globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo
23.2.2016 v 10:51
Ahoj všem, řešil jste někdo kryt řetězu, resp vždy po promazání se to krásně naleštěné zadní kolo prostě zase*e na tolik, že je děs to posléze čistit?! ..napadá mě prodloužený kryt řetězovky? ...něco zkreslit? ...alu? Poraďte, pošlete nápady, fotky?! Díky

Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 10:57 | Nahoru | #1
Mazej řetěz olejem a máš klid,když už něco odletí tak to snadno utřeš a ještě ti to řetěz vrátí delší životností

Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 11:05 | Nahoru | #2
vyměnit mazivo

Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 11:37 | Nahoru | #3
Já nevím jak to mažete, hodně lidí má zadní kolo jako prase Používám tohle http://www.motorete...-spray-or-400ml.html a funguje, když jedu po suchu tak vydrží asi 800 km na namazání a zadní kolo mám skoro čisté Doma když mažu řetěz tak vezmu čistič na řetěz a zadní kolo přejedu, je to otázka opravdu chvilky

Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 19:52 | Nahoru | #4
Najdi si jiné mazivo.

1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 21:27 | Nahoru | #5
Já jsem spíš zatím jen teoretik tak se nehrnu do nějakých rad ale takovej kryt jsem vyrobil. Je na tři ruční šrouby ale nemusí se sundavat protože se do něj dá sáhnout hadrem zevnitř ale přitom má i z vnitřní strany lem takže co z řetězu odletí tam zůstane dokud se to ručně nevytře. Kryt je svařený z nerezových laser výpalků a vyleštěný. Na vidli je uchycený na duralový držák který je na vidli napevno přišroubovaný (mimochodem když jsem vrtal díry na závity dost mě zklamalo jaký je materiál vidle srágora). Mám Scottoiler tak proto ten kryt. Třeba to bude inspirace.

Naposledy editováno 23.02.2016 21:28:49

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 22:10 | Nahoru | #6

se-se píše: Já jsem spíš zatím jen teoretik tak se nehrnu do nějakých rad ale takovej kryt jsem vyrobil. Je na tři ruční šrouby ale nemusí se sundavat protože se do něj dá sáhnout hadrem zevnitř ale přitom má i z vnitřní strany lem takže co z řetězu odletí tam zůstane dokud se to ručně nevytře. Kryt je svařený z nerezových laser výpalků a vyleštěný. Na vidli je uchycený na duralový držák který je na vidli napevno přišroubovaný (mimochodem když jsem vrtal díry na závity dost mě zklamalo jaký je materiál vidle srágora). Mám Scottoiler tak proto ten kryt. Třeba to bude inspirace.

není mi jasny co jsou rucni šrouby

(reakce na) Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 22:37 | Nahoru | #7
Duritio> je to starší název pro šroub s rýhovanou hlavou například DIN 464

1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 22:41 | Nahoru | #8
scottoiler mám nastavený tak, že mi to fŕka len minimálne.

Hunter77> keď som používal mazivo, málokedy som mal niečo na kolese, čo to používaš za mazivo? Nedávaš ho tam tony?

Naposledy editováno 24.02.2016 07:21:13

(reakce na) Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

23.2.2016 v 22:52 | Nahoru | #9
kilix> když si přečteš o mojí motorce dočteš se že jsem s ní ješte nevyjel proto píšu že jsem teoretik. Ve Scottoileru mám originál letní mazivo.

1 reakcí na tento příspěvek Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

24.2.2016 v 07:20 | Nahoru | #10
se-se> aha, došlo k nedorozumeniu, o tom mazive som sa pýtal zakladateľa témy.

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

24.2.2016 v 10:35 | Nahoru | #11
kilix> Nevím... asi bude problém někde "mezi". Zkusím změnit mazivo i množství.
Je fakt, že "kdo maže, ten jede" a řetěz mi to vrátí delší životností, jak psal VlaHa

(reakce na) Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

24.2.2016 v 11:00 | Nahoru | #12

Hunter77 píše: kilix> Nevím... asi bude problém někde "mezi". Zkusím změnit mazivo i množství.
Je fakt, že "kdo maže, ten jede" a řetěz mi to vrátí delší životností, jak psal VlaHa


Neplatí to tak na 100%.
Tady si počti:

http://www.motoretez...rat-o-motoretez.html

http://www.motoretez...yklovymi-retezy.html

(reakce na) Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

24.2.2016 v 12:21 | Nahoru | #13

Hunter77 píše: kilix> Nevím... asi bude problém někde "mezi". Zkusím změnit mazivo i množství.
Je fakt, že "kdo maže, ten jede" a řetěz mi to vrátí delší životností, jak psal VlaHa



ja som zase postupne rokmi mazania a čistenia a srania na to prišiel k záveru, že je lepšie takmer vôbec reťaz nemazať, než tam nagrcať tonu lepkavého maziva. V podstate potom som už mazivo dával viacmenej len ako ochranu proti korózii, úplne tenkú vrstvu - v pohode mi jedna tá 350ml fľaška "White syntetic chain lube" vydržala celú sezónu (u mňa tak 10kkm). Životnosť reťaze rovnaká. Väčší vplyv na životnosť má spôsob jazdenia než mazanie/čistenie. Ale nechcem tu rozpútavať ďalší flamewar, člankov je o tom dosť aj tu, aj na iných moto stránkach. Vyber si z toho čo sa ťa týka a používaj najlepšie ako vieš.
Motoride.sk o reťaziach

Naposledy editováno 24.02.2016 12:23:37

Kryt řetězu vs zadní (zaprasené) kolo

1.3.2016 v 10:38 | Nahoru | #14
Olej už je doma /dneska přišel. tak až vyjedu, písnu dojmy. Zatím to tady vypadá na sněhovou kalamitu... Všechny na silnici překvapilo, že 1.3. sněží
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Nedrží volnoběh Aprilia ETV 1000 Caponord miki64 1 31.10.2023 v 06:53 soccer
Rotax V60 klepání v motoru Aprilia ETV 1000 Caponord Libiq 8 20.3.2023 v 12:29 Libiq
Hydraulická spojka netěsní [1, 2] Aprilia ETV 1000 Caponord, Aprilia SL 1000 Falco, Ap... Kejbls 54 10.10.2022 v 21:40 Apriliarst
Aprilia etv1000 Preventivni servis Aprilia ETV 1000 Caponord Etv1000capo 23 8.8.2022 v 16:40 karlos-transalp
Aprilia Caponord ETV 1000 - Neukazu... Aprilia ETV 1000 Caponord Káreo 2 24.12.2021 v 12:30 Piwell


TOPlist