globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Blata -Jawa
 
12.12.2015 v 22:16
Nemate nekdo nejaky info jestli se neplanuje nejaka nova motorka? Mam pocit,ze tu chybi motorka lidem do prace. Lehka ,jednoducha, 4takt s vykonem 15Kw + . Nezacne se resit jiny motor do 250 four? A co Blata ?
Předchozí
1 2
Následující

Blata -Jawa

12.12.2015 v 22:22 | Nahoru | #1
Zapomeň...

1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa

12.12.2015 v 22:51 | Nahoru | #2
O dvěstěpadesátky je obecně na Západě minimální zájem, s výjimkou krosek. Začínající jezdci na to nemají papíry, zkušenější chtějí vyšší objem i výkon, a jako dojíždědla mají lidi auta, skůtry a MHD. Byl by to ekonomickej nesmysl, pouštět se do vývoje čtvrtlitru primárně pro Evropu. Je to tak blbej nápad, že by to bylo možný jenom v Týnci nad Sázavou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 08:56 | Nahoru | #3
Dráťa> A vetsi obsah kolem 350 400? 250 se delaji. Kawasaki Honda Ktm. Skutra zrovna mam v 500 obsahu ale je tezkej. Ta Blata nebo od Matese motorka v obsahu 250-400 na jezdeni kolem komina by nebyla spatna.Kdyz vidim kolik lidi kupuje na burze veci s napisem jawa, porad o to lidi maji zajem. 350 se sice prodava ale vsichmi asi vime co to je za stroj. V Argentine Jawa prodava nejakou Chinu s nalepkama a tady cekame jak pohadka o litru dopadne.

Blata -Jawa

13.12.2015 v 10:41 | Nahoru | #4
Máš toho strašně na výběr, třeba honda 250crf, Yuki dováží taky 250. My co nemáme peníze, tak do práce a kolem komína včetně nákupu máme jednu univerzální. Měl jsem hondu 250 a jet mimo město na 12t otáček je trochu zvláštní. Nejspíš bych bral tu hondu crf.

1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa

13.12.2015 v 12:23 | Nahoru | #5
Ojety trh motocyklu nabizi lepsi alternativy nez je nova Jawa 250 Travel, popr. nejaky jeji novy derivat
http://www.inzerce-c...afe-racer-40317.html

2 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa

13.12.2015 v 14:54 | Nahoru | #6
Ahoj,jawu travel 250(4T 2válec) mám,je to srajda,mizerný materiály,žádný náhradní díly,naštěstí se už nevyrábí,papírově 120km/h,vážím 70kg a na dálnici sotva 110km/h,zlatý dvoutakti(kejvačky,péráci,čízy)!

(reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 16:18 | Nahoru | #7

rastaspooky píše: Dráťa> A vetsi obsah kolem 350 400? 250 se delaji. Kawasaki Honda Ktm. Skutra zrovna mam v 500 obsahu ale je tezkej. Ta Blata nebo od Matese motorka v obsahu 250-400 na jezdeni kolem komina by nebyla spatna.Kdyz vidim kolik lidi kupuje na burze veci s napisem jawa, porad o to lidi maji zajem. 350 se sice prodava ale vsichmi asi vime co to je za stroj. V Argentine Jawa prodava nejakou Chinu s nalepkama a tady cekame jak pohadka o litru dopadne.



Jo, vyrábějí se. Každej z velký japonský čtyřky dělá takhle malej objem. Ale je to primárně určený pro asijskej a latinskoamerickej trh, pro lidi, kteří si nemohou dovolit vlastnit auto, nebo pro jízdu po městech. V těchhle koutech světa je motorka (a samozřejmě skůtr) pořád dopravní prostředek, a ne volnočasová aktivita jako u nás. Samozřejmě tyhle motorky zkouší výrobci dovážet i sem, ale tady je o to prostě zájem naprosto minimální. Se podívej do témat, kolik je tu lidí s čerstvým řidičákem, kteří chtějí začínat na litru. A těch pár lidí, kteří to chtějí, to seženou, třeba Honda CB 250 rok 2005+ se k nám nedovážela, ale do Německa jo.

A ti, kteří za to nechtějí utratit moc, můžou koupit čínu, třeba to, co se v Chile nazývá Regal Raptor SPT 350, v Argentině Jawa Ruta 40, a Yuki 350 SPT u nás.

Naposledy editováno 13.12.2015 16:21:04

1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa

13.12.2015 v 17:52 | Nahoru | #8
A co námaha 250Tricker lehký skladný v garáži to zabere minimum prostoru docela lacinej provoz a je s tím docela zábava akorát se to blbě scháni

1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa

13.12.2015 v 19:08 | Nahoru | #9
Od malých firmiček co nevyrobí ani 200ks čtyřtaktů ročně (jawa,blata) nemůžeš chtít úspěšnou maloobjemovku. Ani velký taiwanský Sym (600 000ks ročně) nemá s kvalitnim Wolfem250 v EU význam (jen pár kousků, v brazílii tisíce ročně).

Slušné EU prodeje mají větší objemy (např. duke390,cbčka500), ale z menších silničních 200-250ccm jen velká těžká inazuma. Škoda, že nedokážou korejské-taiwanské-indické značky udržet dojížděcí dvěpade do 70tkč a vklínit se mezi šunt čínu (od 40tkč) a japonce v akci (od 90tkč).
Teď se o to pokusí italsko-čínská benelli bn 251 do 80tkč.

Koukam, jak radikálně ubyla v ČR nabídka nových čínských motorek 125 (frčí jen skútry). A civilní endurko 250 žádný. Kdyby dovezli žádaný pěkný retromodel 250-400 budou cenově u japonců. Jako ve francii mash 400 (shineray):


Naposledy editováno 13.12.2015 19:10:50

(reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 19:11 | Nahoru | #10
freťák> OK jsem rád, že se tu ozve někdo kdo tu motorku má a může napsat svoje zkušenosti.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 19:12 | Nahoru | #11
kratkej01> Ano to jsi napsal správně. Zkus sehnat zrovna 250 jako ojetinu

(reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 19:18 | Nahoru | #12

rastaspooky píše: kratkej01> Ano to jsi napsal správně. Zkus sehnat zrovna 250 jako ojetinu


Každej den do jara sjíždět inzerci možná se poštěstí

(reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 19:19 | Nahoru | #13
bledemon> No to je asi moje představa. Hned na to mrknu

Blata -Jawa

13.12.2015 v 19:28 | Nahoru | #14
trickerů je v registru ČR asi 140ks a na inzerci žádnej, těch symů wolf je tu prodáno přibližně pouze 4ks a na tipmoto+bazar motorkari jsou 2 ojetiny A třeba jawa350-640 (kterých tu jezdí minimálně 2000) má na motoinzerci pouze 4kusy na výběr

Na dojíždění stačí z lehkých něco starého jako cbf250, ybr250. Z nových muších pak jen duke200 a z250sl. Zbytek má váhu staré jawky.

Naposledy editováno 13.12.2015 19:42:55

Blata -Jawa

13.12.2015 v 19:43 | Nahoru | #15
K příspěvku č.5 159kg 18 Hp
Tricker 118kg suchá 19Hp
Yamaha SR 400 179kg 23Hp a šílená cena nakopávačka jenom
KTM 390 139 kg 44HP motor dobrej ale to ostatní nic moc
vychází z toho Honda CRF 250L 17kw 144kg akorát sedlo nemusí každýmu vyhovovat 875 cm

Naposledy editováno 13.12.2015 19:49:04

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 19:48 | Nahoru | #16
freťák> Jestli je to taková hrůza, tak to nabídni k prodeji. Prodáš ji možná za stejně, jakos koupil :)

(reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 20:03 | Nahoru | #17
Třeba tady na motorkářích by mohli udělat test tyhle motorky Mash 400 . Respektive Shineray xy400

(reakce na) Blata -Jawa

13.12.2015 v 20:13 | Nahoru | #18
trigr> dekuji za odkaz

Blata -Jawa

13.12.2015 v 22:23 | Nahoru | #19
Nevím jakou máš představu o ceně ale co toto...??

Blata -Jawa

14.12.2015 v 08:27 | Nahoru | #20
Yuki SM 250 14kw 135kg







a za dvojnásob ceny mážeš mít AJP PR4 240 vzduch,2xventil,nenáročný,lehký 108kg s náplněma, 25ps po vložení ostré vačky + výfuk lepší v enduro verzi-kamzík






PR5 250 vodník lze i na 33ps , 115kg s náplněmi ta pobavý i jako motard.....




1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa

14.12.2015 v 08:55 | Nahoru | #21
A ještě doplním smutnou informaci...Pan Pavel Blata s motorkou 250 ccm postavenou už v roce 2007 promarnil svůj boj...
Design měl jako mají dnešní KTM Duke 2011 zase mu to ukradli.... .
Měl fabriku kde pracovali 130lidí a díky číně , že mu okopčili MINIQUADa přišel o kšeft v desítkách mil. kč a byl nucen propustit STOVKU lidí...
Stou 250 se bál natolik jít na trh , že UŽ NIKDY NEVYJEDE....PROMARNIL tím svou největší ŠANCI v životě! V roce 2007 byli 250ccm nedostatkové zboží-kdyby to udělal ještě i v šilniční verzi celokapota pecka...MOTOR JE TO ,,ZONSCHEN" používaný v GasGas cami , AJP , Fantic apod...




(reakce na) Blata -Jawa

14.12.2015 v 11:09 | Nahoru | #22
srsen600> Vybavená fabrika jako Blata by při dnešní poptávce měla mít práce dost, i když ne motorky.
Paradoxní na Blatě je, že každý čekal Blaťácký motory a nějak nic....

Blata -Jawa

14.12.2015 v 11:25 | Nahoru | #23
Bohužel u Blaty těch šancí uteklo více , nevím kde je zakopaný pes.

Blata -Jawa

14.12.2015 v 13:19 | Nahoru | #24
Tak on stačí jen ten paradox , že mu čína ukradla okopčila miniquad a on pak záhy použije jejich motor .
Za zády má Megelli 250 ze který pochází motor v Blata 250 .




Blata -Jawa

14.12.2015 v 13:22 | Nahoru | #25
Po drobnějším zhledáním je jasný , že bud koupili od něj licenci nebo mají hodně společného pač i KOLA A DALŠÍ JSOU STEJNÝ S MEGELLI!!!

Blata -Jawa

14.12.2015 v 13:39 | Nahoru | #26
MASH 250 se stejným motorem jako Yuki 250 dělají i s motorem kopie XR400-se startérem...










1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa

14.12.2015 v 17:19 | Nahoru | #27
MASH by mohl začít někdo dovážet....EU schválení to má a podobný motorky tu nejsou...

(reakce na) Blata -Jawa

14.12.2015 v 18:17 | Nahoru | #28
callowsick> tak,aby jsi natom něco měl musel by jsi prodávat+- tu 250 za 79.000kč a 400ccm za 114.000kč

Blata -Jawa

14.12.2015 v 21:07 | Nahoru | #29
Kolik teda stoji takovej mash 400 ve Francii? To se schvalne podivam . Shineray tady u nas zastoupeni ma. Frantici si urcite neco nahodej . Mame tu Blatu, ktera motocyklum rozumi vic nez panove z Jawy a Matesmotoservis, ktery si take zaslouzi uznani. Dat hlavy dohromady, treba by vznikl zajimavy pocin. Samozrejme se to asi hezky pise. Vubec si nedokazu predstavit kolik to vsechno musi stat penez, nez se takova motorka dostane na trh, nez dostane povolenich a atestu atd... Treba je mezi nami nekdo,kdo by mel chut o tom neco napsat

1 reakcí na tento příspěvek Blata -Jawa

14.12.2015 v 22:28 | Nahoru | #30
Jak už tu padlo, Blata 250 by měla šanci tak před 7mi lety. Při současné legislativě nevidím v kubatuře 250 prodejní potenciál (zvlášť u silničních strojů). A vývoj nějakého objemnějšího vlastního motoru je už úplná utopie. Přál bych si, kdyby alespoň jejich 125ky neskončili úplně v propadlišti dějin. Bohužel, v těchto krajinách se dnes asi výrobou motorek dá těžko vydělávat .
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist