byl jsem se podívat na vyhlídnutou motorku která byla krásná ale při té příležitosti mi byla nabídnuta možnost se svést na ktm 950 supermoto. no co budu povídat. po velice krátké projíždce 5-6km. jsem se v do přilby smál jako debil. Jediné na co se tedy ptám. je na zkušenosti s touto potvorou. a to. občas semnou jede batůžek na výlety do 200km. jak se na tom ženské cítí, co ty zvedlé výfuky vydrží na tom? co sedlo. možná třeba trošku nechat přešít atd. no a pak slabiny tété motorky 2006. něco načtené mám, tak prosím vážně jen o zkušenosti případně oduševnělé názory :)
cestu k moři na ní neplánuju.
K motoru: problemy byly z pocatku produkce 2003/2004 kdy jako nejvetsi problem bych videl vydirani vacek, ale to se resilo svolavackou, pak nejake problemy se saharou, ale to bylo ve stejnem roce. Co se ale ze strany KTM neresilo, tak je potekajici spojkova pumpa na motoru, zacne se ti ztracet kapalina a nespojkujes. Vymena 2500- 3500kc za novou pumpu. Obecne si dej pozor na celej spojkovej system, pravidelne menit olej 1x za sezonu, o pumpe na motoru jsem psal, ale me se treba vydrel pistek na riditkach, opravna sada (880kc) mi nepomaha, tak mi casem nezbyde nic jineho nez koupit cele telo packy za 6500kc, jinak to nejde.
Motor bude mechanicky hlucnej, na to se priprav, pokud ten hluk bude pravidelnej, neres to, pokud tam bude neco mlatit nepravidelne, pryc od toho. Motor na slabsi spodek, ale stred a vrch otacek je masakr, tak bacha na to az se pojedes projet.
Prevodovka je presna, doslapavat kvalty, jinak tam obcas skoci falesnej neutral.
Pravidelnej servis je automatickej! olej cim casteji tim lepe!
spotreba oleje 0.2 - 0.5l/1000km, resit to nema cenu.
Pozor na vyfuky, tady jsou jeste standartni s KATem, po 10-ti minutove jizde se rozehrejou tak, ze na nich neudrzis ruku. Jeden vyfuk vazi cca 6 - 7kg, vrele doporucuju vymenu za otevrene! motorka neskutecne ozije a uspora pres 10kg je super nehlede na nebezpeci popalenin se standartnimi.
Sem tam odejde palivove cerpadlo, nove v KTM stoji 3400kc, oprava kontaktu nema cenu, vetsinou odejde samotna pumpa. poznas to tak, ze motorka ma chudsi smes, jakmile to nastane bez zjevneho jineho duvodu, radeji zamir hned domu.
Kubalc8> chces rict ze muj opravny pist ti nepomaha ? jsem ti rikal hod sem tu packu celou, ze to udelam podle ni.
Jinak tak spojkova pumpa je vcelku lepsi nez byvala treba na LC4, sice je tam nejaka pseudomanzeta , co jsem koukal, ale myslim, ze prostor pro repas tam je vcelky hodne, takze tuhle pumpu v repertoaru jeste nemam, ale drive nebo pozdeji tam bude.
Celkově k motorce. Srala mě absence otáčkoměru tak jsem dal aspoň malej digitál. A dal jsem ukazatel zařazenýho kvaltu. Motorka je celkem univerzál. Já s ní jezdím na turistu a dá se na ní ject i někam dál. No a když se ti zachce tak umí bejt dost nezbedná. Jen bacha na mokru je docela svině, motor je ucukanej a tak za zhoršené trakce to chce opatrně s plynem.
2 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto
pepam3 píše: chlapy díky moc.jezdil jsem dříve na autobusech. velký bandit, supertenere, xjr1300sp, zrx 1200 a ted jsem koukal i po K1200S což je úžasná motorka,ale když čtu problémy ohledně řazení atd + ceny dílů no s ohledem na finance vs. ročníky je to pro mě asi i velký risk, ikdyž máme moto tak akorát na víkendy na kafe a kochačku. ktm jsem zkusil jen tak mimořečí když stála u vrat a byla mi nabídnuta jízda bla bla. říkám helmu mám sebou jedu se svést. no projev je úplně jinde něco jsem očekával ale takový hukot ne. mazec. tak intezivní pocit z jízdy je neskutečný, jen se právě bojím ohledně batohu. protože ta mrcha neumí jen ta půl plynu. bud vystřelí pod plynem a nebo brzdí motorem :D no a s kombinací lazených výfuků a vyndaných vložek. to bylo jak na střelnici. prostě musím zjistit zda na tom batoh vydrží nebo ne :( kdyby bylo na mě. tak bmw k1200s je princezna o tom žádná.ale na dálky už nejsem na 200km/h už taky ne. chci se bavit a případně zase kochat přírodou což jsou dva protipoly. :( díky moc za názory.
na rozdíl od kluků bych doporučil spíš sm-t
měl jsem obě, adva je univerzálnější, ale jestli nehodláš drandit mimo asfalt...
1 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto
2 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto
ale samo že mimo asfalt a v univerzálnosti třeba na rozbité okresce na advíka nemá
2 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto
To jsou me dojmy ze sedla po 500 km na SMR
Vic už dodat nemohu vse řekl Kuba od kterého jsem bral informace .
Vůbec nechápu jak nikdo muže 950 krotit v terénu
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 supermoto
Ale momentalne si fakt nedovedu představit krotit ještě větší bestii ...Už jsem stim jel i poprvé v lijaku a mohu říct že jsem se málem posral. ..Člověk otočil heftem motor je slyšet jak otáčky letu vzhůru ale motorka nejede. .po pár sekundách si člověk uvědomí ze zadní kolo hrabe ...A už vůbec mit 950 v terénu byl bych v prvním stromu nebo spis při tom výkonu az v koruně stromu
1 reakcí na tento příspěvek KTM 950 supermoto
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 supermoto
pepam3 píše: jj nějak tak sem to cítil po krátké projíždce. radost se strachem zároveň, úplně mi to přehodilo priority při uvažování na moto. jediné co mi odrazuje je to že se s tím asi s mlaodu nesvezu. a já potřebuju moto pro nás oba :( .....
jestli na to máš prachy vem sm-t a máš po problému
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) KTM 950 supermoto
Demon90 píše: gugo> A je možny aby bylo ještě větší peklo? Ale na jedno jsem přišel už jen V2 ..
Ale momentalne si fakt nedovedu představit krotit ještě větší bestii ...Už jsem stim jel i poprvé v lijaku a mohu říct že jsem se málem posral. ..Člověk otočil heftem motor je slyšet jak otáčky letu vzhůru ale motorka nejede. .po pár sekundách si člověk uvědomí ze zadní kolo hrabe ...A už vůbec mit 950 v terénu byl bych v prvním stromu nebo spis při tom výkonu az v koruně stromu
S tima par konema co to ma si nejak nedokazu predstavit ze by to bylo nejaky peklo :)
Demon90 píše: Peklo jinejma slovy nejde vyjádřit. .Radis nahoru zadní kolo je cítit jak tancuje, přední se prizvedava furt. ..Radis dolů. .zadní kolo do smyku přední brzda te tlačí mozek z hlavy. ..Neustále musí bejt člověk ve střehu.Jednou povolis a motorka hned z vlčí. .do prilby si furt kricis kurva wau, tyvole, mazec. ..
To jsou me dojmy ze sedla po 500 km na SMR
Vic už dodat nemohu vse řekl Kuba od kterého jsem bral informace .
Vůbec nechápu jak nikdo muže 950 krotit v terénu
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
Mizí voda KTM 950 Supermoto | Johnysamec | 23 | 3.11.2022 v 12:56 Pepa919 |
Startér Ktm 950 sm KTM 950 Supermoto | Gotie77 | 7 | 30.7.2022 v 13:13 mmks |
Propad výkonu, laďák a směs lc8 KTM 950 Supermoto | P-man | 6 | 21.6.2022 v 10:14 slanyf |
Problém s řazením KTM 950 (990) [1, 2] KTM LC8 950 Adventure, KTM 950 SuperEnduro, KTM 950 ... | KubaLC8 | 47 | 1.9.2021 v 09:06 zboto |
Balkánek KTM 950 Supermoto | S3164181 | 9 | 10.6.2021 v 11:14 Foresterr |