Kolegyně teď intenzivně řešila totálku s autem Touran. Představovala si tak 150 000,- Pojišťovna udělala totálku a auto dala do dražby. Cenu auta ohodnotila pojišťovna na 140 000,- Kolegyně odepsala, že nebere. Po cca týdnu e-mailování a volání si vyžádala, jakým způsobem stanovili cenu auta na 140 000,- Materiál elektronicky obdržela a zjistila, že vzorek aut, který pro stanovení ceny použili, byl Touran s jiným motorem, 5 dv., s manuálním řazením. Ona mám 7dv. + automat. Okamžitě začala rozporovat stanovení ceny na základě jiného typu auta. Mezi tím ji pojišťovna odepsala, že když nabídky z dražby nevyužije a auto do XX data neprodá, do dražby již auto znovu nejde a může si sním dělat co chce a pojišťovna ji vyplatí rozdíl 140 000- cena z dražby. Po rychlém prověření veškerých servisů, bazarů, které zná i nezná, nikdo o auto za cenu z dražby zájem neprojevil. Tzn. při této variantě ji doma zbude vrak, který ani za cenu z dražby nezpeněží. Protože se čas vypršení nabídky z dražby neúprosně blížil, musela této varianty využít. Po obdržení peněz od pojišťovny jsem ji říkal, že si tím zavřela dveře k dalšímu jednání. Ono houby. V rozporování stanovení ceny auta vytrvala a asi za další týden ji na účet od pojišťovny přišlo dalších 10 000,-. Kolegyně spokojena a já čuměl jak puk. Byl jsem přesvědčen, že bez právní pomoci nemá šanci, ale nestalo se tak.