globalmoto_duben_nolan





Téma: jawa
 
23.8.2015 v 22:23
jawa

Naposledy editováno 24.09.2015 23:17:04

1 reakcí na tento příspěvek jawa

23.8.2015 v 22:41 | Nahoru | #1
Pokud při 3000 otáček zavřeš plyn a hned přidáš, tak se nediv, že ten V2 tak cuká..podtočenej motor.

jawa

23.8.2015 v 23:10 | Nahoru | #2
Je to stříkačka a podtáčíš to, tak se nediv že ti škube.

jawa

24.8.2015 v 05:23 | Nahoru | #3
Presne tohle smrk nema rad . jezdi minimalne 4500rpm. Niz uz ne.

jawa

24.8.2015 v 07:24 | Nahoru | #4
máš nějaký zvláštní důvod jezdit s podtočeným motorem?
zmenši si vůli na plynové rukojeti

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) jawa

24.8.2015 v 07:38 | Nahoru | #5
Díky za odpovědi ono spíš je horší ta strašně citlivá reakce na plyn.Když jedu přes vesnici 50 tak tam většinou nechám 4 a jedu tak 2500 ot tak není problém když dám 3 otáčky vyskočí o 1000 nahoru tak už je to nepříjemný.Navíc mi přijde že když pojedu těch 4500 ot 50km to jest na 3 rychlost bude ta reakce na plyn ještě horší musím opravdu opatrně regulovat plyn.Zajímavý je že když jsem si motocykl kupoval to je asi 2 měsíce tak jsem měl půjčený kamarádův Vstrom 650 r.v 1999 a ten to vůbec nedělá proto jsem s toho překvapený navíc mi furt vrtá hlavou že to jeho Vstrom umí.Ještě jsem si všiml že než se motocykl ohřeje na plno tak to nedělá a chová se kultivovaně.Mám najeto 18000km vše perfektně servisováno.

jawa

24.8.2015 v 07:48 | Nahoru | #6
Panove, v-strom me pomerne slusne kultivovany motor a 3100 pro nej vazne neni nijak extra podtoceny motor. Na 3000 ot se s nim da uplne v pohode presouvat po meste.
K dotazu - jak se to chova ve 2800 a jak v 3500 otackach? Stale je to "vypinac", nebo se chova rozumne?

jawa

24.8.2015 v 08:01 | Nahoru | #7
Můj V-Strom (2007, první čtyřsvíčka) tohle nedělal. Po instalaci laďáku byl ve spodku jemnější a líp se sbíral na první 3 rychlosti klidně i z 2500 ot.

jawa

24.8.2015 v 08:03 | Nahoru | #8
Mi to nedělá, nebo jsem si nevšiml, ale 3000 je málo, to tak v dědině z kopca s očekáváním radaru za křákem.

jawa

24.8.2015 v 09:43 | Nahoru | #9
Zkus to krmit N98

1 reakcí na tento příspěvek jawa

24.8.2015 v 10:00 | Nahoru | #10
Natural 98 jsem zkoušel a je to stejný.Neporadí někdo servis blízko Prahy který by mi s tím dokázal pomoct?

jawa

24.8.2015 v 10:03 | Nahoru | #11
Kolik nadrzi te 98 jsi natankoval?

jawa

24.8.2015 v 10:05 | Nahoru | #12
Jo a jeste dotaz - jezdis s tim furt takhle v nízkých otackach?

jawa

24.8.2015 v 10:05 | Nahoru | #13
2x

Naposledy editováno 24.08.2015 10:06:16
mildafleck> v Lustenicich u MB je vstromackej klubovej mechos - Mates kontakt najdes na vstromklub.cz nebo ti ho poslu pres pm

(reakce na) jawa

24.8.2015 v 10:11 | Nahoru | #15
Felotron> pošli mi ho díky

(reakce na) jawa

24.8.2015 v 10:17 | Nahoru | #16

mildafleck píše: Díky za odpovědi ono spíš je horší ta strašně citlivá reakce na plyn.Když jedu přes vesnici 50 tak tam většinou nechám 4 a jedu tak 2500 ot tak není problém když dám 3 otáčky vyskočí o 1000 nahoru tak už je to nepříjemný.Navíc mi přijde že když pojedu těch 4500 ot 50km to jest na 3 rychlost bude ta reakce na plyn ještě horší musím opravdu opatrně regulovat plyn.Zajímavý je že když jsem si motocykl kupoval to je asi 2 měsíce tak jsem měl půjčený kamarádův Vstrom 650 r.v 1999 a ten to vůbec nedělá proto jsem s toho překvapený navíc mi furt vrtá hlavou že to jeho Vstrom umí.Ještě jsem si všiml že než se motocykl ohřeje na plno tak to nedělá a chová se kultivovaně.Mám najeto 18000km vše perfektně servisováno.



Vstrom 650 r.v 1999 ??? Začal se dělat od roku 2003
Mam SVčko a prostě matlat to okolo 3000 otáček nemá smysl, vážně je ten motor podtočenej a vůbec mu to nesvědčí...
Jinak ti poradim seštelovat TPS - od výroby je naladěnej okolo 3000 ot, pokud to snížíš na cca. 1500 otáček, motka právě přestane v těchto nízkých otáčkách cukat..
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist