globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: KTM 950 supermoto
13.10.2015 v 07:19
Zdravím tady všechny. snad jsme to napsal zde do správného tématu. Můj dotaz spočívá v tom a je hlavně pro majitele KTM 950 uspermoto.
byl jsem se podívat na vyhlídnutou motorku která byla krásná ale při té příležitosti mi byla nabídnuta možnost se svést na ktm 950 supermoto. no co budu povídat. po velice krátké projíždce 5-6km. jsem se v do přilby smál jako debil. Jediné na co se tedy ptám. je na zkušenosti s touto potvorou. a to. občas semnou jede batůžek na výlety do 200km. jak se na tom ženské cítí, co ty zvedlé výfuky vydrží na tom? co sedlo. možná třeba trošku nechat přešít atd. no a pak slabiny tété motorky 2006. něco načtené mám, tak prosím vážně jen o zkušenosti případně oduševnělé názory :)
cestu k moři na ní neplánuju.

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 07:51 | Nahoru | #1
nedavno jsem psal kolegovi k SMR, tak to je zkopiruju:
K motoru: problemy byly z pocatku produkce 2003/2004 kdy jako nejvetsi problem bych videl vydirani vacek, ale to se resilo svolavackou, pak nejake problemy se saharou, ale to bylo ve stejnem roce. Co se ale ze strany KTM neresilo, tak je potekajici spojkova pumpa na motoru, zacne se ti ztracet kapalina a nespojkujes. Vymena 2500- 3500kc za novou pumpu. Obecne si dej pozor na celej spojkovej system, pravidelne menit olej 1x za sezonu, o pumpe na motoru jsem psal, ale me se treba vydrel pistek na riditkach, opravna sada (880kc) mi nepomaha, tak mi casem nezbyde nic jineho nez koupit cele telo packy za 6500kc, jinak to nejde.
Motor bude mechanicky hlucnej, na to se priprav, pokud ten hluk bude pravidelnej, neres to, pokud tam bude neco mlatit nepravidelne, pryc od toho. Motor na slabsi spodek, ale stred a vrch otacek je masakr, tak bacha na to az se pojedes projet.
Prevodovka je presna, doslapavat kvalty, jinak tam obcas skoci falesnej neutral.
Pravidelnej servis je automatickej! olej cim casteji tim lepe!
spotreba oleje 0.2 - 0.5l/1000km, resit to nema cenu.
Pozor na vyfuky, tady jsou jeste standartni s KATem, po 10-ti minutove jizde se rozehrejou tak, ze na nich neudrzis ruku. Jeden vyfuk vazi cca 6 - 7kg, vrele doporucuju vymenu za otevrene! motorka neskutecne ozije a uspora pres 10kg je super nehlede na nebezpeci popalenin se standartnimi.
Sem tam odejde palivove cerpadlo, nove v KTM stoji 3400kc, oprava kontaktu nema cenu, vetsinou odejde samotna pumpa. poznas to tak, ze motorka ma chudsi smes, jakmile to nastane bez zjevneho jineho duvodu, radeji zamir hned domu.

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 07:52 | Nahoru | #2
No a jizda ve dvou zalezi jak je polovicka odolna a jak za to budes tahat, ale rekl bych ze se da, stejne tech 200km nedas na zatah ale budes muset taknovat

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 08:54 | Nahoru | #3
Hele nevim nacem tvuj batoh jezdil doted, ale ja bych tedy jako batoh na motardu jezdit nechtel, vis jak to je fuska ? Zvlast, kdyz zrovna s timhle motorem se moc plynule jezdit neda

Kubalc8> chces rict ze muj opravny pist ti nepomaha ? jsem ti rikal hod sem tu packu celou, ze to udelam podle ni.

Jinak tak spojkova pumpa je vcelku lepsi nez byvala treba na LC4, sice je tam nejaka pseudomanzeta , co jsem koukal, ale myslim, ze prostor pro repas tam je vcelky hodne, takze tuhle pumpu v repertoaru jeste nemam, ale drive nebo pozdeji tam bude.

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 09:07 | Nahoru | #4
Tak me funguje, ale najel jsem 1700km za sezonu, takze zadnej vypovidajici charakter to nema

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 10:43 | Nahoru | #5
Pokud to ma origo laufy, tak delsi jizda ve 2 je fakt spatna....by se ti batuzek rozpalil mozna az prilis

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 11:04 | Nahoru | #6
Vezl jsem baťůžek jednou, byla totálně nadčená z jízdy na motorce tak si nestěžovala. Místo držáku pro spolujezdce mám plotnu a na ní kufr, tak se musela držet mě.

Celkově k motorce. Srala mě absence otáčkoměru tak jsem dal aspoň malej digitál. A dal jsem ukazatel zařazenýho kvaltu. Motorka je celkem univerzál. Já s ní jezdím na turistu a dá se na ní ject i někam dál. No a když se ti zachce tak umí bejt dost nezbedná. Jen bacha na mokru je docela svině, motor je ucukanej a tak za zhoršené trakce to chce opatrně s plynem.

2 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 11:23 | Nahoru | #7
chlapy díky moc.jezdil jsem dříve na autobusech. velký bandit, supertenere, xjr1300sp, zrx 1200 a ted jsem koukal i po K1200S což je úžasná motorka,ale když čtu problémy ohledně řazení atd + ceny dílů no s ohledem na finance vs. ročníky je to pro mě asi i velký risk, ikdyž máme moto tak akorát na víkendy na kafe a kochačku. ktm jsem zkusil jen tak mimořečí když stála u vrat a byla mi nabídnuta jízda bla bla. říkám helmu mám sebou jedu se svést. no projev je úplně jinde něco jsem očekával ale takový hukot ne. mazec. tak intezivní pocit z jízdy je neskutečný, jen se právě bojím ohledně batohu. protože ta mrcha neumí jen ta půl plynu. bud vystřelí pod plynem a nebo brzdí motorem :D no a s kombinací lazených výfuků a vyndaných vložek. to bylo jak na střelnici. prostě musím zjistit zda na tom batoh vydrží nebo ne :( kdyby bylo na mě. tak bmw k1200s je princezna o tom žádná.ale na dálky už nejsem na 200km/h už taky ne. chci se bavit a případně zase kochat přírodou což jsou dva protipoly. :( díky moc za názory.

(reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 11:52 | Nahoru | #8
pepam3> 950 adv ? tam se pokochas prirodou, pro batoh je tam mista dost a motor je stejnej, mas s sebou akorat par kilo navic. z meho pohledu par kilo co je dobre poskladano hlavne dolu.

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 12:05 | Nahoru | #9
+ vyhoda je ta, ze kam ukazes, tam jedes

(reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 14:51 | Nahoru | #10

pepam3 píše: chlapy díky moc.jezdil jsem dříve na autobusech. velký bandit, supertenere, xjr1300sp, zrx 1200 a ted jsem koukal i po K1200S což je úžasná motorka,ale když čtu problémy ohledně řazení atd + ceny dílů no s ohledem na finance vs. ročníky je to pro mě asi i velký risk, ikdyž máme moto tak akorát na víkendy na kafe a kochačku. ktm jsem zkusil jen tak mimořečí když stála u vrat a byla mi nabídnuta jízda bla bla. říkám helmu mám sebou jedu se svést. no projev je úplně jinde něco jsem očekával ale takový hukot ne. mazec. tak intezivní pocit z jízdy je neskutečný, jen se právě bojím ohledně batohu. protože ta mrcha neumí jen ta půl plynu. bud vystřelí pod plynem a nebo brzdí motorem :D no a s kombinací lazených výfuků a vyndaných vložek. to bylo jak na střelnici. prostě musím zjistit zda na tom batoh vydrží nebo ne :( kdyby bylo na mě. tak bmw k1200s je princezna o tom žádná.ale na dálky už nejsem na 200km/h už taky ne. chci se bavit a případně zase kochat přírodou což jsou dva protipoly. :( díky moc za názory.



na rozdíl od kluků bych doporučil spíš sm-t
měl jsem obě, adva je univerzálnější, ale jestli nehodláš drandit mimo asfalt...

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 15:37 | Nahoru | #11
souhlasím s výše uvedeným - Advík je univezálnější, ale pokud nesjedeš s asfaltu tak mi SM-T sedlo mnohem víc

(reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 15:39 | Nahoru | #12
Honza-TA950> fakt ? me tedy na ADV dost staly ty hrany co tlacej do stejen...ale kdyz das 400 km tak to prejde a po 1200 km me bolely tedy uplne jiny casti tela

2 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 15:49 | Nahoru | #13
SM-T na asfaltu díky kolům hravější, ovladatelnější, prostě mi fakt sedlo
ale samo že mimo asfalt a v univerzálnosti třeba na rozbité okresce na advíka nemá

(reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 16:10 | Nahoru | #14
Honza-TA950> Nechtel jsem porovnavat ty motorka jen sedla.

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 16:45 | Nahoru | #15
prdel musíš osedět na všem

2 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 20:13 | Nahoru | #16
Peklo jinejma slovy nejde vyjádřit. .Radis nahoru zadní kolo je cítit jak tancuje, přední se prizvedava furt. ..Radis dolů. .zadní kolo do smyku přední brzda te tlačí mozek z hlavy. ..Neustále musí bejt člověk ve střehu.Jednou povolis a motorka hned z vlčí. .do prilby si furt kricis kurva wau, tyvole, mazec. ..

To jsou me dojmy ze sedla po 500 km na SMR
Vic už dodat nemohu vse řekl Kuba od kterého jsem bral informace .

Vůbec nechápu jak nikdo muže 950 krotit v terénu

KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 20:16 | Nahoru | #17
Jen me tam Teda chybi ten otáčkoměr a hlavně ukazatel kvaltu. .Člověk při tom radeni zapomene co tam má kopnuto a pak se divi ze mu tancuje zadní kolo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 20:34 | Nahoru | #18
Demon90> po par tkm si zvyknes a najednou bys chtel vic

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 20:47 | Nahoru | #19
gugo> A je možny aby bylo ještě větší peklo? Ale na jedno jsem přišel už jen V2 ..

Ale momentalne si fakt nedovedu představit krotit ještě větší bestii ...Už jsem stim jel i poprvé v lijaku a mohu říct že jsem se málem posral. ..Člověk otočil heftem motor je slyšet jak otáčky letu vzhůru ale motorka nejede. .po pár sekundách si člověk uvědomí ze zadní kolo hrabe ...A už vůbec mit 950 v terénu byl bych v prvním stromu nebo spis při tom výkonu az v koruně stromu

1 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 21:59 | Nahoru | #20
jj nějak tak sem to cítil po krátké projíždce. radost se strachem zároveň, úplně mi to přehodilo priority při uvažování na moto. jediné co mi odrazuje je to že se s tím asi s mlaodu nesvezu. a já potřebuju moto pro nás oba :( .....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 22:28 | Nahoru | #21

pepam3 píše: jj nějak tak sem to cítil po krátké projíždce. radost se strachem zároveň, úplně mi to přehodilo priority při uvažování na moto. jediné co mi odrazuje je to že se s tím asi s mlaodu nesvezu. a já potřebuju moto pro nás oba :( .....



jestli na to máš prachy vem sm-t a máš po problému

(reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 22:45 | Nahoru | #22

Skalik píše: jestli na to máš prachy vem sm-t a máš po problému


tak tak...

2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 23:27 | Nahoru | #23

Demon90 píše: gugo> A je možny aby bylo ještě větší peklo? Ale na jedno jsem přišel už jen V2 ..

Ale momentalne si fakt nedovedu představit krotit ještě větší bestii ...Už jsem stim jel i poprvé v lijaku a mohu říct že jsem se málem posral. ..Člověk otočil heftem motor je slyšet jak otáčky letu vzhůru ale motorka nejede. .po pár sekundách si člověk uvědomí ze zadní kolo hrabe ...A už vůbec mit 950 v terénu byl bych v prvním stromu nebo spis při tom výkonu az v koruně stromu



S tima par konema co to ma si nejak nedokazu predstavit ze by to bylo nejaky peklo :)

(reakce na) KTM 950 supermoto

13.10.2015 v 23:43 | Nahoru | #24

assassin píše: S tima par konema co to ma si nejak nedokazu predstavit ze by to bylo nejaky peklo :)



peklo to neni, rekl bych ze to ma takove prijemne chovani , taha to pekne jak jednobuch , ale nema to jeho negativa

(reakce na) KTM 950 supermoto

14.10.2015 v 05:38 | Nahoru | #25
assassin> Uznávám no ze to teda takovej trhac nebudo no ale pro mně to po přechodu z cbr na ktm je peklo

(reakce na) KTM 950 supermoto

14.10.2015 v 08:34 | Nahoru | #26

Demon90 píše: Peklo jinejma slovy nejde vyjádřit. .Radis nahoru zadní kolo je cítit jak tancuje, přední se prizvedava furt. ..Radis dolů. .zadní kolo do smyku přední brzda te tlačí mozek z hlavy. ..Neustále musí bejt člověk ve střehu.Jednou povolis a motorka hned z vlčí. .do prilby si furt kricis kurva wau, tyvole, mazec. ..

To jsou me dojmy ze sedla po 500 km na SMR
Vic už dodat nemohu vse řekl Kuba od kterého jsem bral informace .

Vůbec nechápu jak nikdo muže 950 krotit v terénu



KTM 950 supermoto

14.10.2015 v 15:52 | Nahoru | #27
já také přesedávám z motorek jiného druhu. řekl jsem to asi špatně jako peklo. nejde mi o to jezdit 300km/h s zmrzlinou a nebo s více jak 140koňovými motorky. ikdyž je to příjemné.ale popisoval jsem dojem-projev té motorky. a to se od mnoha liší. kdo se nesvezl asi si to nejde představit.

(reakce na) KTM 950 supermoto

14.10.2015 v 21:18 | Nahoru | #28

Honza-TA950 píše: SM-T na asfaltu díky kolům hravější, ovladatelnější, prostě mi fakt sedlo
ale samo že mimo asfalt a v univerzálnosti třeba na rozbité okresce na advíka nemá



mně i sm-t, naklikané natvrdo, přišlo na rozbité okresce pohodové...oproti standardním "sportovnějším" podvozkům
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Mizí voda KTM 950 Supermoto Johnysamec 23 3.11.2022 v 12:56 Pepa919
Startér Ktm 950 sm KTM 950 Supermoto Gotie77 7 30.7.2022 v 13:13 mmks
Propad výkonu, laďák a směs lc8 KTM 950 Supermoto P-man 6 21.6.2022 v 10:14 slanyf
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... KubaLC8 47 1.9.2021 v 09:06 zboto
Balkánek KTM 950 Supermoto S3164181 9 10.6.2021 v 11:14 Foresterr


TOPlist