globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: -řešení netěsnosti výfukového potrubí
 
26.4.2016 v 22:32
Přátelé, kamarádi, motorkáři, jawáci, vracím se ke svému dotazu z 16.11.2015 o netěsnosti výfuků a rozprašování nespáleného oleje za jedoucí Jawou 350/640. Nedalo mě to a tak jsem přemýšlel co by se s tím dalo udělat a tuto nemilou vlastnost Jawy zmírnit nebo dokonce odstranit. Zatím jsem s tímto vylepšením najel kolem sta kilometrů bez úniku oleje mezi kolenem a vlastním výfukem a bez zaolejované SPézetky, tak uvidím po více najetých kilometrech. Co jsem udělal na výfucích:
-po dekarbonizaci jsem nabodoval k jednotlivým vložkám výfuku přepážky mezi které jsou vloženy a které svírají azbestové těsnění.
-poslední vnitřní díl vložky tlumiče jsem zkrátil a v jeho spodní části jsem vytvořil otvor pro nový vývod výfukových plynů a navaření vývodových kolínek o stejném průměru jako je originál 2,2 cm.
-původní středový otvor, kterým vycházel výfukový plyn s nespáleným olejem přímo na horizontální příčku chromové koncovky, která tam vlastně rozprašuje nespálené zbytky, jsem neprůchodně zaslepil podložkou a celou tlumící vložku sešrouboval tak, že tvoří i bez chromové misky celek, který se dá bez problému zasunout do vlastního výfuku.
-nakonec už jenom stačí nasunout a přišroubovat na centrální šroub upravenou chromovou koncovku.
-vše kudy by mohl unikat olej a kouř (mezi kolenem a výfukem a vzadu kolem koncové misky) jsem utěsnil, omazal těsnícím tmelem "bosal" a nechal zaschnout před nastartováním.
-posledním bylo vyvrtání odpadového otvoru v nejnižší částí výfuku pro občasné vypuštění nespáleného oleje. Otvor zaslepen samořezným šroubkem s podložkou.
-určitě je toto řešení účinnější a vzhlednější než můj první pokus s petflaškou viz. foto v mé fotogalerii.

Zatím vše OK, uvidím po více najetých kilometrech, zdravím a přeji šťastné kilometry, boš.





Naposledy editováno 26.04.2016 22:58:16

-řešení netěsnosti výfukového potrubí

27.4.2016 v 09:14 | Nahoru | #1
to sis mohl koupit výfuky dvoukomorové z posledních typů a bylo by to i hezčí

-řešení netěsnosti výfukového potrubí

27.4.2016 v 11:32 | Nahoru | #2
A nestačilo by pouze udělat motor a dávat správnej poměr kvalitního oleje.

-řešení netěsnosti výfukového potrubí

27.4.2016 v 11:35 | Nahoru | #3
Kazda trubicka je jinak vyhnuta a jinde ve vyfuku nebo se mi to zda?
Pepafjr ma spravny postreh, nikdy co jsem mel 2T jawky tak jsem nemel pokydany zada
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist