PS: Jen dodávám, že nejsem dealer Novalonu
Naposledy editováno 28.08.2015 07:37:20
Naposledy editováno 28.09.2015 14:00:26
Po vyčištění karbeců a výměně šoupátek s membránama mi začala motorka blbnout. Studená chytla hned. Po zahřátí jsem se rozjel a na první křižovatce chcípla (na neutrál). Tohle se dělo pokaždé na volnoběh. Motorku jsem musel držet pod plynem a dojet zpět do garáže. Následoval odvoz do servisu a tam si s tím hráli několik týdnů bez výsledku. Až nakonec maníka napadlo, že prý kdysi někde slyšel o tom, že se motorka může dusit z důvodu málo kyslíku v sání. Šlo o hadici, která vede tuším odvětrání z klikovky (když tak mě opravte, už si to přesně nepamatuji) zpět do sání kvůli ekologii... Zřejmě jak už je motor vyběhaný a dostal nové membrány plus údržbu karbeců, tak se zvýšily tlaky ve válcích a profukovaly spaliny skrz kroužky do klikovky. Ty se pak vracely do airboxu a při zahřátém motoru a volnoběžných otáčkách už neměl motor z čeho brát dost kyslíku a udusil se. Maník vzal tu hadici a vyvedl ji pod motorku k výfukům, aby nebyla vidět a v ten okamžik závada zmizela. Od té doby jede opět krásně. Nejsem tak technický typ, takže nedokážu posoudit věrohodnost, každopádně to pomohlo. Doporučuji vyzkoušet.
Naposledy editováno 16.11.2015 19:59:24
Naposledy editováno 16.11.2015 15:20:48
Píšu to polopatě, pro případ, že jsi to nikdy nedělal. Zlom vaz, určitě to zvládneš.
Naposledy editováno 18.11.2015 20:26:05
Ale tej šílenej japke, ktorá navrhovala umiestnenie karbecov a airboxu v ráme, by som dal pekných pár facek, to tam dostať a nič nepokurviť je umenie.
A našiel som konečne ventil na nádrži , takže na zimu budem motorku odstavovať ako jawy, zavrieť benál a nechať vyhúkať, kým nezhasne.