globalmoto_duben_nolan




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: netáhne
13.8.2015 v 19:29
Zdar chlapi ... potřebuju pomoct ... moje gixero najednou netahá.... nemá výkon ani na zvednutí předního kola a akcelerace je taky menší ... když jedu na 1 vytočim a přeřadim na 2 tak jako by se to udusilo a zase chytlo.. tak nějak to cukne ... myslel jsem že to bylo palivem ... ale ani po dalšim natankování kvalitního benzínu se to nezměnilo ... co s tím ? díky za rady

1 reakcí na tento příspěvek netáhne

13.8.2015 v 19:48 | Nahoru | #1
FI nesvítí?

(reakce na) netáhne

13.8.2015 v 20:11 | Nahoru | #2
Dolph-cz> nic nesvítí ... motor nezní jinak maximálku to dá ale pomalu

1 reakcí na tento příspěvek netáhne

13.8.2015 v 20:44 | Nahoru | #3
nemůže to být tím dusnem? když jsem jel o víkendu v tom největším horku tak bylo cítit že netahá tolik co normálně

Naposledy editováno 13.08.2015 20:44:29

(reakce na) netáhne

13.8.2015 v 20:45 | Nahoru | #4
Stody-100> já to zkoušel u i když se stmívalo a stejný :/ a to bylo nějakejch 24stupňů

Naposledy editováno 13.08.2015 20:46:26

1 reakcí na tento příspěvek netáhne

13.8.2015 v 21:01 | Nahoru | #5
vzduchový filtr OK?
co spotřeba?asi víš kolik to +- žere,když je něco špatně,tak jde nahoru.......

(reakce na) netáhne

13.8.2015 v 22:34 | Nahoru | #6
Dolph-cz> vzducháč je měněnej před měsícem (originál suzuki) .. a spotřeba šla nahoru.. nájezd je 160km na 12l benzinu.... dříve 190km na 12l benzinu

netáhne

14.8.2015 v 09:12 | Nahoru | #7
Demontuj omezovač
Jestli na to přídeš tak dej vědět co to bylo.Mam podobnej problém s autem.Diagnostika nic nehlásí,ale typuju,že by to mohla dělat váha vzduchu.

1 reakcí na tento příspěvek netáhne

14.8.2015 v 09:40 | Nahoru | #8
myslím že máš ucpaný palivový filtr v nádrži o pumpy.

(reakce na) netáhne

14.8.2015 v 11:06 | Nahoru | #9
jasuchos> a můžu to nějak ověřit ?

1 reakcí na tento příspěvek netáhne

14.8.2015 v 11:22 | Nahoru | #10
To by pak nedal maximalku.tim to nebude.
Tipuju problem se skrticima klapkama....

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) netáhne

14.8.2015 v 11:24 | Nahoru | #11
Dolph-cz> takže se to servisu nevyhne no... co nadělám ... ale díky za rady kluci ... kdyby vás ještě něco napadlo tak budu rád :) sem nečekal že po 13 000 najetých km bude zlobit :( ještě mě napadlo .... nemohlo by to být svíčkama ??

Naposledy editováno 14.08.2015 11:27:48

(reakce na) netáhne

14.8.2015 v 11:30 | Nahoru | #12
Sochro> na 99% ne

1 reakcí na tento příspěvek netáhne

14.8.2015 v 11:38 | Nahoru | #13
Mam stejny problem s K4. Zadnej propad vykonu, normalne to tahne, ale proste malo. Maximalku to udela, ale postrada to "koule". Pres plyn to nezvednu ani na jednicku. Vykonem me to prijde jako Fireblade 9ka SC33, co jsem mel pred tim, proste postradam tak 40 koni. V utery jdu na brzdu, tak uvidim na co prijdou. Masina mela servis nedavno, tak svicky atd. jsou nove.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) netáhne

14.8.2015 v 11:56 | Nahoru | #14
sancho66> jo tak to mam úplně přesně to samé .... tak až se něco dozvíš ... tak mi prosím dej vědět ... abych kdyžtak věděl co s tím :)

(reakce na) netáhne

14.8.2015 v 12:04 | Nahoru | #15
Sochro> napisu jen co budu neco vedet.

netáhne

14.8.2015 v 12:11 | Nahoru | #16
Resil jsem neco podobneho u busy - kdyz jsem to projel s wb lambdou bylo videt ze je to chudy... Kdyz jsem to vic nakrmil palivem bylo znat ze to jede lip... Prosel jsem senzory a vse ok. Tak jsem sel po palivovy soustave. Bordel byl uz v sitkach co je na vstupu do vstriku, tzn vycistit vstriky. To same filtr u cepradla ... Pripadne muze i malo davat cerpadlo a nebo umi blbnout i regulator tlaku paliva ... Tohle uz ale doma asi nezdiagnostikujes...

netáhne

14.8.2015 v 12:22 | Nahoru | #17
V Suzuki v Novem Boru me taky poradil cerpadlo, ale rikam si, ze kdyby davalo malo, tak to nema dost paliva ve vysokych otackach a bylo by to ucukany, ne? Ale tohle proste jede normalne, jen malo. Kazdopadne cerpadlo jsem vytahl, ale nic jsem na nem nevykoukal a pokorne ho vratil zpet :). Cekal bych tam nejaky sitko, co bude zasrany, ale zadny jsem nevidel. Necham to radsi servisu, jsem na to jelito :) Ale tomu, ze tam je bordel v palivove soustave bych se klidne priklanel, masina stala nekolik let i s nejakym benzinem, nez jsem ji koupil.

2 reakcí na tento příspěvek netáhne

17.8.2015 v 12:24 | Nahoru | #18
Čau, tipuju to na svíce, pokud si je v 12.000km nedělal, jak se dle servisního manuálu dělat mají :o)
Já teď dával svojí L4 na garančku v 12tis a svíce vyměněny...

EDIT: Mám na tebe i dotaz, když si najel těch 190km, kdy ti začla ukazovat, že jedeš na rezervu?
Mně rezerva blikne běžně s cca 130-140 najetými km a na rezervu se bojim jezdit, takže jsem tankoval maximálně po 160km a to jen jednou jedinkrát.

Naposledy editováno 17.08.2015 12:40:16

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) netáhne

17.8.2015 v 12:55 | Nahoru | #19
**************smazano*********

Naposledy editováno 17.08.2015 13:00:28

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) netáhne

17.8.2015 v 15:17 | Nahoru | #20
amadeus> zkusim vyměnit .. dík za radu :) no 190 km vlažnou jízdou s baťůžkem a ve 190 km mi teprv začla svítit ... spotřeba spočítána na zhruba 6.5 L/100

(reakce na) netáhne

17.8.2015 v 15:18 | Nahoru | #21
sancho66> proč smazáno ?

(reakce na) netáhne

17.8.2015 v 15:32 | Nahoru | #22
Sochro> Tak to je hodně slušný no 190km, to neznám
Jinak ty svíčky mě napadly jen proto, že jsem se servisáka ptal, proč se mění tak brzo a odpověď byla, že "pro jistotu". Sice by měly ještě 10tis dát, ale může se to prý projevit právě chcípáním/dušením... já osobně na moto nic sám nedělám :)

netáhne

17.8.2015 v 16:12 | Nahoru | #23
tak pokud jedu svižně tak mam do rezervy taky dojezd těch 160 ... :D ale na druhou stranu to díky vibracím zas tak dlouho nevydržim :D

netáhne

30.8.2015 v 20:48 | Nahoru | #24
Tak podle mechanika my to mohly být šály ... prý by se mi tím mohly vyřešit i ty vibrace .... co vy na to ? je to možný ??

1 reakcí na tento příspěvek netáhne

25.9.2015 v 09:47 | Nahoru | #25
Muj problem vyresen. Masina je v pohode, jen ja jsem jelito a nemel jsem proste plnej (trosku se stydim:)) Jde o to, ze K4 ma o dost delsi plyn a bez prehmatnuti to proste plnej neni ani nahodou :) Mel jsem to na brzde a vse ok, tak jsem si rikal, ze jsem kurva dobrej, ze me ten litr ani moc neprijde na nejakou palbu. Jen mne dovozce nebo jeste ital vycoroval PCIII a kolem 5000rpm tam je malej propad (mam race svody od Lea), to jsem zatim vyresil vymenou BMC filtru za papirovy (ale stejne poznam hovno :)). No kazdopadne uz to jede jako krava a je to jak mit zase novej bajk ;)





(reakce na) netáhne

25.9.2015 v 11:18 | Nahoru | #26
sancho66>
máš u mně bod,že jsi nemlžil a narovinu přiznal,kde byl problém....

....a názorný příklad co udělají úpravy výfuku a sání bez úpravy paliva.

netáhne

26.9.2015 v 21:54 | Nahoru | #27
Tiez mam GSX-R1000K4 s K&N filtrom,koncovkou LeoVince (+ origo zvody aj s priverou) a chcem sa opytat,ci je mozne do urcitej miery poladit fabricku ECU aj u motorky tohto rocniku,lebo niekde na forach som cital,ze to u Suzuki ide,no neviem ktore rocniky
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Okruhová sezóna 2024 :-) [1 ... 1178, 1179] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Triumph Daytona 67... Ozzy_ 35357 Dnes v 22:14 assassin
Výroba karbonových dílů Suzuki GSX-R 1000 BlackSabbath 7 Dnes v 18:29 Valve
Kotouče na okruh gsxr1000 K9 Suzuki GSX-R 1000 koda5 10 26.4.2024 v 12:34 psenap
EWC 2024, 2023, 2022 24h Le Mans, ... [1 ... 19, 20] Yamaha YZF-R1, Suzuki GSX-R 1000, Honda CBR 1000RR F... Ariete 599 24.4.2024 v 23:12 Ariete
Katalyzátor + homologované výfuky Suzuki GSX-R 1000 Baca13 2 25.3.2024 v 11:45 Gahan37


TOPlist