globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Změna řetězového kolečka
 
26.3.2016 v 10:51
Zdravím všechny, potřeboval bych radu ohledně převodu na motorce. Chci docílit většího tahu na úkor maximální rychlosti. Řetězové kolečko má 15 zubů zadní rozeta 38 zubů. Co bude nejlepší varianta, přední o zub menší nebo zadní o zub větší?

Změna řetězového kolečka

26.3.2016 v 11:17 | Nahoru | #1
Přední o zub menší. Zadní o zub větší udělá jen nepatrný rozdíl.

Změna řetězového kolečka

26.3.2016 v 11:22 | Nahoru | #2
asi 1000x tu proběhl gearcomander a člověk, co proběhl základkou, si to dokáže spočítat trojčlenkou...nebo minimálně poměrem mezi pastorkem a rozetou.

každopádně to spáchej tak, aby ti kolečka a řetěz neškrtaly o něco jiného

Změna řetězového kolečka

26.3.2016 v 15:22 | Nahoru | #3
Tento odkaz ti radí koleg predo mnou.
http://www.gearingcommander.com. Pozor na úplne malé predné koliečka ničí to reťaz a pri niektorých moto ti môže prebrúsiť lízatko reťaze + kyvku až na ložisko.

Změna řetězového kolečka

26.3.2016 v 15:35 | Nahoru | #4
a ještě kapesní verze pro android

kunna1 - dobrá připomínka

Pozor na úplne malé predné koliečka ničí to reťaz a pri niektorých moto ti môže prebrúsiť lízatko reťaze + kyvku až na ložisko

vlastní zkušenost ?

Změna řetězového kolečka

26.3.2016 v 16:36 | Nahoru | #5
naštastie nie

Změna řetězového kolečka

26.3.2016 v 22:04 | Nahoru | #6
Já jsem dal o zub větší na kopečku, a o čtyři zuby menší na rozetě. Dosáhl jsem
Toho, že při 100km rychlosti mě motor místo 5000ot/min točí jen 4000ot/min.
To znamená, že spotřeba klesla o 0,5 až 1litr/100km. Podle stylu jízdy.
Není to na závody, ale na bežné popojíždění okolo komína a třeba do práce - jsem spokojen.

Změna řetězového kolečka

27.3.2016 v 17:23 | Nahoru | #7
díky tabulka řekla vše, dáme do předu o zub více a dozadu a dva zuby
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist