http://www.ebay.com/...f71f0e05&vxp=mtr
Na VFR jsem měl oxfordy. Ale na endurku přecijenom tlusté rukojeti není to pravé. COž by todle řešilo. Ale jestli to jde namontovat pod hefty. A jestli to trochu topí, má to poměrně málo watů.
Zvažuji jestli to zkoušet, nebo jít zase do oxfordů.
Prosím reakce pouze k věci.
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti - zkušenost
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti - zkušenost
jinak samozřejmě fungují (topný odporový element - tam není nic co by nemělo fungovat kromě přerušení nebo špatného kontaktu)
montáž v pohodě, možnost použít klasické hefty je super - líp se drží, hodně závisí na metriálu heftu jak přenáší teplo
nemají žádnou regulaci, pravý heft je v pohodě, levý je horší - jak je to přímo na řidítku tak to odvádí víc tepla a heft je tak citelně chladnější
Ároš píše: tyhle by byly silnější http://www.ebay.com...&vxp=mtr [/quote]
Ároš, aha, tam je pošta za dax, tak já si to objednám sám... díky.
Montáž na povrch je k ničemu, jednak to hrozně vypadá a efekt normálního heftu je pryč.
Já potřebuju nové hefty stejně, ale radši bych normální než origo vyhřívané.
Všem díky za reakci.
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti - zkušenost
dal jsem to klasicky na řidítko a na rukojeť plynu a pak přes to klasické gumové enduro hefty a s pomocí kompresoru nasadit přes to
jen ten levý hřál míň díky odvodu tepla skrz trubku řidítka, přístě zkusím dát ještě smršťovačku pod tu fólii pro lepší izolaci od řidítek
s protáčení jsem neměl problém - já to přilepil a drželo to
Čím jsi lepil, já na oxfordy použil chemoprén. Tady bych to taky asi vzal tím.
Nasazení heftu kompresorem - to máš stažené do nějaké menší hadičky a s hadičkou vraženou dovnitř natáhneš jo ?
To vypadá dobře, s tím kompresorem by to mohlo jít. smršťovačku dám pod levý pásek, to mě taky napadlo.
Hodně záleží na tom jak máš tlustý hefty. Já to dával pod nejlevnější progripy, který na sobě moc materiálu nemaj. Kdyby se dávali na gripy, tak to hřeje určo více, ale vypadalo by to fakt hnusně.... Jo a použil jsem chemopren.:)
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti - zkušenost
Jinak dával jsi pod levý heft nějakou izolaci ?
Už jsem objednal tyhle folie http://www.ebay.com...fca7e61a&vxp=mtr .
Oxfordy jsem měl na VFR, Ale na DR 650 se ty hefty moc nehodí. Tak uvidíme jak to bude hrát, každopádně to budu muset nějak vylepšit na voděodolný, to u endura musí bejt.
Díky
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti - zkušenost
ad itinerář) není problém. V pondělí ti to hodím do zprávy (mám to v práci).
1 reakcí na tento příspěvek Vyhřívané rukojeti - zkušenost
Vybral jsem si takové, které mají dva stupně vyhřívání (je u nich úplně stejnej vypínač jako má lampička pro dvě intenzity svícení). Dráry jsou dost tenký a izolace nic extra, tak jsem je radši omotal izolačkou. Při provozu se ale zdá, že se nezahřívaj, tak by to snad mělo být bezpečný.
Při instalaci jsem na levý řidítko nalepil chemoprenem a následně zatáhl horkovzduškou přiloženou smršťovačku. Při testu nanečisto se mi zdálo, že je vyhřívání hodně slabý, tak jsem radši nechtěl nic lepit na pevno. Proto jsem řidítko omotal oboustrannou lepicí páskou a na ni nalepil topnou folii. Tu jsem následně omotal přiloženou izolačkou. Na to jsem nasadil původní grip.
Na straně plynu jsem postupoval obdobně, jen jsem vynechal smršťovačku a chemopren a nalepil oboustrankou přímo na plyn.
Při testu jsem najel cca 80km asi v 7°C a zima na ruce mi nebyla. Jen špičky prstů postupně začly studit. Oba gripy hřály stejně a podle mě dostatečně silně.
Jelikož se vyhřívání osvědčilo, přidám ještě spínací relátko, abych si při zapomenutí nevybil baterku.
P.S. Při sundávání a nandávání gripů mi pomohl odmašťovací spej, bez něj bych to nedal... po vyschnutí gripy drží perfektně.