globalmoto_kveten





Téma: Pár servisních a provozních otázeček
 
7.10.2015 v 19:26
Zdar Všem mašina(SV 650S K4) mám pár otázeček doufám mě neukamenujete i když vám to příjde možná zbytečné rád bych znal váš názor a postřeh.Dík moc :wave:

1-Máte taky popraskaný přední světla-viděl sem už u více sv?
2-Jak ošetřujete řetez?Po kolika km a čím to kdo stříká, odmaštuje a tak dále
3-Umejvání moto co kdo vyzkoušel za přípravky na plasty,světla,rám a kola-co se vám osvědčilo?
4-Vzduchovej filtr obyč x K&N jak velkej je rozdíl a jaká je výhoda toho K&N ?
5-Jaké pneumatiky jezdíte a jaké k nim máte postřehy?

Pár servisních a provozních otázeček

7.10.2015 v 19:52 | Nahoru | #1
Cau tak za 1. mám minulej tyden jsem ji poslal do svodidel :D 2. koupil jsem si mekkej kartacek za 20 kacek a po jizde naftu 2x projedu utru hadrem nastrikam lepive mazani a kdyz jdu jezdit hadrem akorat otru 3.obycejne autosampon na plasty na mouchy odstranovac hmyzu na kola akorat odmastovac a pak cele smeju 4. mam a je to znat co lip dejcha lip jezdi 5.vepredu dunlop sport smart a vzadu conti motion detaily reknu se zadkem spokojenej vzal jsem na zkousku

Pár servisních a provozních otázeček

7.10.2015 v 21:48 | Nahoru | #2
1. ne
2. cca každých 400-500km meju + mažu sprejel Repsol, vesměs je to jedno co použiješ (pokud zmoknu, tak ihned a nezáleží na nájezdu)
3. Zbytečnost, stačí saponát a měkká houba - mouchy nechat odmočit při mytí a nic nepoškrábeš
4. mám KN, vyprávět že je lepší atd je blbost, to by se vidělo na brzdě. Mně se líbí jeho údržba
5. Měl jsem:
a)Pirelli Diablo - tvrdé puky co nešli zahřát
b)Qualifier II - nebyla špatná, ale rychle chladla a ač jsem to tenkrát netušil, spoustu km jsem na ní najezdil ve stavu, kdy nebyla dobře prohřátá, i tak výdrž 8,5tis a byl jsem s ní i na motodovolené u moře a měnil jsem až z důvodu, kdy jsem měl sjeté hrany skoro bez vzorku
c) Pirelli Diablo Rosso Corsa - mám teď, dokonalá guma, ale chce to už něco umět, jinak nemáš šanci využít jejich potenciál. Co ty gumy umí je neuvěřitelné. Tam, kde Qualifier II začli klouzat tyhle Rosso Corsy drží bez jediného zaváhání. Příště je koupím zase, jiné už nechci. Cokoliv "závodnějšího či lepivějšího" na SV nemá smysl

Pár servisních a provozních otázeček

7.10.2015 v 21:52 | Nahoru | #3
1. taky mám popraskaný. Tedy ne na ploše, ale kolem dokola. a to jakože dost.
2. řetěz čistím petrolejem (což se udává i v mnoha origo japonských manuálech). Levný, funkční, nevysušuje. Žádný předražený rádoby speciální sračky. K tomu kartáč na řetězy a stlačenej vzduch. Mažu Repsol Moto Chainem. Hrozně smrdí, ale mám ho za kamarádskou cenu a rozdíl mezi tímto a třeba Motul Chain Lube za 3 kila jsem nezpozoroval. Mažu cca po 500 km.
3. na muchy a podobný mrdky rozmázlý po motorce se mi hodně osvědčily vlhčený ubrousky, kterýma to jde dolů dokonce líp, než odstraňovačem hmyzu ( a už tím to jde dobře). Na mytí moto Cinol autošampón s voskem, hodně pění při malém množství, takže mám flašku tak na sezonu.

4. obyč filtr. o KN a jejich schopnosti filtrovat jsem se už něco načetl a nechtěl bych to ani zadarmo.
5. Michelin Pilot Road 2. Příští sezónu zkusím trojky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist