Prosím poraďte, jestli se nejedná o moc silnou kubaturu...
Díky za všechny rady a doporučení.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka sv 650S???
fockewulf píše: Buď to byl střep anebo (pravděpodobněji a zcela "nečekane") jsi po autoškole neuměla vůbec jezdit. Motorka se neovládá silou, nikdy. Svalovat vinu na SVčko je docela laciné....
Schválně, nešly ti víc levé nebo pravé zatáčky?
By mě zajímalo, co má vliv na to, jestli někomu jdou víc levé, nebo pravé zatáčky ? Ono obecně každýmu jde tak nějak lépe jedna strana, ale je to spíš pocitový (podle videa i pneu identický náklony) jen si něco vsugeruješ.. Jinak musím souhlasit, SVčko je ovladatejný, jak kolo, do zatáček to padá samo.
K tématu: něco málo jsem odjezdil na 125 a pak jsem taky šel do SV 650 S, pomalu na vše jsem si musel zvyknout znovu se 125 se to nedá vůbec srovnávat, dnešní 125 (4T) slouží pomalu jen k tomu osvojit si základní návyky, trochu se vyjezdit, ale nic moc dál od toho člověk nemůže čekat. Tak nějak ,,lépe,, jezdit se naučíš až na vyšší kubatůře. SVčko odpustí celkem hodně začátečnických chyb, brzdy nejsou ostré, takové to přebrždění na přední kolo v zatáčce se hodně eliminuje i takový to blokování zadního kola, to bys to tam musel kopnout hodně na hulváta, aby to šlo do pořádnýho smyku a následnýho pádu..chce to vyzkoušet. Případně s nějakým pětikilem do začátku na 1 sezonu taky neuděláš chybu, případný sklouznutí tě bude mrzet daleko míň a pak koupíš něco jiného. Neni kam spěchat
A na 125 vůbec nemysli!
KubaLC8 píše: SV jo, ale priprav se ze na konci sezony to bude slabe, bacha na to, ze kdyz zavres plyn treba na kruhaci, lehce se kousne zadni kolo.
Se svymi 194cm jsem se na to sice poskladal, ale pocit nic moc
Souhlas, měl jsem jí rok po CB-1 (400ccm) a ze začátku si zvykal na 2-válec, když podrazuješ před zatáčkou....musíš opatrně se spojkou .....nebo když přidáš za mokra na výjezdu ze zatáčky trochu plynu, může Tě ta prdel rychle předjet, nakonec jsem jí zahodil jenom jednou, a to rovnou před Karlovým mostem u Novotného lávky, před zraky diváků... , jinak super zábavná motorka, na blbnutí do města by mi zase stačila...
Naposledy editováno 10.11.2015 07:21:02
KubaLC8 píše: SV jo, ale priprav se ze na konci sezony to bude slabe, bacha na to, ze kdyz zavres plyn treba na kruhaci, lehce se kousne zadni kolo.
Se svymi 194cm jsem se na to sice poskladal, ale pocit nic moc
cosi jsem na 650 najezdil a kousnout na tom zadní kolo čistě zavřením plynu je utopie. Možná první kvalt a studená guma (osobní zkušenost) ale jinak to klouzne jen když hodně chceš a řadíš dolů (3-2, 2-1). Zbytečně ho strašíš
edit: s výkonem naprostý souhlas, po první sezoně je to nuda. Nejede, nebrzdí, měkké až k pláči.
Naposledy editováno 10.11.2015 09:48:39
http://www.suzukisv.cz//forum/
Tam seženeš nejvíce info o SV. Docela reálné, ne jpp
Jestli ji doporučit jako moto pro začátečníky? Pro ně má nevhodnou vlastnost, že véčkový dvouválec není moc hodný. Při přidání vystřelí a při ubrání vás hodí na řídítka, zvlášť v této ještě karburátorové verzi. Na druhou stranu tohle zmáknete za pár vyjížděk a pak vám po zbytek sezóny doma nezůstane nezábavný bike. Naopak pro začátečníka hovoří nízká hmotnost, snadná ovladatelnost a nenáročnost. Takže za mne pro začátečníka ano, ale ze startu opatrně.
1 reakcí na tento příspěvek První motorka sv 650S???
Už jen udělat co nejdřív z jara papíry a sehnat nějaký dobrý kup :)
- budeš na ní trochu velký, ale ještě OK (rozhodně lepší než na motorce menšího objemu)
- když "vypneš" plyn, tak to hodně brzdí, ze začátku tě to bude trochu děsit, ale za chvíli si zvykneš a s plynem se naučíš pracovat jemně
- pokud nejsi honič ega a vysoký rychlosti (čímž myslím tak nad 150), tak ti vystačí na hodně let
Za mě OK, ber jí. Ze začátku se asi budeš trochu bát, ale dal bych si spíš pozor na okamžik, kdy se bát přestaneš. SV dokáže být v pohodě, ale když ten motor vytočíš, tak dokáže taky jet hodně svižně. Z týhle doby mám za sebou dvě vylítnutí ze zatáčky v relativně vysoký rychlosti a jsem hodně rád, že to dopadlo jen škodou na motorce a oblečení. Obojí beru jako chybu pilota.
edit: a samozřejmě, SV jsou za hubičku a je jich mraky, takže náhradní díly jsou slušně k sehnání
Naposledy editováno 11.11.2015 10:53:06
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) První motorka sv 650S???
Thoms píše: By mě zajímalo, co má vliv na to, jestli někomu jdou víc levé, nebo pravé zatáčky ? Ono obecně každýmu jde tak nějak lépe jedna strana, ale je to spíš pocitový (podle videa i pneu identický náklony) jen si něco vsugeruješ.. Jinak musím souhlasit, SVčko je ovladatejný, jak kolo, do zatáček to padá samo.
Většina ženských (nebo hodně z nich)neumí/má velké obtíže na motorce zatočit vpravo - to jsem si nevymyslel, mám to od maníka, co jezdí jak instruktor na moto. Plyne z toho očividné-nešlo ji to a sváděla to na motorku nebo jezdila na něčem, co mělo dvojitou stopu nebo nějaký jiný problém.
2V jsem jel jen ER-5, CBF500, Jawy; 4V XJ600 takže konkrétně hovořit nemohu :/ Je to prostě o osobitém přístupu jedince k dané technice
Dost lidí třeba píše, že ER-5 "se blokuje", mě se to teda nepovedlo ":("
Jinak pokud stale vybiras SV, ja svoji prodavam, koukni na profil.. Ma mnoho doplnku atd.. Po 6 letech jsem neodolal a koupil jsem SV1000S 😉
Občas jsem si zajel na letiště a zkoušel jak se na tom vlastně jezdí.Byla to dřina (krásná),přežil jsem to-vlastně krásně užil.
Jak psali kolegové přede mnou je to hlavně o hlavě a respektu k sobě i ostatním.Tak přeji hodně krásných zážitků.