globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.
5.5.2016 v 13:54





Zdravim, koupil jsem motorku a kdyz jsem sel na vymenu oleje v prevodovce tak jsem si vsimnul, ze pravdepodobne dostala vypust ranu o nejaky kamen a bylo to takto dolepene...problem je v tom ze kdyz dam sroub a tesneni tak to porad ukapava...poradi nekdo jak tohle alespon do zimy provizorne resit abych nemusel schazovat motor, v horsim pripade rozhazovat kvuli oprave zavitu, pripadne zavareni hliniku... :/

Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

5.5.2016 v 13:56 | Nahoru | #1









Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

5.5.2016 v 14:00 | Nahoru | #2
Pořádně to očisti a odmasti a "zakituj" tekutým kovem, který odolává chemikáliím. Bude to v pohodě držet, pokud to uděláš dobře.

Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

5.5.2016 v 14:05 | Nahoru | #3
napřed udělat svár dokola pro zpevnění a pak tam dát vložku..ta hliníková tyčinka co tam je to neudrží

Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

5.5.2016 v 14:42 | Nahoru | #4
přesně jak píše ja1, schodit motor u těhle motorek je otázka chvilky, očistit, odmastit, ještě bych drobek ten závit zťuknul, ale otázka, jestli se to nerozpadne. Ten závit vypadá použitelně na nějaký lehčí utažení šroubu by měl stačit, plus měkký těsnění, u helicoilu bych se bál špon a pěkně to ovařit okolo. Až budeš dělat go, můžeš to nechat zavařit celý a nově vyříznout závit.

Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

5.5.2016 v 19:31 | Nahoru | #5
Kámoš měl před lety proraženou převodovku na wartburgu.Na výměnu nebyl čas,tak jsem to zadělal hliníkovou tyčinkou a drželo to spoustu let až do sežrotování.Odmastit,zdrsnit a namačkat do prasklin a uplácat bochánek.Trochu prasečina,ale pokud to nemáš veterána nebo libovku,tak proč ne.

Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

5.5.2016 v 19:53 | Nahoru | #6
já bych to zalepil jak píšou jiní a až se bude dělat motor,tak nechat zavařit...

1 reakcí na tento příspěvek Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

6.5.2016 v 06:35 | Nahoru | #7
čím víc tam narveš bordelu, lepidla, těsnící hmoty apod. Tak se pak nediv, až tě někdo před svařováním pošle do prd*le. Osobně bych to nechal opravit hned, klidně se může stat, že si to někde zase urveš a zadřeš a pak si budeš nadávat.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

6.5.2016 v 08:38 | Nahoru | #8

Sonicek píše: čím víc tam narveš bordelu, lepidla, těsnící hmoty apod. Tak se pak nediv, až tě někdo před svařováním pošle do prd*le. Osobně bych to nechal opravit hned, klidně se může stat, že si to někde zase urveš a zadřeš a pak si budeš nadávat.



bavíme se o dvoutaktu-takže olej jen v převodovce a spojce......,no a než zadřená převodovka-to se mu dřív spálí spojka.....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

6.5.2016 v 10:57 | Nahoru | #9
Dolph-cz> sorry nezkoumal jsem moto, jen poškozenej závit co byl na foto. Ale nic se nemění na tom, že pokud bude závit čímkoliv zabastlenej tak Ti to nikdo nesvaří, teda ne bez dalšího sraní s přípravou před zavařením. Jinak pro mě za mě, si tam klidně natluč zátku od vína

(reakce na) Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

6.5.2016 v 11:34 | Nahoru | #10
Sonicek> jo,souhlasím s tebou,taky jsem za to,aby se to opravilo pořádně.ale jako opravdu pořádně a ne jen otočit vzhůru nohama a zasmrkat.
chce to rozpůlit motor,ten rozlámaný závit uříznot a navařit tam nový hliník+vyvrtat a udělat nový závit.

je to kroska,takže motor se půlí poměrně často ,ale zase půlit ho jen kvůli tomu závitu by se mi nechtělo,proto teď ještě zalepit a při GO to udělat pořádně.

ale je to jen můj názor,nikomu ho nenutím......

Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

8.5.2016 v 23:52 | Nahoru | #11
Diky moc za rady ;) Nakonec se ten zavit rozlitnul upne a ta tenka strana od karteru se ulomila, takze jsem vyhodil motor a vezu ho do jedne firmy, kde se snad podari navarit zavitovou vlozku bez puleni...pokud ne mtak probehne aspon predcasna polo go cca po 30 mth od posledniho puleni... asi me mrskne kvuli takove "kktine " snad to nebude moc draha sranda...

Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

9.5.2016 v 14:24 | Nahoru | #12
Bez půlení bych to nedělal, svařit to nejspíš půjde v pohodě, ale není mě jasné jak uděláš závit, aby jsi neměl motor plný špon. Rozpůlit yz je na odpoledne i s vytažením z rámu. Nehledě na to, že na samotném karteru se bude daleko lépe pracovat.

Strhnuty a praskly zavit pro vypust oleje.

9.5.2016 v 18:53 | Nahoru | #13
Jsem domluvenej a jednim mistrem co ma svareci skolu, kterej by byl snad schopnej to zavarit bez puleni, da tam zavitovou vlozku a zkusi to obvarit kolem...nic mene kdyby to neslo tak si myslim ze snad bude stacit jenom schodit spojku protoze vypustak neni mezi karterem ale na strane spojky...tak se jenom modlim aby to nejak vyslo... ;)
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Která je lepší Yamaha YZ 250, KTM 250 SX borec638 2 3.1.2024 v 18:01 ja1
Manual Yamaha YZ 250 2t rok 2001 Yamaha YZ 250 radiard 12 24.1.2023 v 20:50 radiard
Prasknutí piest Yamaha yz 250 Yamaha YZ 250 Crmkar 4 6.1.2023 v 20:55 Massakra
Yz250 sx300 Yamaha YZ 250 Neo28 12 5.1.2023 v 15:18 _Michal
Má smysl kupovat starší kross motor... Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... Olihňos 2 21.6.2022 v 15:36 KAWAHAB


TOPlist