globalmoto_kveten





Téma: Servis - poradna
 
24.8.2015 v 08:45
Rady a porady
Předchozí
1 2 3
Následující

Servis - poradna

24.8.2015 v 21:42 | Nahoru | #1
Nemal som mašinu rok a dva mesiace pohnutú a zalepilo mi všetky karburátory, mám z toho 3 valec a ťah jak na jawe 350. Takže dobrá rada - používajte mašinu furt, inak sa pokazí

Servis - poradna

27.8.2015 v 22:13 | Nahoru | #2
Přátelé, musím se podělit o novou zkušenost. Naše firma se stěhuje a všechno se čistí. Používáme k tomu vodou ředitelný čistič NOVALON. Je drahej jako prase (nejmenší balení 10l a cena 250Kč za litr), ale je to něco úžasnýho. 6 let se pokouším dostat z podsedlového plastu černé tečky asi od asfaltu. Dneska jsem je stříkl Novalonem a setřel jako nic. Motorka je za pár minut čistá tak, jak nikdy nebyla! Barvě to neublížilo a všechna špína je bez námahy pryč. Vřele doporučuju!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

PS: Jen dodávám, že nejsem dealer Novalonu

Servis - poradna

28.8.2015 v 07:34 | Nahoru | #3
Fonďák> teďka jsem to hledal na netu.Každej to chválí,ale to balení...škoda že to neprodávaj po litrech.Nevim co bych dělal s 10 litrama.jedině že bych jí v tom koupal zatím nejmenší balení jsem našel 5L po 250Kč na nějakém VW fóru... jo jinak dotázek na zkušené.hledám pořád po netu klín pod motor (nedostatkové zboží asi) a narazil jsem na toto.Myslíte že je to jako originál- ,alespoň na první pohled jestli sedí úchyty?? http://www.rdmoto.eu/cs/product/257/6461

Naposledy editováno 28.08.2015 07:37:20

Servis - poradna

28.8.2015 v 17:24 | Nahoru | #4
nevi> Jo, to je stoprocentně jedenáctkovej klín. A za dobrou cenu. Můj byl taženej z ciziny a dražší. Na Tvým místě bych neváhal. Dobrej nález!!!!!!!!!!!!!!

Servis - poradna

28.8.2015 v 20:00 | Nahoru | #5
Fonďák> díky ... asi teda do něj pújdu.snad mi tam pújde.maximálně ho nekde proříznu...

Servis - poradna

27.9.2015 v 20:09 | Nahoru | #6
Tak opět stojím...studená chytne na první cvrknutí,ale jen do doby než se ohřeje.poůak na sytič chcípne a bez něj nenaskočí a když jo tak se to hádá,střílí do výfuku.tak nevim co rozebrat.kouknu na svíčky ještě.. jo a kolik má točit na sytič a kolik po zahřátí bez něj??? zdá se mi že to má malé otáčky( sytič tak 1000 a bez něj tak 700 otáček)

Naposledy editováno 28.09.2015 14:00:26

Servis - poradna

28.9.2015 v 21:16 | Nahoru | #7
Co mě napadá zkusit jako první, je palivovej kohout a vyměnit palivovej filtr a hadice. A jestli je kohout připojenej na podtlak, já ho neměl a nějakou dobu to fungovalo, pak to začlo z ničeho nic zlobit. A co tam máš za vzduchovej filtr?

Servis - poradna

28.9.2015 v 21:24 | Nahoru | #8
nikdy jsem nezkoušel na kolik se roztočí na plnej sytič ubírám teměř hned jak se rozběhne a nepustím ji přes dva tisíce, spíš tak 1500 a jinak ohřátá na volnoběh točí asi 900-950

Servis - poradna

15.10.2015 v 18:35 | Nahoru | #9
tak včera nakonec byla odvezena do servisu takže držte palce ať to dobře dopadne a nezrujnuje mě to.prý už tohle dlouho nedával dohromady. na tom prý jezdil 90tých letech. no hold veterán...

Servis - poradna

16.10.2015 v 11:29 | Nahoru | #10
Se chcípáním zahřátého motoru mám tuhle zkušenost:
Po vyčištění karbeců a výměně šoupátek s membránama mi začala motorka blbnout. Studená chytla hned. Po zahřátí jsem se rozjel a na první křižovatce chcípla (na neutrál). Tohle se dělo pokaždé na volnoběh. Motorku jsem musel držet pod plynem a dojet zpět do garáže. Následoval odvoz do servisu a tam si s tím hráli několik týdnů bez výsledku. Až nakonec maníka napadlo, že prý kdysi někde slyšel o tom, že se motorka může dusit z důvodu málo kyslíku v sání. Šlo o hadici, která vede tuším odvětrání z klikovky (když tak mě opravte, už si to přesně nepamatuji) zpět do sání kvůli ekologii... Zřejmě jak už je motor vyběhaný a dostal nové membrány plus údržbu karbeců, tak se zvýšily tlaky ve válcích a profukovaly spaliny skrz kroužky do klikovky. Ty se pak vracely do airboxu a při zahřátém motoru a volnoběžných otáčkách už neměl motor z čeho brát dost kyslíku a udusil se. Maník vzal tu hadici a vyvedl ji pod motorku k výfukům, aby nebyla vidět a v ten okamžik závada zmizela. Od té doby jede opět krásně. Nejsem tak technický typ, takže nedokážu posoudit věrohodnost, každopádně to pomohlo. Doporučuji vyzkoušet.

Servis - poradna

16.10.2015 v 11:41 | Nahoru | #11
zajímave.no uvidim co mi řeknou..hlavně ať není KO motor..

Servis - poradna

25.10.2015 v 13:04 | Nahoru | #12
tak moto v servise. opět přicpané karbce,takže se bude dávat pal.filtr kterej tam nebyl.dále se dělá seřízení ventilú,rozchození brzdových pístků,výměna oleje,vyříznutí nového závitu na vypoušťák,nové gumy... tak moto už zase jezdí jak má ale stejně na jaře asi budu muset dělat brzdy.někdo vzal pístky sikovkama takže zralé na výměnu..

Naposledy editováno 16.11.2015 19:59:24

Servis - poradna

14.11.2015 v 07:12 | Nahoru | #13
Páni, okrem karbecov ďalší prúser, v spojke sa stratil tlak, páčka ide naprázdno. Už sa mi to raz stalo, ale vtedy bola motorka v tej najväčšej páľave na slnku a vytiekla kvapalina pod víčkom. Teraz je okolo motorky sucho. Stalo sa vám niečo také?

Naposledy editováno 16.11.2015 15:20:48

Servis - poradna

15.11.2015 v 01:05 | Nahoru | #14
jean192> To není průser, ale sranda. Prostě se Ti zavzdušnila spojka. Odvzdušníš jí stejně jako brzdy. Odvzdušňovací šroub je dobře viditelnej, kousek nad přepákováním řazení pod gumovou krytkou. Takže doliješ v nádržce spojky kapalinu, na odvzdušňovák navlečeš nějakou hadičkuaby sis nezakydal motorku brzdovkou, namačkáš spojku, držíš jí zmáčknutou a povolíš a zase přitáhneš odvzdušňovák. Pak až páčku povolíš a postup opakuješ, dokud jde kapalina s bublinkama a spojka nepracuje správně. Nesmíš zapomenout dolévat přitom kapalinu, aby nedošla a nenasálo to další vzduch.
Píšu to polopatě, pro případ, že jsi to nikdy nedělal. Zlom vaz, určitě to zvládneš.

Servis - poradna

16.11.2015 v 15:20 | Nahoru | #15
Fonďák, to ja viem, že sa zavzdušnila spojka, ale stalo sa to len tak sprdele v priebehu mesiaca....Predtým držala 4 roky, prdlo to, odvzdušnil som to a vymenil novú kapalinu a po 14 mesiacoch to spravila zase.

Servis - poradna

16.11.2015 v 18:15 | Nahoru | #16
jean192> Může to udělat už horší pumpa na páčce... Mě se za těch 6 let, co jí mám taky už párkrát takhle zavzdušnila. Od té doby mám křížák, hadičku a desítku klíč pod sedlem, kdyby se mi to stalo někde cestou . Ber to tak, že naše holky už něco pamatujou

Servis - poradna

18.11.2015 v 20:25 | Nahoru | #17
zdravím.jelikož mam už zas moto ze servisu doma a jezdí. tak bych měl dotázek.jelikož nějaký dobrák vorval pístky v brzdách sikovkama či něčim podobným,měnil jste je někdo doma nebo to raději nechat vyměnit v servisu.hold se blbě vracej takže mají tendeci stále přibržďovat..a druhý dotaz je jek často měnit hadice od brzd..prý to vypadá že mam ještě původní..

Naposledy editováno 18.11.2015 20:26:05

Servis - poradna

7.2.2016 v 17:10 | Nahoru | #18
nevi> Ty moje vypadaj taky jak původní, ale myslím že jsou v poho. Třmeny už jsem půlil, ale pístky jsem jen vyčistil a přeleštil na filcovym kotouči a jdou, kotouče mam horší docela pakec je ty pístky vymačkat. vyčistit bys je měl při každý výměně destiček, protože zamačkávat je pod nový destičky s nánosama "brusný pasty" z destiček a kotoučů neni moc dobrý.

Servis - poradna

7.2.2016 v 17:15 | Nahoru | #19
spojkovou pumpu jsem měl taky rozebranou, všude bahnolína brutální, jako v brzdách když jsem je dělal prvně, asi bejvalej majitel výměnu poněkud zanedbával, jinak občas dám na páčky gumičky, (fígl kterej už jsem sem jednou dával) teda na starý forum. a žádný samovolný zavzdušňování jsem poslední min. dva roky nezaznamenal.

Servis - poradna

7.2.2016 v 20:14 | Nahoru | #20
Hrobař75> no jo když on je někdo kapánek pokurvil kleštěma takže o leštění to moc už není..no uvidim teďka na jaře jestůi jí holku rozpohybuju.jak je chladno tak se jí moc nechce...

Servis - poradna

7.2.2016 v 23:51 | Nahoru | #21
Zdarec chlapi tak jsem našel závadu praskla mi vačka výfuková, ale nevím příčinu a nevím kde ji sehnat. Ted efjetaci poraďte a budu dělat i řetěz .
Rosta

Servis - poradna

10.2.2016 v 09:14 | Nahoru | #22
Ťažká lady zas lieta ako predtým, vybral som karburátory, dal vyčistiť do ultrazvuku, odvzdušnil som spojku a fachá to. Zatiaľ tá spojka drží, nechápem, prečo to len tak stratilo tlak.
Ale tej šílenej japke, ktorá navrhovala umiestnenie karbecov a airboxu v ráme, by som dal pekných pár facek, to tam dostať a nič nepokurviť je umenie.

A našiel som konečne ventil na nádrži , takže na zimu budem motorku odstavovať ako jawy, zavrieť benál a nechať vyhúkať, kým nezhasne.

Servis - poradna

13.2.2016 v 06:02 | Nahoru | #23
krauzaci> zkus www.ebay.de

Servis - poradna

15.2.2016 v 17:06 | Nahoru | #24

Servis - poradna

15.2.2016 v 20:17 | Nahoru | #25
krauzaci> No tak to zas není tak hrozná závada. Mohlo být i hůř. Že tys to okoukal od Mercedesů AMG? Ty taky na režim Economic odpojují čtyři válce z osmi . Snad příští sezóna bude lepší!

Servis - poradna

9.6.2016 v 07:13 | Nahoru | #26
Zdravim,mam zas dotázeček. když přijedete z projížďky zavíráte přívod benzínu kohoutkem?? já to neřešil doteď ale v neděli jsem se byl projet pohoda,jela krásně.zaparkoval jsem jí do garáže v poho a druhý den jsem přišel a pod mašinou flek od benzínu.nejdřív jsem si myslel že nějakej zbytkáč z přepadu ale ono ne, vytekla celá nádrž do sucha...

Servis - poradna

10.6.2016 v 05:34 | Nahoru | #27
nevi> origo FJ 1100 nemá na kohoutu polohu off, tzn. přívod nejde zavřít. Kohout nech na on. Druhá poloha PRI je na napouštění karbeců po zimě. Jinak na polohu on teče benzin do karbů jen když běží motor na základě podtlaku v sání, po vypnutí by téct neměl takže ani karbeci by se neměli přeplavit. Tolik teorie, v praxi může už kohout propouštět, a pak je vše na ventilcích v plovákových komorách karburátorů. Stačí opotřebení gumové špičky nebo sedla ventilku případně nečistota v něm a už se motorka pochčije...

Servis - poradna

10.6.2016 v 05:46 | Nahoru | #28
Pabol> díky. Jen teda teď nevim jak to funguje neb když vyndavám nádrž tak v jedné poloze benzíz teče a při druhé ne a vim když netečet tak mašinu sice natočim ale časem chcípne.prostě to musim mít v poloze jakoby otevřeno...

Servis - poradna

4.7.2016 v 21:57 | Nahoru | #29
Zdravim.mam dotázek.odešel mi regulátor dobíjení.Koukal jsem na origoš za 6500Kč mi příjde přehnané.nevíte čím nahradit nebo kde sehnat levnější??? Teď mi to dává i víc jak 15 voltů.měřeno na baterce...

Naposledy editováno 07.07.2016 11:49:21

Servis - poradna

15.8.2016 v 16:12 | Nahoru | #30
Zase dotázek.náhodou nevíte,spojková pumpa je stejná u 1100ky i 1200cky??? Jde mi o opravnou sadu spojkové pumpy neb jsem jí našel jen na tu 12ctku..začal asi podcházet nějaký o kroužek...
Předchozí
1 2 3
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist