Jde mi o to, že tam jsou nějaké křapnuté plasty z pádů - což ještě neva, nicméně měla křaplý přední blatník - a kvůli tomu se hrozím jestli to nebyla nějaká bouračka.
EDIT: samozřejmě že množství majitelů neurčuje jestli byla nebo nebyla bouračka, ta motorka je pěkná, nicméně přecejen ten IT TP už je trochu moc za ty prachy co za ni chce, špatně by se mi to pak zase dávalo dál. Navíc čím víc majitelů, tím větší pravděpodobnost že si ji zas a znova kupovali lidi jen na naučení - tzn. pády, amaterské opravy atd.
Naposledy editováno 13.09.2015 16:23:59
JurassMo píše: Pro tvou informaci, tvoji staré to dělám líp než tvůj fotr a ty prý taky stojíš za hovno.
Nicméně jde vidět, jak ubohá existence jsi, když potřebuješ útočit na někoho matku...
Tohle by nikdo rozumný nenapsal...
Tak jak tu bylo napsáno,já viděl v každém zahraničním TP napsaného jen posledního majitele.Kecy typu první majitel jsou stejné jako "Připravena na sezónu","prodávám z nedostatku času","ježděna jen po silnici" a pod.Rozumného budoucího kupce zajímá spíš aktuální stav než nějaké hesla typu první majitel.
Jak jsem psal,pokud je pro tebe nutnost prodat mašinu ideálně za víc než jsi koupil,ber stroj odsud nebo z Německa s doloženou servisní historií,a ne nějakou otlučenou mrchu z Itálie.
Vůbec ti nezávidím,my co máme mašinu na ježdění to máme o tolik jednodušší