paolo_novy Přidat reklamu

Téma: demontáž kyvky
 
7.12.2015 v 21:39
Jak dostanu ven osu kyvné vidlice?Bouchal jsem bouchal a nic(ať něco neposeru) díky

Naposledy editováno 07.12.2015 21:40:13

demontáž kyvky

7.12.2015 v 21:43 | Nahoru | #1
pardon ,jedná se o čz 180/487/4

demontáž kyvky

7.12.2015 v 23:40 | Nahoru | #2
tam se nebouchá..to se lisuje

demontáž kyvky

8.12.2015 v 08:52 | Nahoru | #3
Takze musis bouchat vic

demontáž kyvky

8.12.2015 v 09:09 | Nahoru | #4
KDyz je to zarezly tak ti bouchani nepomuze , muzes bouchat jak chces a proste to nevybouchas ani 15kg palici.
Udelej si nejakej lis, obvykle staci vzit nejakej jekl, svarit ramecek namiru a tlacit to nejakym vetsim sroubem.

A prolej si to brzdovkou nebo nejakym uvolnovacem.

demontáž kyvky

8.12.2015 v 09:31 | Nahoru | #5
Trocha premysleni, pak cervena brzdovka, vhodne zaprit a hydraulickej hever delaj zazraky

1 reakcí na tento příspěvek demontáž kyvky

8.12.2015 v 10:04 | Nahoru | #6
Bych se jen bál laku kolem po těch brzdovkách Jinak já na to mám udělaný lisovací přípravek v duchu jak psal Gugo. Ale nepoužil jsem tedy jekl. Jo a taky budeš potřebovat něco na opětovné nalisování zpět.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) demontáž kyvky

8.12.2015 v 10:30 | Nahoru | #7
V_i_c_i> Vono nejlip se to dela vleze pak brzdovka tece jen po ose dovnitr. Nejlepsi samozrejme to lisovat ven panenkou, ale tedy me nefunguje nalezato.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) demontáž kyvky

8.12.2015 v 10:35 | Nahoru | #8
gugo> kdyz je kyvka nelezato, je panenka nastojato a funkcni!!!

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) demontáž kyvky

8.12.2015 v 10:37 | Nahoru | #9
sered> to ja vim... ale kdo ma kvbuli tomu sundavat nadrz

(reakce na) demontáž kyvky

8.12.2015 v 10:44 | Nahoru | #10
gugo> lepsi nez ku*vit kyvku kladivem!

1 reakcí na tento příspěvek demontáž kyvky

8.12.2015 v 11:08 | Nahoru | #11
...když se to maže jak má, de to rozdělat bez násilí. Kontrola možné nenásilné demontáže je taková, že po povolení matky se všeckým dá točit. Čepem aj haltrem na motor.
Jo, když je v rámu motor, je dobré ho alepoň povolit...
Někdy bývá čep nebo futra či co to tam je opotřebená tak, že je tam schodek.
A přes ten to jde opravdu blbě...chce to vygiglat .
Mám tady též jeden stroj (rám), který měl opravdu "pečlivý" majitel.
Nejde to ani lisem.
Takže pilka...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) demontáž kyvky

8.12.2015 v 11:23 | Nahoru | #12
Zdenalbenal> No hele nevsiml jsemsi ze by nekde v SM bylo napsano ze mas vyndat cep co drzi kyvku a namazat ho, ale mozna jsem blbe koukal.

demontáž kyvky

9.12.2015 v 10:33 | Nahoru | #13
Tohle jsem kdysi zkoušel na třindě... Nepomohly stahováky, bušení, a do lisu jsem to nedostal. Takže jsem kyvku uřezal z rámu a za 300 koupil novou. Skoro jsem víc peněz nechal za výrobu těch přípravků, který stejně nepomohly . Do nové kyvky jsem si udělal maznici abych tomu předešel a pravidelně pumpuju vazelínu, a po 5 letech zatím žádný známky přireznutí.

1 reakcí na tento příspěvek demontáž kyvky

9.12.2015 v 11:15 | Nahoru | #14
A neslouží tam k tomu to plastový kolínko co vede od zadního šroubu spojkovýho deklu takhle náhodou? Už originál z výroby?








(reakce na) demontáž kyvky

9.12.2015 v 11:46 | Nahoru | #15

Varaník píše: A neslouží tam k tomu to plastový kolínko co vede od zadního šroubu spojkovýho deklu takhle náhodou? Už originál z výroby?










No a nebo se kolínko sundalo a dala se tam maznice. No a když si někdo nepovolí ten spodní šroub, může mlátit a lisovat jak chce.

(reakce na) demontáž kyvky

9.12.2015 v 22:29 | Nahoru | #16
gugo> Myslím si, že rozumná prevence má větší váhu, než nejaký návod...
Varaníku, hranatice to smradové kolínko nemá, čep má z pravé strany maznici.

demontáž kyvky

10.12.2015 v 06:31 | Nahoru | #17
Taky mám na mojí 354 maznici....

demontáž kyvky

10.12.2015 v 10:17 | Nahoru | #18
se mi vybavili Homolci: "když se bouchá, tak se bouchá proto, aby se nebouchalo, to je přece jasný ne???"

demontáž kyvky

12.12.2015 v 01:09 | Nahoru | #19
Kyvku jsem musel vyříznout a zbytky odvrtat... protože jinak by se zkurvil rám tím mlácením a nebo nevhodným lisováním... čep jsem vyrobil na soustruhu, protože na mojí verzi jde turch něj ještě hřídel páky brzdy, na novějších jde jinudy.
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist