globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Škrcení - prakticky nebo jen technicky
30.4.2016 v 09:39
Dámy a pánové, možná v tomto případě víc pánové. Nedávno jsem koupil své první moto Yamaha Xv 535 Virago model 2003 a prodejce mi tvrdí, že škrcení je pouze papírově, že je jinak vostrá. Ne že by mi to právě teď zrovna vadilo, ale určitě přijde čas se tím víc zabývat.
Poradí mi někdo, jak zjistím, že je škrcená z 35kW na 25 tak, jak je uvedeno v TP nebo že je to jen papírově?
Díky moc všem...i holkám

Naposledy editováno 30.04.2016 09:39:53

1 reakcí na tento příspěvek Škrcení - prakticky nebo jen technicky

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2016 v 10:02 | Nahoru | #1
Pokud má virago karburátory tak je sundej a pod nima by měl být redukční kroužek, kterej zmenší průměr hrdla sání.

(reakce na) Škrcení - prakticky nebo jen technicky

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2016 v 11:46 | Nahoru | #2
Dr.fík: 535 se škrtily složitěji než jen clonkami, protože ve starém katalogu motocyklu bylo uvoedeno "odškrcení vyjde na velké peníze", takže spíše budou jiné vačky a jednotka zapalování.

MikyK: Vezmi to na dlouhou rovinu a rozjeď na maximálku. Pokud se dostaneš na tachometrových 160, je otevřená. Pokud jí dojde dech někde okolo 130, má těch 25 kW.

Naposledy editováno 30.04.2016 13:54:11

Škrcení - prakticky nebo jen technicky

Skvělá odpověď, děkuji! 30.4.2016 v 16:09 | Nahoru | #3
Jak píše kolega nade mnou, pokud na rovině přestane táhnout mezi 120 - 130km/h a vyšplhá se s bídou na 140km/h, tak je uškrcená (nebo možná rozštelovaná). Kopice XV535, které se v ČR vyskytují, má naopak v TP psán plný výkon, ale přitom je seškrcená a dost majitelů o tom ani neví.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist