globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Babetta 210 Nestartuje- posouzení oprav
 
11.6.2016 v 15:27
Zdravím, tak se na babče objevil nový problém, babetta bez problémů jezdila, najednou začala ztrácet výkon, druhý den už chcípala i na volnoběh, a další den už ani nechytla- stav se má takto

Nádrž,sítko čistý,benzín do karbece teče bez problému
Karburátor-Dellorto rozebrené, bez problému,to samé jikov(v obou je normál benzín)
Svíčka- jiskru hází,zkoušeny další 3 a bez problému s jiskrou- ovšem je stále suchá(ovšem enchytá ani když dám benzín přímo do válce)

Bohužel, po 3 dnech štelování karbece, nakopávání atd při rozebírání hlavy ruply pístní kroužky, takže nové(+ přetěsnění motoru) ale- může to že to nestartuje způsobit vadná cívka/tyristor/zapalovací cívka? i když jiskru hází.
díky za rady.

Naposledy editováno 11.06.2016 15:30:01

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 Nestartuje- posouzení oprav

11.6.2016 v 18:29 | Nahoru | #1
suchá nejde benzín

(reakce na) Babetta 210 Nestartuje- posouzení oprav

11.6.2016 v 19:41 | Nahoru | #2

hrochino píše: suchá nejde benzín



jak jsem již říkal, i když dostane benzín do komory(přes otvor ve svíčce), tak stejnak ani škyt.

1 reakcí na tento příspěvek Babetta 210 Nestartuje- posouzení oprav

12.6.2016 v 06:44 | Nahoru | #3
pre otvor svicky nedostanes benzin do kmory [plovakovy?], ale do valce! Kryz tam striknes par ccm a ani neblafne, tak jou snad jen dve moznosti:
- nema kompresi -> podelals neco pri vymene kruhu a zpetne montazi pist-valec-hlava
- chyba v zapalovani -> slaba jiskra; na vzduchu dava, pri kompres0i uz ne. Jiskra by mela prekocit mezi kabelem a kostrou [tj. na vzduchu] ca 1cm. Neprekoci? pak hledej Smudlo, hledej mezi budici civkou, tyritorem a zapalovaci civkou. Jooo a nezapomen na moznost blby koncovky!
- treti moznot jsou uz jen UUFOUNI nebo zasah bozi prozretelnosti!!!

Naposledy editováno 12.06.2016 06:46:19

(reakce na) Babetta 210 Nestartuje- posouzení oprav

20.6.2016 v 15:02 | Nahoru | #4

sered píše: pre otvor svicky nedostanes benzin do kmory [plovakovy?], ale do valce! Kryz tam striknes par ccm a ani neblafne, tak jou snad jen dve moznosti:
- nema kompresi -> podelals neco pri vymene kruhu a zpetne montazi pist-valec-hlava
- chyba v zapalovani -> slaba jiskra; na vzduchu dava, pri kompres0i uz ne. Jiskra by mela prekocit mezi kabelem a kostrou [tj. na vzduchu] ca 1cm. Neprekoci? pak hledej Smudlo, hledej mezi budici civkou, tyritorem a zapalovaci civkou. Jooo a nezapomen na moznost blby koncovky!
- treti moznot jsou uz jen UUFOUNI nebo zasah bozi prozretelnosti!!!



takže vesele jsem to celé přetěsnil, udělal i elektriku(kabeláž v hrozném stavu), ovšem-
blbě startuje, nakonec na sytič+ přitažený plny chytne, jede bez problému, výkon neztrácí- jak se zastaví, tak chcípne- nutno přidávat plyn, aji na semaforech kdekoliv
volnoběh muže být dotažen na max, ale stejnak bída, chcípe- po zahřátí se to "něco zlepší,ale jinak je to furt utrpení.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist