1 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
Závidím mu práva na design a značku Čezeta... elektro není pro mě a myslím, že s konvenčním spalovákem by to mělo úspěch...
Tyhle vlnytypu vsichni musej stavet kaface, pak retro a ted elektrosra*cky me desej.....
Zavolejte nekdo konecne kamarada
Je škoda že se u nás nikdo nezmůže na víc než na znovuoživování úspěchů z poloviny minulýho století.
Řekla bych, že to podstatný na tomhle revivalu bude, jestli po tomhle příjdou vůbec s něčím dalším a jestli to bude zase jen otočení do minulosti nebo skutečná snaha přijít s něčím novým.
1 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
Na to, že pán nemá jedno elektroprase jako studii či nápad, ale už má více prototypů, bych čekal po všech ohledech lepší zpracování. Rychlost 80 km, dojezd 100 km, váha 170 kg a cena přes čtvrt míče mi opravdu nedávají smysl. A kdybych se musel vyzout do ponožek na představení skútrů, které stojí přímo na podlaze (ani hevery nejsou ničím podložené co koukám), tak bych se asi otočil a šel do pryč
Edit: buben vepředu a kotouč vzadu jsou už jen takové třešničky
Naposledy editováno 06.11.2015 12:13:02
00Pavel píše: Prase, je svým způsobem hezký, ale ta cena je úlet. Je to neprodejný.
Citace z idnes článku: "Cena deset tisíc eur, kterou na znovuzrozenou českou legendu nasadil, není rozhodně lidová. Uznává to i sám stavitel. Vysvětluje, že to je stylové zboží, které má v plánu nabízet i za hranicemi." Nepoznáš exkluzivitu, no
A souhlas se Seredem... cpát do jakékoli klasiky elektriku je zvěrstvo, asi jako cpát do mého veterána motor 1.2HTP - to bych urazil pazoury a rozkopal tu prázdnou palici, co má na kejháku, každému, kdo by něco takového chtěl spáchat. Navíc v článku je sice uvedeno, jak "100 ujetých km bude "stát" několik korun" - ale už jaksi není zmíněno, že za pár let bude baterka v prdeli a pořízení nové několikanásobně smázne úsporu oproti benzinové verzi. nemluvě o tom, kolik energie a potažmo exhalací stojí výroba a následná likvidace baterky - v tomto ohledu benzin/nafta vycházejí 100x lépe. Což se ovšem pochopitelně sluníčkovým ekozmrdům do krámu nehodí.
Toto jest zkrátka jen další výkřik do tmy, odsouzený k zániku.
Naposledy editováno 06.11.2015 20:01:20
1 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Čz 506 New prase
Ale Cechacci se nechaj presvedcit jak je ten elektroverk zelenej, vlastne nejzelenejsi a jak to jezdi zadarmo. Neeeee!
Naposledy editováno 06.11.2015 21:02:42
4 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
1. Udávaný dojezd 100km - nenechte se vysmát.
Baterka 4,8kWh, jmenovitý vykon motoru 5kW - při ideálnim stavu je možné jet na plny výkon necelou hodinu. Jak rychle se pojede na plný výkon na rovince s necelými sedmi koňmi a hmotností okolo 250 kilo (moto + pilot)? Cca 80, pokud nebude foukat protivítr. A to ještě nesvítíme nebo nejedeme za chladnějšího počasí, kdy výkon baterií ještě klesá. Do města to nebude uplně pravé. Sice rozjezdy budou v pohodě, trakční síla elektromotoru je lepší, než u spalováku, ale ve městě jsou křižovatky, semafory, atp. Tedy nutnost se rychle rozjet a pak nutnost brzdit ... a energie je v háji. Baterie mají malou hustotu enrgie a v případě elektrovozidla je hmotnost klíčová. Snažit se zastavět elektropohon do skoro čtvrtunového prasete je blbost.
2. Tohle znáte?
Za toto by měl někdo dostat kriminál. odporuje to jakékoliv normě na světě. Používat zásuvku s kabelem se živou fází na kolíku je prostě naprostá prasečina. je to potenciálně smrtelná záležitost a nikdy by se tohleto nemělo dostat mezi lidi. Je to nehorázná chyba, NEOMLUVITELNÁ, byť i na "prototypu". Tady jde o život kohokoliv, kdo tu upravenou šňůru vytáhne a náhodou mu sjede ruka na živé kolíky. Naprostý amatérismus, vlastně se ignorují normy a předpisy.
3. Cena čtvrt mega? Všichni z toho sednou na zadek. Ano, bude se dodávat laminátový PAV za 18 tisíc. Všichni víme, kdo ho ve skutečnosti vyrábí za 15.
4. Celková prezentace je naprosto ubohá. Když chci s něčím vyjít na svět, pak tomu musím dát náležitou formu. To neznamená, že nechám fotit chcuchvalce drátů pod sedlem. Možná by stačilo vysvětlit, že stačí pár elektrikářských pásek a 20 minut na uspořádání kabeláže.
5. Zpracování.
Tohle mluví za vše. Elektrovýbavu drží stavebnice merkur a přímo nad předním kolem, tedy v místě ostřikujícího bláta a vody je nabíječka, jakkoli chráněná.
Ergo - supertěžká cihla, s výkonem malé kývačky, dojezdem elektrického invalidního vozíku, elektokabeláží, která Vás může zabít, nulovým úložným prostorem a cenou čtvrt mega? Ne děkuji, raději do svého prasete koupím za ty prachy benzín a budu jezdit, jako král...
K Tvym bodum bych jeste pridal
6. je to mistama rezavy uz v tomhle psaudoprototypu, kde konstrukkter zrejme zapomel testovat antikorozni ochranu.
7. mechanicke zpracovani sestav sileny: kridelko zamku "nadrze"poskozuje vysoce kvalitni asi cinsky lak!
Kdyz si dame paralelu ze zeleznice: Predchudcem elektricke trakce byla PARNI!!! Zacne konecne nekdo delat motorky na paru? Budou jeste vic smrdet nez nase kraaasne veteranske 2T a se zelenejma slunickovejma ekoteroristama to konecne svihne .... znam bohuzel jen jedinej prototyp
1 reakcí na tento příspěvek Čz 506 New prase
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|