1 reakcí na tento příspěvek Pasujou do TA 700 tlumiče z TA 650?
Taky jsem chtěl jiný tlumiče, ale je to moc práce, tak jsem si udělal vyšší zátky na tlumiče takže se mi předek zvednul o 2-3cm a dal jsem progresivní pružiny a jiný olej a je to znát a jsem spokojený, ještě jsem nešel na doraz jako s origo pružinama.
1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Pasujou do TA 700 tlumiče z TA 650?
Koudy01 píše: Kasli na tuning Hujdy, kup si Baworaka
Jo, a co by tím podle tebe získal?
Koudy01: No, musím říct že tenhle nový transalp, když není v barvách papouška, se mi líbí víc než GSko GS by stálo i s dovozem 100tis. a TA700 120tis., ale v GSku se mi může pokazit kde co, je to stará motorka, už jenom ta elektroinstalace... takže těch dalších 20tis. vhučí do servisu + riziko na cestách. Neoplatí se mi
1 reakcí na tento příspěvek Pasujou do TA 700 tlumiče z TA 650?
Jestli tabulky na netu nekecají, tak výměnou trubek si nepolepšíš, právě naopak! Běžný TA 600 má trubku dlouhou 700 mm (první ročníky kupodivu 730 mm) TA 650 má délku 705 mm. TA700 má 720, takže promě prvních TA600 ji mí nejdelší - zřejmě doháněli rozdíl v průměru kol.
U zadního přepákování je podle katalogu rozdíl jak v tlumiči, tak i v hlavním vahadle. Bohužel stačí jen nepatrný rozdíl (třeba i odstín laku) a hned to má jiné číslo :( Takže v čem konkrétněš se liší, to bez přímého porovnání nevím :( Věřím ale, že zvětšit zdvih vzadu by šlo. Samotné zvýšení (bez úpravy zdvihu) je otázkou výroby delší vidličky na konci tlumiče. Na TA a Afrikách se to bežně praktikuje - pak si ale ohlídej, aby ti řetěz nedřel o kyvku nebo kyvka o výfuk.
Takže co s tím?
Předek: delší vnitřní pístek +23 mm, prodloužené zátky vidlí + 20mm (aby byl spoj ještě v brýlích), progresivní pružiny, nejspíš i delší brzdové hadice.
Zadek: porovnat díly přepákování, možná tlumič z TA650 nebo jen delší vidlička tlumiče. Pokud nejsi spokojený s tuhostí pružiny, tak jinou progresivní nebo tvrdší. Po úpravách asi budeš prodlužovat stojánek.