Takových téma tu je asi milion, ale snad budu schopnej to popsat trošku líp. Tohle byla moje první sezona, nikdy jsem na ničem neseděl a jezdím prakticky furt sám (nemyslím bez batohu, ale prostě sám). Zvolil jsem pro začátek Horneta šestku a byla to myslím dobrá volba. Najel jsem letos zatím 12000km a to většinou stylem 100-150km/den zatáček po vesničkách a horách, co tu máme v okolí a jezdim co nejčastěji – jezdím obden max, spíš častěji. Sám jsem si přišel na spoustu věcí a před pár týdny jsem si dal motoškolu u Sršně, abych si pár dalších věcí ujasnil (byl jsem ve 2.nejrychlejší skupině ze 4. V první vedl Sršeň dva SS a dojeli jsme je ).
Proč chci něco silnějšího?
- Zrychlení v příčném směru bývalo teleport, pak katapult a dnes se rozhlížím, jaká je pěkná krajinka
- Vracáky tady u nás v Krušných horách jezdím za dva a na výjezdu to nemá sílu (otáčky) pro zábavný výjezd i když přidávám pořádně už od 2/3 zatáčky. Za jedna mě to na vjezdu moc zbrzdí (uznávám, tohle určitě jde, ale neumím to správně)
- Včera výjezd se dvěma litrovými SS (konečně jsem nebyl sám, ale zas mě to mátlo, moc jsem sledoval toho před sebou a měl jsem špatný voči v zatáčkách) a v klikatých silničkách jim v pohodě stačím, pak delší přesun rovně, oni za 5, já za tři a musel jsem to držet u huby, abych mohl pružně zrychlovat jako oni, když je potřeba
- Začínám rozumět, co je na japonském čtyřválci nudného, na druhou stranu nezáludného
- Už vím, že mě motorky fakt baví. Motorce věnuju poctivou péči (kdo z vás kontroluje tlak v penu MAX po týdnu, většinou ob vyjížďku? atd). Na motoškole u Sršně jsem byl snad jedinej, kdo měl ty základní věci ok (tlak pneu, průvěs řetězu, množství brzdovky, atd.)
- Množství úseků, kde je za dva sice dobrý zrychlení, ale potřebuju tam ještě kopnout trojku a pak rychle zase 2 a zatáčka. Předpokládám, že s lepším krouťákem nebo/a vyšším výkonem bych to šlo líp a bylo to zábavnější
- Jezdím sám a mám věk – nepotřebuju na nikoho machrovat a ani nemám před kým, kdyby jo, koupil bych erjednapyčovoe
Pár dalších informací
- Chci zůstat u naháče (i když mě párkrát napadlo, že ty nanuky jsou pěkný :D)
- Libí se mi relativní lehkost a ovladatelnost Horneta
- Přemýšlím, jestli ještě zvolit silnější 4válec a nebo kvůli níže položenýmu krouťáku 3 nebo 2 hrnek
- Jsem soudnej a nechci zatím nic jako MV Agusta Brutale, Ducati Streetfighter, apod.
- Chci postoupit o stupínek, ne hned mít to nejsilnější a nejnekompromisnější v segmentu. Ale zas rozumně, Horneta 9 ne )
- Rozpočet tak cca 120tis CZK (ale mám rezervu). Přemýšlel jsem i koupit novýho Tripla, ale u mě pořád ještě hrozí, že mi to upadne, tak tohle bych si schoval jako další krok
Líbí se mi (samozřejmě) Speed Kriple 1050, ale je jich málo na výběr a jsou v inzerci dlouho (tzn. asi ludry???). FZ1N (velký výkon, ale lineární průběh, takže myslím ok - člověk si přídává kW s otáčkama a ta motorka má tak dlouho potenciál). Tuono, kdyby nebylo tak HNUSNÝBOŽE. Chápu, že mi může někdo napsat, abych si koupil, co chci. Jo, to můžu. Ale tak už nám začínají dlouhý večery a chcem si trošku pokecat, ne?
Dík.
tunák je bych řek já, co se týče poměru cena/podvozek,brzdy, asi to nejlepší co můžeš koupit... motor ti bud sedne nebo ne...
já jsem zatím spokojenej nad míru...
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)
2 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Kam dál z Horneta - klasika :o)
mě jde hlavně o techniku, ale nějakého monstera bych taky z garáže nevyhodil...
CB1000R se mi zdá podle fotek malá (velký jezdec na fotkách??), ale rozměrově je prakticky identická se Zedem. Výkonově i kroutákem je Zed také prakticky stejný jako Honda (beru roky, na které mám rozpočet). Váhově taky. Další překvapení u SuperDuka - je výrazně lehčí než obě zmíněné motorky (o 30kg!!) a najednou se člověk na těch 88kW dívá ještě jinak. Tuhle mášu jsem vyřazoval a teď se mi dost líbí. SD ma hrozně malou nádrž a je celkem hladovej, 180km na nádrž dosucha mi přijde dost vopruz.
Dočetl jsem i FZ1N. Z těch klasických CB1000R, Z1000 a téhle Yamahy se mi FZ1N vzhledově líbí nejvíc. V testech byli spokojeni jezdecky se všemi, Zeda si myslím chválili všichni o něco víc (nejednalo se o srovnávací testy). Mimochodem u Z1000 boční pohled - krásná motorka, bohužel zezadu mi to hrozně kazí výfuky na obou stranách. Řešení Horneta s jedním laufem nahoře u sedačky je možná nepraktické, ale rozhodně nejhezčí.
Jdu pročít Tripla, MT-něconěco a uvidíme, na co ještě narazím.
oioi01 píše: Animals21> chápu, o vzhledu si nic nepsal, tak sem myslel, že ti jde jen o techniku a zábavu v zatáčkách...
mě jde hlavně o techniku, ale nějakého monstera bych taky z garáže nevyhodil...
Jasný, tak to jsme si nerozuměli. Technikou a dle testů je to úžasnej bajk. Nicméně opět možná chce už vyježděnějšího jezdce. Samozřejmě pořád uvažuju v intencích, co jsem kde četl, slyšel, viděl na webu.
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)
MT09 je líbivá, lehká, 3hrnek, mohla by s tím být sranda, co? edit: a taky woe drahá
Naposledy editováno 14.09.2015 21:06:57
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)
Z těch, co tu padly, se mi nejvíce líbí FZ1N, oprostil jsem se od toho, že nutně potřebuju 110kW, ale prostě je má. Nebo CB1000R - v přepočtu kW/kg je to jak Hornet (čistě matematicky) i tak lépe pojede, ale nespíše na úkor obratnosti, že?. Z1000 bych asi kousnul, ale nelíbí se mi nějak moc. Hodně sympatická je MT-09, ale je nad finanční limit. Triplů je málo a mám u něj obavy, že je větší šance vybrat špatný kus.
Zvažuju i variantu další sezony na Hornetu.
Ps: nevadí mi motka s 40tis na tacháči. Ale když vezmu, že jsem letos dal 12tis, tzn. z Horneta 30tis na 42tis a už zájemce kroutil wočima, jak moc to má nalítáno ... koupím moto se 40 a za dva roky budu prodávat se 70tis? neprodejný
www.motorkari.cz/motobazar/motorky/triumph/triumph-speed-triple/triumph-speed-triple-1050-novy-servis-u-triumph-744849.html
Dík
1 reakcí na tento příspěvek Kam dál z Horneta - klasika :o)
Nicméně to tu už nebudu zasírat. Dostal jsem tu dobré rady i dobré typy, za to všem díky. Pořád je ve hře varianta, že si nechám ještě na sezonu Horneta a jinak budu vybírat z více uvedených modelů podle stavu a financí. Největšími favority jsou CB1000R a FZ1N. Ale ten Gusta 750 (4V) v inzerci je tak fajn
Animals21 píše: ...
Ps: nevadí mi motka s 40tis na tacháči. Ale když vezmu, že jsem letos dal 12tis, tzn. z Horneta 30tis na 42tis a už zájemce kroutil wočima, jak moc to má nalítáno ... koupím moto se 40 a za dva roky budu prodávat se 70tis? neprodejný
můj případ, speed 40 při koupi, teď 65. V našich končinách neprodejný stroj před smrtí:)...ale zatím nemám důvod měnit:)
Téma | Autor | Odp. | Posl. příspěvek |
---|---|---|---|
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... | Peters_ | 35 | 28.4.2024 v 11:57 mariano |
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet | Radysek79 | 8 | 27.4.2024 v 15:23 lenkochal |
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet | Paťas96 | 5 | 23.4.2024 v 20:43 holl75 |
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet | vodnikw | 6 | 17.4.2024 v 19:08 Anti |
CB Seven fifty / Hornet 2002 - blinkry Honda CB 750, Honda CB 600F Hornet | Vaclav_74 | 3 | 2.4.2024 v 09:58 MartinXL650V |