2 reakcí na tento příspěvek Kolik vás stojí servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás stojí servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás stojí servis
roman.so píše: seřízení ventilů záleží na tom, jestli se jen seřizují nebo mění podložky. obvykle to vychází kolem 1500 kč. a na zbytek to nedávej do servisu, není problém si to udělat doma
TA podlozky nema, takze serizeni je stejne drahy jak kontrola. Alespon ja to tak p[ocitam, otocit jednim sroubem fakt neni narocny.
Na TA je to docela voser (jako kde neni) protoze kdyz myslis ze si usetris praci e nesundas chladic tak mas vojebany ruce z vejfukovyho ventilu pa prvnim valci . Ale oproti ventilum na kacene je to prochazka ruzovou zahradnou. Tma stracis pul dne rozebiranim motorky a pul dne jejich opetovnym skladanim.
1 reakcí na tento příspěvek Kolik vás stojí servis
1 reakcí na tento příspěvek Kolik vás stojí servis
A nejlepsi kdyz chces vymenit okrouzek na starteru tak musis popustit motor, protoze jina ten starter ven nedostanes
2 reakcí na tento příspěvek Kolik vás stojí servis
- synchro karbeců
- seřízení ventilů
- moto na brzdu
- výměna brzdovky
= 3450,- Kč
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás stojí servis
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kolik vás stojí servis
Ne až tak servisy na východ od Brna (nepíšu kolik kilometrů ,aby to někdo nevztahoval na sebe - tzn.může být i třeba 500 žeee ) . Kouzelník , který zvládne seřídit ventily bez pomoci čehokoli ,natož nářadí .... , popřípadě jiný - "kutil domácí" od kterého se člověk dozví hodně "důležitých informací " co všechno máš špatně a děláš špatně , co vše zvládne a jak perfektně- ti vrátí po hooodně dlouhé době mašinu rádobyseřízenou tak ,že je nutné jednak postupně po příjezdu domů doladit nezapojené hadičky pod nádrží a pár hloupůstek (stane se )...a následně po pár tis.km skutečné seřízení ventilů (opravdu nutné) . Začínám zjišťovat , že značkový servis má ve finále skutečnou cenu nižší a za skutečně odvedenou práci .
gugo píše: TA podlozky nema, takze serizeni je stejne drahy jak kontrola. Alespon ja to tak p[ocitam, otocit jednim sroubem fakt neni narocny.
Na TA je to docela voser (jako kde neni) protoze kdyz myslis ze si usetris praci e nesundas chladic tak mas vojebany ruce z vejfukovyho ventilu pa prvnim valci . Ale oproti ventilum na kacene je to prochazka ruzovou zahradnou. Tma stracis pul dne rozebiranim motorky a pul dne jejich opetovnym skladanim.
Doporučím ventily na Vtecu - rozebrat a složit hlavy musíš 2x jen pro změření.
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Pneu na Transalpa 650 Honda XL 650V Transalp | Sodaxxx | 2 | 29.4.2024 v 16:48 nevo7 |
Honda XL650V - vybrace/houpání Honda XL 650V Transalp | Enamtide | 14 | 25.4.2024 v 20:06 H0racio |
Transalp - limit rozvodů Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 0 | 16.2.2024 v 18:21 Kongošt |
Transalp výstupní hřídel Honda XL 650V Transalp | Kongošt | 9 | 26.1.2024 v 23:46 HANZTE |
Cukání motoru v nízkých otáčkách Honda XL 650V Transalp | Glaucous | 3 | 18.1.2024 v 16:24 kokoška. |