kamose na servisu, kdyz je to rozlomene aby se mohlo na spojku, je samotnej motor docela kompaktni... 80-90kg uz je na to moje letadylko moc, to porad ten rotax vyjde znatelne lip.



Jj, spojka na gs je radost :) pulka motorky pryc :) s tou vahou souhlasim. Jak ma byt to letadylko velky?

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 14:50 | Nahoru | #66

Sonicek píše: můžu se zeptat proč zrovna Báwo? Je to kvůli koncepci motoru "boxer"? Co VFR ? Věčko 4V...?



Boxer je idealni koncepce oro letecky ucely, je malickej a jde oddelit od prevodovky ktere je v letadle k nicemu, motocyklove motory co zminujes maji rovnou blok navrzeny na to ze v nem bude prevodovka = velikost + hmotnost

Letadlovou techniku jsem studoval na cvut - tam prave staveli to ul39 kde jsem zpochybnoval kolik vykonu z toho motoru chtej brat. A ted ten motor v letadle po pomerne kratke dobe umrel - ale detaily neznam .

Shanim motor do tohodle :






Naposledy editováno 29.06.2016 14:54:01

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 14:51 | Nahoru | #67

Sonicek píše: můžu se zeptat proč zrovna Báwo? Je to kvůli koncepci motoru "boxer"? Co VFR ? Věčko 4V...?



Je to kvuli vaze prevodovky, ktera je ti tady k nicemu.

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 14:51 | Nahoru | #68

assassin píše: Boxer je idealni koncepce oro letecky ucely, je malickej a jde oddelit od prevodovky ktere je v letadle k nicemu, motocyklove motory co zminujes maji rovnou blok navrzeny na to ze v nem bude prevodovka = velikost + hmotnost



Kuwa byl jsi rychlejsi :)

1 reakcí na tento příspěvek svítí fi

29.6.2016 v 15:03 | Nahoru | #69
Aha To mě v tu chvíli nenapadlo, ale jinak Vám fandím kluci Já mám na chatě leda malou frézku s motorem jawa 250

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 15:25 | Nahoru | #70

Sonicek píše: Aha To mě v tu chvíli nenapadlo, ale jinak Vám fandím kluci Já mám na chatě leda malou frézku s motorem jawa 250



Jj, to je nezmar :)

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 20:58 | Nahoru | #71

assassin píše: jj to ze se to tak pouziva vim, ostatne me to napadlo kdyz jsem videl bawo u kamose na servisu, kdyz je to rozlomene aby se mohlo na spojku, je samotnej motor docela kompaktni... 80-90kg uz je na to moje letadylko moc, to porad ten rotax vyjde znatelne lip.



Von ten motor je proste jak delanej pro letadlo. Po odlehceni 76 Kg cca se 100 konema. Ale otazka je jestli se to stran spolehlivosti vyplati, druhy zapalovani tam nedodelas a s predelanym subaru jsi nekde +10 -15 kg prakticky natom samym, ale neni to cesta do neznama.

Nastesti mam na premejsleni a reseni dost casu.

Pro tebe je to samorejme velky ...ale zasejc se 100 hp kdyby sis hodna hral tak by si z toho mohl udelat VTOL

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 20:59 | Nahoru | #72
StiefTomas> jednovalec do letadla, dyt by to muselo strasne vibrovat ?

1 reakcí na tento příspěvek svítí fi

29.6.2016 v 21:13 | Nahoru | #73
gugo: no a nebo jeste elektrika :)

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 21:16 | Nahoru | #74
assassin> A budes to honit ze slunce a z LIFE jo ?

svítí fi

29.6.2016 v 21:51 | Nahoru | #75
Mno mam novyho favorita jako pohonou jednotku Honda jazz motor nebo neco podobnyho. Von ve full vybave jak ho vytahnes z auta ma neco malo pres metrak, jetej clovek sezene okolo 20 tis.... a ma to 100 HP. To vypada vcelku dobre .... to asi budu mit pres zimu co delat

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 22:00 | Nahoru | #76

Sonicek píše: můžu se zeptat proč zrovna Báwo? Je to kvůli koncepci motoru "boxer"? Co VFR ? Věčko 4V...?



jinak o VFR jsem uvazoval ale zaprvy tech motoru moc neni, 2 porad z toho nelouplens tu prevodovku a 3. sam vo sobe je ten motor tezkej.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 22:41 | Nahoru | #77

gugo píše: assassin> A budes to honit ze slunce a z LIFE jo ?

jen z baterek, treba by mi 30min letu stacilo, mozna by se dalo i vic...kdybych nebyl linej zkusil bych pocitat...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 22:48 | Nahoru | #78
assassin> tak vona to nebude vysoka matematika ctels 20kw motor, prvnich 5 minut potrebujes 100% vykonu potom trebas 70%.
Z toho ti vypadne hafo moc wathodin, tolik baterek podle me nemuzes dostat do vzduchu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 22:50 | Nahoru | #79

gugo píše: assassin> tak vona to nebude vysoka matematika ctels 20kw motor, prvnich 5 minut potrebujes 100% vykonu potom trebas 70%.
Z toho ti vypadne hafo moc wathodin, tolik baterek podle me nemuzes dostat do vzduchu.



prvotni odhad nevypadal tak zle, treba ta ktm freeride ma podobnej vykon, na trati vydrzi tak pul hod a to jede skoro furt plnej a baterka neni tak velka, tzn treba dvojnasobna nez je ve freeridu by myslim byla jeste ok. preci jen ten rotax ma pres 60kg.... to je hodne Wh v baterkach.....

(reakce na) svítí fi

29.6.2016 v 23:00 | Nahoru | #80
assassin> Nevim jestli se da porovnavat "skoro furt plnej" na trati a "furt plnej" ve vzduchu. Kazdopadne se to da asi dobre namodelovat a vyzkouset. Ja osobne si myslim ze to je slepa ulicka lidskeho poznani (momentalne) protoze s rozvojem mikrovlaken to pujde s baterkama rychle kupredu.
Pulhodina ve vzduchu ti stacit nebude navic tedy evim jestli LAA ma nejaky moznosti to takhle schvalit.

svítí fi

1.7.2016 v 15:40 | Nahoru | #81
dnes sem to propojil -tak prej bez závad -c 00

svítí fi

1.7.2016 v 17:46 | Nahoru | #82
po ujetí 10 km zas se rozsvítilo fi a po ujetí dalších 40 km to samo shaslo dělá si ze mě dobrý den [
lol]
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1188, 1189] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35670 Dnes v 08:41 Kamikadze-Ace
Výroba karbonových dílů [1, 2] Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 47 10.5.2024 v 14:53 BlackSabbath
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist