Téma: Sraz eNTéVéček 1.

8.9.2015 v 11:28
Ahoj kamarádi,
brzy vychladne asfalt a v zátočinách se objeví listí a zemědělci vytahají na silnici bahno, které nemusejí uklízet, jelikož pro ně vyhláška neplatí. No a pár lidí tu napadlo, že bychom se mohli někde sejít. Protože jsme tak nějak ze všech koutů vlasti, tak mi ten pomyslný střed vychází jihovýchodně od Prahy. Přibližně +/- autobus by to mohla být třeba Sázava . Termín 16. - 18. 10. Ubytko máme domluvené v Hostinci za vodou . Cenově je to +/- 200 - 300 kč/os lůžko. Točí Kozlíka, Gábinu a Plzeň, a jídla jsou dle jídeláku za lidovku. Motorky je možno postavit do dvora za vrata.
Hrubý program:
V průběhu pátka nebo soboty dopoledne se začne najíždět. V hospůdce, zřídíme základnu Jinde si ji ani nedovedu představit. V sobotu bychom dali malou projížďku cca od 10 - 11 hod. po nějakých zajímavostech v Posázaví. Večer posezení na základně a v neděli v průběhu dne adios...

Naposledy editováno 14.06.2016 08:11:40
1 2 3

8.9.2015 v 12:06 | Nahoru | #1
Domluvím se se ženou , a dám vědět.

8.9.2015 v 12:44 | Nahoru | #2
Předběžně pojedu též Definitivně potvrdím až v týdnu před akcí

8.9.2015 v 18:30 | Nahoru | #3
Já se hlásím i s baťůžkem.Překazit mi to může jen zlomená noha,práce a sníh.Jinak jedem na 100%.

8.9.2015 v 19:16 | Nahoru | #4
Prosím upřesněte,která Sázava,Mapy.cz mi vyhodily Sázav 5

9.9.2015 v 07:41 | Nahoru | #6
Ahoj, taky bych se rád zúčastnil, ale spíše bych přijel ráno a večer odjel. Celý víkend bohužel nedám.

9.9.2015 v 08:17 | Nahoru | #7
Pavel1976> Do úvodu jsem vložil veškeré info i odkazy.

9.9.2015 v 08:18 | Nahoru | #8
Jakub59> Hele to je v pohodě. Hrubý program najdeš v úvodu.

9.9.2015 v 09:54 | Nahoru | #9
Pavel1976> Pokud to vyjde, pojedem spolu né?

13.9.2015 v 12:24 | Nahoru | #10
pokud to bude možné určitě přijedu, píšu do kalendáře, uvidím co na to batůžek.určitě se ozvu a potvrdím

13.9.2015 v 20:04 | Nahoru | #11
Ahoj,pokusím se dorazit,ale nic neslibuji.Pokud se to povede,tak dorazím až v sobotu.

Naposledy editováno 13.09.2015 20:05:16

15.9.2015 v 20:51 | Nahoru | #12
Čau, taky zkusím přijet, spíš ale až v sobotu

16.9.2015 v 21:58 | Nahoru | #13
Zdravím.U mě dobrý je to v jednání a zatím bez technický připomínek.Hlavně aby počasí bylo vůči nám schovívavé.Tak navyděnou,jo jel bych už v pátek.abych zatopil.

16.9.2015 v 22:22 | Nahoru | #14
JardaCegy>

21.9.2015 v 18:55 | Nahoru | #15
Tak jsem poplánooval a trochu progooglil tu trasu na sobotu. Občas sice asfalt nik mok, ale my nejsme žádní střelci a tak nás určitě nějaká ta dirka nezaskočí a motorky prostě přenesem... Tady je jeden z návrhů jde až do Ledče. I se zpátečkou je to nějakých 120 km. Na víkend už slušnej okruh. Jen když tak projdu možné zastávky, aby se furt nejelo, tak by se z předpokládaného času 3 h čisté jízdy vyklubal cca 6 - 7 hodin dlouhý výlet. Se startem nejpozději v 11 hod a návratem tak mezi 17 - 18tou. Asi by to nebylo špatný nechám to zatím jako variantu.
Případně by se dala udělat "vtipná kšanda " vypuštěním Ledče a máme tak trasu dlouhou cca 85 km s čistým časem 2 h. Se zastávkami zhruba 5h.
Ještě nějaké zajímavosti na trase:
Zřícenina hradu Talmberk , zajímavý názvem Hradní zřícenina je částečně volně přístupná, je však třeba respektovat existenci soukromých domků se zahrádkami.
V Ratajích mineme zámek s muzeem. Ale asi bych tyto nablýskané zámecké komnaty v klidu ponechal touristům. Mineme i Hrad Pirkenštejn z první poloviny 14. století. Ač vypadá udržovaně a mohl by nabídnout krásný výhled do okolí, tak je bohužel veřejnosti nepřístupný.
První určitě zajímavou zastávkou by mohl být Český Šternberk . Jednak kvůli obědu , ale pak taky kvůli gotickému hradu z období někdy před rokem 1241. Ovšem tentokrát bych byl pro kochačku z naleštěných sálů šlechty. Vstupné pro dospěláky je za pouhých 125 Kč/os. Myslím, že posilněni obídkem bychom to dali...
Jen kousek nad hradem je ještě hladomorna hradu Šternberk z přelomu 15.-16.stol, která plnila i obranný post z jižní strany. Dnes je to spíše zajímavé vyhlídkové místo, které nabízí krásný pohled na údolí Sázavy.
Pak to vezmeme směr Kladruby , kde byla nedávno charitativní motorkářská akce, které jsem se bohužel kvůli "krátkému víkendu" nemohl zůčastnit. Ještě projedeme Trhovým Štěpánovem , kde je muzeum Štěpánovska, ale nic bližšího se mi o něm nepovedlo zjistit.
Tady bychom se mohli rozhodnout, zda si to natáhnem až do Ledče nad Sázavou, která se kulturními zajímavostmi jen hemží, nebo si to střihneme onou kšandou do Zruče nad Sázavou . Je tam zajímavý trojkřídlý pseudogotický zámek s třípatrovou věží z let 1872–78 (vstupné asi 100k), z jehož věže je překrásný výhled na starou část městečka, řeku Sázavu a Posázavskou dráhu z r. 1903. Nebo by se dalo i toto dílko pro tentokrát vynechat , jelikož bychom byli již nabiti kulturním zážitkem ze Šternberka . Ovšem o kousek dál za městem je rozhledna Babka, která by mohla být našim cílem. Je to jedna z těch rozhleden, která dík dotacím z EU vyrostla jako jí podobné na zajímavých místech naší vlasti. Má 28 m. a po 130ti schodech se tak dostaneme na 24m vysoko položenou vyhlídkovou plošinu.
No a pak bychom se mohli vydat zpět přes Uhlířské Janovice, kde je synagoga a Židovský hřbitov kolem Letiště nad Sázavou zpět do kempu.
Samo, dalším návrhům se nebráním, ale vzhledem k tomu, že je to jen víkendovka a jde spíš o to se sejít a trochu se pobavit bych řekl, že sobotní program by mohl být takto více, než dostačující.

21.9.2015 v 18:57 | Nahoru | #16
já jsem za

22.9.2015 v 15:33 | Nahoru | #17
Tak že přátelé,
právě se mi povedlo ještě objevit volno v Hostinci za vodou . Cenově je to +/- 100kč/os (200-300kč/lůžko) oproti kempu a komfort někde úplně jinde. Dávám tedy do placu ještě tento tip. Ovšem zde potřebuji vědět účast a váš názor do čtvrtka příštího týdne. Tj do 1. 10. 2015. Ono by to stačilo možná i v pátek, ale já budu od pátka do neděle na kurzu, tak bych to asi nestačil projít a potvrdit. K dispozici je 1x2lůžák, 2x4lůžák a 1x3lůžák. Tedy 13 lůžek. Točí Kozlíka, Gábinu a Plzeň, a jídla jsou jak tak koukám za lidovku. Kde a s kým budu spát neřeším, chci se hlavně bavit a užít si to s vámi, ale tento tip má za mne bod. Jo, a motorky je možno postavit do dvora za vrata...
Tak že prosím o potvrzení kdo, kolik míst. Pro co, zda chatky, nebo hostinec a kolik nocí.

Naposledy editováno 22.09.2015 16:42:29

22.9.2015 v 17:23 | Nahoru | #18
Koukám, že tady není moc velká účast, jak se krátí dny a ochlazuje se, tak sem motorkáři nějak přestávají chodit. K tématu: Jsem za hotel a to vzhledem jak k cenové relaci a komfortu ubytování, tak i k blížícímu se podzimu a přeci jen lepší bude spát v teple a mít se kde usušit a v klidu a teple i osprchovat, zejména co se týká batůžků, no a protože jsem první, kdo se přihlásil, tak si zamlouvám dvoulůžák

22.9.2015 v 17:56 | Nahoru | #19
Musím přiznat že hotýlek se mi taky líbí víc.Zamlouvám dvě lůžka,jen ještě nevím jestli budu moct přijet v pátek,nebo až v sobotu.Zjistím co nejdřív a dám vědět.

22.9.2015 v 20:13 | Nahoru | #20
Ještě by se dalo pouvažovat v případě, že by se nedalo zajistit v Hospůdce dostatek soukromí pro naše drahé polovičky, tak bych jim navrhl se ujmout prostě jednoho dámskeho pokoje.

22.9.2015 v 22:26 | Nahoru | #21
Ten hotýlek vypadá příjemně a jelikož jedu sám tak se podvolím většině ,pojedu už v pátek.

23.9.2015 v 11:14 | Nahoru | #22
Já ubytování nechci. Budu situaci řešit individuálně.... mám štěstí na pečovatelský syndrom ještě mě nikdo mrznout nenechal

23.9.2015 v 12:20 | Nahoru | #23
Quasar>

23.9.2015 v 16:29 | Nahoru | #24
Hostinec za vodou, no řeknu vám, že teda nic moc.... bydlím asi 4 km od Sázavy a teda.. chodili jsme tam často na jídlo a tak, ale hodně se pohoršili, jak ve vaření, tak i v cenách jídel... naposledy když jsme tam šli na véču jsme čekali asi hodinu a třičtvrtě... ale vám nejde o jídlo že.. jen píšu své dojmy každopádně držím palce, možná se na vás přijedu juknout

1 reakcí na tento příspěvek Sraz eNTéVéček 1.

23.9.2015 v 18:26 | Nahoru | #25
Ubytování budu muset řešit až na poslední chvíli,nevím,jestli se mi podaří dorazit . Jinak je mi jedno,kde se vyspím,ale ten pohodlný hotýlek zní dobře a Kozlík 11% ještě lépe

23.9.2015 v 18:47 | Nahoru | #26
Jaňů> Dík za info. Rádi Tě uvidíme, na projížďku bych rád vyrazil nejraději mezi 10. - 11. hod.
Doufám, že to tam nebude taková hrůza. Asi bych ani nic jiného nehledal, ale nějak jsem se jen tak ze zvědavosti rozhlédl po možnostech Sázavy a tohle příjemně trklo do oka. Pokud by se tu ale ostatní přiklonili ke kempu, nehnul bych brvou a šel klidně tam. Je mi jedno, kde složím hlavu. Hlavní je se sejít.

Naposledy editováno 23.09.2015 18:50:31

(reakce na) Sraz eNTéVéček 1.

23.9.2015 v 18:55 | Nahoru | #27
Pavel1976> V poho, podle mé první a zatím poslední zkušenosti tady z motorkářů z toho křeče dělat nebudu. Jen mi jde o hrubý nástřel počtu účastníků a nocležníků kvůli ubytování. Vím, že se na místě dá ještě pořešit prakticky cokoliv.
Těšíme se na Tebe... Ať Ti to vyjde a kolama dolů...

23.9.2015 v 19:08 | Nahoru | #28
Pavel1976: Já teda radši tu Plzeň

23.9.2015 v 19:16 | Nahoru | #29
tanoz> Nevím jak to tam mají teď, ale my naposledy spokojeni nebyli... ale pokud vám jde více méně jen o přespání tak myslím že v pohodě a je mi jasné že hlavní je se sejít, pokecat, projet se

24.9.2015 v 10:38 | Nahoru | #30
Pavel1976> No jak se známe, tak spát stejně nepůjdeme.že Pavlíku? než obrazíme všechny knajpy, tak bude ráno