1 reakcí na tento příspěvek Vhodná volba???
1 reakcí na tento příspěvek Vhodná volba???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná volba???
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Vhodná volba???
gugo píše: Me by zajimalo na zaklade ceho se rozodujes a co od toho vlakna ocekavas
Rozhoduju se na základě toho že určité zkušenosti a návyky mám,ale dlouho sem na motorce neseděl,tak jestli není lepší jít tak na rok do té R6ky, a pak případně přejít výš, ptž R1ka je můj velkej sen, ale rozhodně bych ji nechtěl hned v první zatáčce zahodit. a od vlákna očekávám že mi někdo řekne jakej je třeba rozdíl v náporu na tělo, vzhledem k tomu že na SS je trošku jiná jízdní pozice než na naháči.
Osobně bych už ale šel cestou nižší váhy než vyššího výkonu. U šestky je navíc plus točivější motor, člověk si užije (minimálně pocitově) kudlu už v nižších rychlostech
Je to motorka, která umí jet hrozně rychle, když jí držíš pod krkem, ale je to také stroj, který je hodně tvrdý a na běžných silnicích, extra poslední dobou, je to s ní spíše utrpení. Všechno co FZ6 žehlila, budeš na R6 cítit hodně na zadku i v rukách, na kterých bude navíc mnohem větší váha.
Co je ale horší, R6 táhne až ve vysokých otáčkách, tam, kde FZ6 v pohodě zrychlovala, nebude R6 vůbec táhnout. Jasně, pokud budeš hodně řadit, poletí jak raketa, ale je otázka, jestli to je to, co chceš.
R1 zase není nezvladatelné peklo, výhoda je, že táhne hodně a všude, s tím, že když jí vytočíš, tak začne řádit a pokud se nehlídáš, tak tě bolestivě vytrestá, navíc je to skvělý zdroj zlozvyků, protože člověk, který ji nemá v ruce je pak křečovitý a celkově jezdí špatně.
Jako logický krok nahoru se nabízí FZ8 případně silnější FZ1, nebo podobné modely konkurence (Z 1000, honda CB1000R), ty jedou hodně, ale jsou mnohem měkčí, lépe žehlí a celkově na nich je člověk uvolněnější.
Pokud zase chceš jezdit trochu dál a chceš lepší ochranu před větrem (i lepší než sporty) pak máš třeba Z 1000 SX, moc šikovná motorka, stejně tak Yamaha dělá kapotované verze FZ8 a FZ1.
e: Přehlédl jsem tvůj druhý příspěvek. Pokud vynechám motor, tak je R6 i tvrdší, je hodně malá, jsi hodně položený. Jako mezikrok mezi FZ6 a R1, když už by tam nějaký měl být, bych fakt spíše volil toho litrového naháče, popřípadě jeho kapotovanou variantu.
Naposledy editováno 29.03.2016 23:04:42
R1 nevím, zeptej se Kamila Holána, ten začínal rovnou na R1
Určitě si ale na obě sedni a projeď před tím, než se rozhodneš.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... | Ozzy_ | 35360 | Dnes v 10:39 Jindřej |
Yamaha R1 2005 cvakání Yamaha YZF-R1 | Blacky94 | 3 | 30.4.2024 v 06:46 Gahan37 |
Volnobeh Yamaha YZF-R6 | sete111 | 1 | 27.4.2024 v 09:38 kokoška. |
Označení ložisek v kyvné vidlici Yamaha YZF-R6 | Hašlik | 4 | 25.4.2024 v 10:03 Slow |
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... | Ariete | 599 | 24.4.2024 v 23:12 Ariete |