globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: AJP PR7 - oficiální představení
 
15.11.2015 v 11:51
Na EICMA se oficiálně představí AJP PR7

http://www.advpulse....dual-sport-unveiled/

Na trh má přijít v září 2016. Co na ní říkáte?

Naposledy editováno 15.11.2015 13:26:08

AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 12:03 | Nahoru | #1
Takže nikoliv minarelli 660 ,ale nakonec motor husqvarna 630 to už zní dobře ...
Je divný , že bY ho dali jak SWM tak i AJP ...Ale nevím....
Docela mě mrzí, že neudělali ještě od husqvarny 450ccm a to má SWM i s 300ccm ...



















1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 12:04 | Nahoru | #2
To čumím. Přesně motorka podle mého přání. Mokrých 165kg je excelentních. Jen doufám, že ten motor nebude moc vyhoněný, aby vydržel nějaké Km. Výkon a krouťák nikde neuvádějí. Mít prachy, jdu do ní okamžitě.

Naposledy editováno 15.11.2015 12:06:56

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 12:31 | Nahoru | #3
fidlimydli> KTM 690 drahá?

AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 12:39 | Nahoru | #4
Bohužel více nevím, na trh má přijít až za rok. Asi teď budou probíhat jízdní testy a dlouhodobé zkoušky. Opravdu se na to těším Tohle je přesně motorka, kterou bych chtěl, až mi bude 45+. Prostě naplánuji si cestu na palubním PC s navigací a prostě jedu cestou necestou. Tedy spíše hlavně necestou Podvozek s pořádnými zdvihy, celkem lehký a obratný Opravdu jsem zvědav, protože konkurenční stroj k tomuto téměř není. Jedině snad Yamaha Tenere, jenže ta je váhově někde jinde...

(reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 12:40 | Nahoru | #5

srsen600 píše: fidlimydli> KTM 690 drahá?


Mno...mám dva kamarády který tuhle mrdečku vlastněj - a jestli platí slogan Každej Tejden Montuješ, tak je to právě u 690, jen včera odjela jedna domů po asfaltu s mrtvým ovládáním spojky a druhá jela domů v nouzovým režimu
Čau, Tom

(reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 13:08 | Nahoru | #6
srsen600> To je fuk, stejně bych nikdy do nové nešel.
Navíc mám ke KTM takovou osobní averzi. Mám tak nějak celkově zažito, že hodně žerou a je do nich třeba sypat peníze. Netvrdím, že to tak je, prostě ji mám vnitřně na black listu.

125Marek: Přesně. Lehké 600 motorky na kterých by se dalo někam dojet a nepočítaly se na mth na trhu chybí. Všechno má 180+ kg. Nechápu, kde ty endura tu váhu naberou. S kroskou se skáče, tříská a vydrží to i se svýma120kg. Stačí do toho vsadit tupější trvanlivější motor a zábavná moto okolo 150kg je na světě.

Naposledy editováno 15.11.2015 13:18:02

AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 13:14 | Nahoru | #7
Tak to se mam na co tesit. Koukam ze to ma na predku i cidlo ABS.
125Marek-> co cena, je aspon nastrel.

Edit:To cidlo na predni brzdy bude si od tachecu

Naposledy editováno 15.11.2015 16:17:10

AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 16:10 | Nahoru | #8
SWM 650 se snad už i prodává, a to okolo 6500euro, má 144kg (suchá) a myslím asi 55koní

2 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 18:25 | Nahoru | #9
Sakra, to je pecka . Ty zdvihy, ta nádrž, ta váha, 6 rychlostí. Jediné co mi to tam kazí, vypadá, že nemá kick. Neví někdo, jestli bude možné si ho dokoupit, jako u PR5?
Tady píší, že to má i kick, ale na fotkách jsem ho neviděl, ani nic připraveného pro jeho upevnění, tak nevím.
Chjo, proč nedali na PR4 240 větší nádrž? :(

Naposledy editováno 15.11.2015 19:29:15

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 20:31 | Nahoru | #10
Mr.Dreamer> No vždyť PR4 to je skoro šlapačka, na co nádrž...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 20:39 | Nahoru | #11
Mr.Dreamer> Na druhou stranu našlapovat 630 ccm jednoválec? To chce sakra sílu To bych jako mínus neviděl Jen by mě fakt zajímala cena
Tohle je teoreticky nejbližší konkurence, byť se již dávno nevyrábí...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 20:47 | Nahoru | #12

Tech píše: Mr.Dreamer> No vždyť PR4 to je skoro šlapačka, na co nádrž...



No, má to 7l nádrž, spotřeba bude tak 3l/100? Takže nájezd jen kolem 230km (na silnici samozřejmě). 350+ by mi nevadilo .

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 20:49 | Nahoru | #13

125Marek píše: Mr.Dreamer> Na druhou stranu našlapovat 630 ccm jednoválec? To chce sakra sílu To bych jako mínus neviděl Jen by mě fakt zajímala cena
Tohle je teoreticky nejbližší konkurence, byť se již dávno nevyrábí...



No hele, jestli ti už někdy uprostřed ničeho klekla baterka a tys strávil půl hodiny snažením o roztlačení a další hodinu tlačením pochopíš, že to, že se u startování kickem nadřeš jako kůň je stále mnooohem lepší varianta .

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 21:03 | Nahoru | #14
Mr.Dreamer> to se muze stat tak jednou za deset let ne :)

AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 21:12 | Nahoru | #15
pěkná

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 21:16 | Nahoru | #16
Mr.Dreamer> To teda nevím, na co by ti byl nájezd 350+ u takovéhle moto. Tolik kolikrát nemají ani cesťáky. :D

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 21:33 | Nahoru | #17
Myslím, že nakopávačku mít nebude. Vstřikování a benzínové čerpadlo potřebuje ke svému provozu baterku, takže provoz bez baterky stejně nepůjde. Tak proč by tam cpali nakopávačku? A tuším, že Husqvarna TE630 ze které je motor ji také nemá…

(reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 21:36 | Nahoru | #18

125Marek píše: Mr.Dreamer> Na druhou stranu našlapovat 630 ccm jednoválec? To chce sakra sílu To bych jako mínus neviděl Jen by mě fakt zajímala cena
Tohle je teoreticky nejbližší konkurence, byť se již dávno nevyrábí...



Našlapovat 630 1V ? A o co jde -kick měla LC4 -620, SXC 625, LC4 -640, a kopnout jde s přehledem. To není o síle...A jak už tady padlo, pokud odejde baterka nebo starter, je kick k nezaplacení.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 21:59 | Nahoru | #19

Kome píše: Mr.Dreamer> to se muze stat tak jednou za deset let ne :)


mně se to stalo na ktm 690 2x za 2 sezony...a na exc 450 se mi to stává pravidelně v jednom rumunským kopci. a občas i jinde v těžším terénu

(reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 22:16 | Nahoru | #20
mariano> docela smula teda, ja se s tim jeste nesetkal, ale zase neznam nikoho kdo by mel ktm, vetsina ma nejakou suzuki nebo yamahu

Edit: omluva za ot

Naposledy editováno 15.11.2015 22:16:46

(reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 22:41 | Nahoru | #21

Tech píše: Mr.Dreamer> To teda nevím, na co by ti byl nájezd 350+ u takovéhle moto. Tolik kolikrát nemají ani cesťáky. :D



Prostě se rád toulám za nosem. Třeba jedu vlakem, kouknu z okna a vidím něco zajímavého, tak další den sednu na motorku a zkusím to najít a dojet k tomu. Až tam dojedu, tak uvidím zase v dáli něco jiného, tak nastartuju a jedu dál, nebo jedu domů a zase tam vyjedu příště, etc. Nebo občas zkouším, jak daleko se v neznámu dostanu bez toho, abych se vracel nebo jel po silnici (krom křížení), také celkem sranda (tedy, v čechách).

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 22:45 | Nahoru | #22

_zdenda_ píše: Myslím, že nakopávačku mít nebude. Vstřikování a benzínové čerpadlo potřebuje ke svému provozu baterku, takže provoz bez baterky stejně nepůjde. Tak proč by tam cpali nakopávačku? A tuším, že Husqvarna TE630 ze které je motor ji také nemá…



Hele, když ta motorka nejde natočit el. startérem, ale jde roztlačit (a že je to šílený opruz), tak mi neříkej, že by nešla (ano, také pracně) nastartovat kickem. Já nemluvím o tom, když máš baterku totálně vydudanou, já mluvím o tom, když si jí zapomeneš nabít a pak jsi celý den v blátě, milionkrát to startuješ, protože padáš a zastavuješ a do toho zapomeneš odpojit přední světlo (příklad). V takovém případě tě bez kicku čeká sakra pracné roztlačování, obzvlášť pokud jsi sám...

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 22:53 | Nahoru | #23
Mr.Dreamer> Na LC8 mám baterku nějakou slabší, takže jsem to za poslední rok 2x řešil - jednou nepřežila mrazivou noc a ráno jsem musel motorku nahodit přes kabely a podruhé jsem zapoměl půl hodiny zapnutou elektriku a světlo - vyřešeno nabíječkou vedle ve vesnici (kolega mě dotáhl na kurtě, jinak bych hodinu tlačil). Přesto nějak nemám pocit, že by mi nakopávačka až tak moc chyběla. Řešení tvé situace může být jednoduché - naučíš se jezdit, budeš míň padat, nebudeš to milionkrát startovat… (tak se to aspoň snažím řešit já, protože motorku ani neroztlačím )

(reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 23:01 | Nahoru | #24

_zdenda_ píše: Mr.Dreamer> Na LC8 mám baterku nějakou slabší, takže jsem to za poslední rok 2x řešil - jednou nepřežila mrazivou noc a ráno jsem musel motorku nahodit přes kabely a podruhé jsem zapoměl půl hodiny zapnutou elektriku a světlo - vyřešeno nabíječkou vedle ve vesnici (kolega mě dotáhl na kurtě, jinak bych hodinu tlačil). Přesto nějak nemám pocit, že by mi nakopávačka až tak moc chyběla. Řešení tvé situace může být jednoduché - naučíš se jezdit, budeš míň padat, nebudeš to milionkrát startovat… (tak se to aspoň snažím řešit já, protože motorku ani neroztlačím )



Asi máš jiný styl ježdění, pokud málo padám, znamená to, že se nesnažím učit nové věci. Navíc se do terénu dostanu párkrát do roka, takže mám ještě tu výhodu, že se můžu učit jednu věc stále dokola .

1 reakcí na tento příspěvek AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 23:26 | Nahoru | #25
Si teda nedovedu představit jízdní styl, který by "vydudal" kloudnou baterku jen opakovaným startováním. Souhlasím, kdo nepadá jezdí pod svoje možnosti, ale zase spadnout/nechat chcínout já nevím 80x za půl hodiny, to už chce fištróna.

Nehledal bych problémy kde nejsou.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

15.11.2015 v 23:48 | Nahoru | #26

Tech píše: Si teda nedovedu představit jízdní styl, který by "vydudal" kloudnou baterku jen opakovaným startováním. Souhlasím, kdo nepadá jezdí pod svoje možnosti, ale zase spadnout/nechat chcínout já nevím 80x za půl hodiny, to už chce fištróna.

Nehledal bych problémy kde nejsou.



nenapada te jizdni styl na enduru co vytluce baterku do mrtva? staci naka trialova pasaz, sutry, kmeny... startujes to 20x do pul hodiny... a ostry endura nemaj zrovna 500W altik....

(reakce na) AJP PR7 - oficiální představení

16.11.2015 v 00:15 | Nahoru | #27
assassin> 20x do půl hodiny to nabitá baterka a správně fungující dobíjení určitě dá. A když ne, alespoň to bude motivace pro zlepšení, řekl bych si "Jarvis by to určitě projel bez chcípnutí".
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist