Naposledy editováno 07.12.2015 09:30:05
Chce si to pohrát s podkládáním kulisy, aby to dořazovalo 1 a 4 (aby kulisa byla v aretované poloze) a zároveň se nevydírala vidlička. V nejhorším případě budeš muset sehnat někoho, kdo o 1mm zbrousí rantl u ozubení na výstupním náboji.
Dále musíš vyřešit výstupní kolo, aby bylo v rovině s rozetou a buď zkrátit výstupní náboj, nebo použít kejvačkový poloautomat a podložit ho.
Na 360 mi to sedlo jen s podložením kulisy, na 354 jsem musel nechat brousit náboj. Je to o tom, jak se sejdou jawí tolerance
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/590 Převodovka a jiné věci kolem a kolem
Celá převodovka přendat bez úprav nepůjde rozhodně.
Na super ulozenku z mototechny za 1200 se vykasli, kup normalne novou kulisu za 400 kacek. Dodneska se vyrabeji v cechach v breznici, a jsou naprosto vpohode.
1 reakcí na tento příspěvek Jawa 250/590 Převodovka a jiné věci kolem a kolem
Po 1000km jsem vypustil olej a byl černý asi z opotřebení spojky než si sedla. Teď po dalších tisíci nevím, nedíval jsem se. Musel jsem ji z počátku i často dotahovat. Spálená nebude, na prokluz si dávám pozor. V normálních otáčkách to drží.
Krizon4 píše: Spolehlive ferodo lamely jsou cervene, bacha na sedive - pry je to cina.
Máš na mysli přímo barvu třecího materiálu? Protože ta má byla klasicky tmavě šedá, což by mohlo vysvětlit mé problémy.