1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata -Jawa
1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa
http://www.inzerce-c...afe-racer-40317.html
2 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa
rastaspooky píše: Dráťa> A vetsi obsah kolem 350 400? 250 se delaji. Kawasaki Honda Ktm. Skutra zrovna mam v 500 obsahu ale je tezkej. Ta Blata nebo od Matese motorka v obsahu 250-400 na jezdeni kolem komina by nebyla spatna.Kdyz vidim kolik lidi kupuje na burze veci s napisem jawa, porad o to lidi maji zajem. 350 se sice prodava ale vsichmi asi vime co to je za stroj. V Argentine Jawa prodava nejakou Chinu s nalepkama a tady cekame jak pohadka o litru dopadne.
Jo, vyrábějí se. Každej z velký japonský čtyřky dělá takhle malej objem. Ale je to primárně určený pro asijskej a latinskoamerickej trh, pro lidi, kteří si nemohou dovolit vlastnit auto, nebo pro jízdu po městech. V těchhle koutech světa je motorka (a samozřejmě skůtr) pořád dopravní prostředek, a ne volnočasová aktivita jako u nás. Samozřejmě tyhle motorky zkouší výrobci dovážet i sem, ale tady je o to prostě zájem naprosto minimální. Se podívej do témat, kolik je tu lidí s čerstvým řidičákem, kteří chtějí začínat na litru. A těch pár lidí, kteří to chtějí, to seženou, třeba Honda CB 250 rok 2005+ se k nám nedovážela, ale do Německa jo.
A ti, kteří za to nechtějí utratit moc, můžou koupit čínu, třeba to, co se v Chile nazývá Regal Raptor SPT 350, v Argentině Jawa Ruta 40, a Yuki 350 SPT u nás.
Naposledy editováno 13.12.2015 16:21:04
1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa
1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa
Slušné EU prodeje mají větší objemy (např. duke390,cbčka500), ale z menších silničních 200-250ccm jen velká těžká inazuma. Škoda, že nedokážou korejské-taiwanské-indické značky udržet dojížděcí dvěpade do 70tkč a vklínit se mezi šunt čínu (od 40tkč) a japonce v akci (od 90tkč).
Teď se o to pokusí italsko-čínská benelli bn 251 do 80tkč.
Koukam, jak radikálně ubyla v ČR nabídka nových čínských motorek 125 (frčí jen skútry). A civilní endurko 250 žádný. Kdyby dovezli žádaný pěkný retromodel 250-400 budou cenově u japonců. Jako ve francii mash 400 (shineray):
Naposledy editováno 13.12.2015 19:10:50
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata -Jawa
Na dojíždění stačí z lehkých něco starého jako cbf250, ybr250. Z nových muších pak jen duke200 a z250sl. Zbytek má váhu staré jawky.
Naposledy editováno 13.12.2015 19:42:55
Tricker 118kg suchá 19Hp
Yamaha SR 400 179kg 23Hp a šílená cena nakopávačka jenom
KTM 390 139 kg 44HP motor dobrej ale to ostatní nic moc
vychází z toho Honda CRF 250L 17kw 144kg akorát sedlo nemusí každýmu vyhovovat 875 cm
Naposledy editováno 13.12.2015 19:49:04
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata -Jawa
a za dvojnásob ceny mážeš mít AJP PR4 240 vzduch,2xventil,nenáročný,lehký 108kg s náplněma, 25ps po vložení ostré vačky + výfuk lepší v enduro verzi-kamzík
PR5 250 vodník lze i na 33ps , 115kg s náplněmi ta pobavý i jako motard.....
1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa
Design měl jako mají dnešní KTM Duke 2011 zase mu to ukradli.... .
Měl fabriku kde pracovali 130lidí a díky číně , že mu okopčili MINIQUADa přišel o kšeft v desítkách mil. kč a byl nucen propustit STOVKU lidí...
Stou 250 se bál natolik jít na trh , že UŽ NIKDY NEVYJEDE....PROMARNIL tím svou největší ŠANCI v životě! V roce 2007 byli 250ccm nedostatkové zboží-kdyby to udělal ještě i v šilniční verzi celokapota pecka...MOTOR JE TO ,,ZONSCHEN" používaný v GasGas cami , AJP , Fantic apod...