1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo
Naposledy editováno 23.02.2016 21:28:49
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo
se-se píše: Já jsem spíš zatím jen teoretik tak se nehrnu do nějakých rad ale takovej kryt jsem vyrobil. Je na tři ruční šrouby ale nemusí se sundavat protože se do něj dá sáhnout hadrem zevnitř ale přitom má i z vnitřní strany lem takže co z řetězu odletí tam zůstane dokud se to ručně nevytře. Kryt je svařený z nerezových laser výpalků a vyleštěný. Na vidli je uchycený na duralový držák který je na vidli napevno přišroubovaný (mimochodem když jsem vrtal díry na závity dost mě zklamalo jaký je materiál vidle srágora). Mám Scottoiler tak proto ten kryt. Třeba to bude inspirace.
není mi jasny co jsou rucni šrouby1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo
Hunter77> keď som používal mazivo, málokedy som mal niečo na kolese, čo to používaš za mazivo? Nedávaš ho tam tony?
Naposledy editováno 24.02.2016 07:21:13
1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo
Je fakt, že "kdo maže, ten jede" a řetěz mi to vrátí delší životností, jak psal VlaHa
Hunter77 píše: kilix> Nevím... asi bude problém někde "mezi". Zkusím změnit mazivo i množství.
Je fakt, že "kdo maže, ten jede" a řetěz mi to vrátí delší životností, jak psal VlaHa
Neplatí to tak na 100%.
Tady si počti:
http://www.motoretez...rat-o-motoretez.html
http://www.motoretez...yklovymi-retezy.html
Hunter77 píše: kilix> Nevím... asi bude problém někde "mezi". Zkusím změnit mazivo i množství.
Je fakt, že "kdo maže, ten jede" a řetěz mi to vrátí delší životností, jak psal VlaHa
ja som zase postupne rokmi mazania a čistenia a srania na to prišiel k záveru, že je lepšie takmer vôbec reťaz nemazať, než tam nagrcať tonu lepkavého maziva. V podstate potom som už mazivo dával viacmenej len ako ochranu proti korózii, úplne tenkú vrstvu - v pohode mi jedna tá 350ml fľaška "White syntetic chain lube" vydržala celú sezónu (u mňa tak 10kkm). Životnosť reťaze rovnaká. Väčší vplyv na životnosť má spôsob jazdenia než mazanie/čistenie. Ale nechcem tu rozpútavať ďalší flamewar, člankov je o tom dosť aj tu, aj na iných moto stránkach. Vyber si z toho čo sa ťa týka a používaj najlepšie ako vieš.
Motoride.sk o reťaziach
Naposledy editováno 24.02.2016 12:23:37
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord | miki64 | 1 | 31.10.2023 v 06:53 soccer |
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord | Libiq | 8 | 20.3.2023 v 12:29 Libiq |
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... | Kejbls | 54 | 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst |
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord | Etv1000capo | 23 | 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp |
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord | Káreo | 2 | 24.12.2021 v 12:30 Piwell |