globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu - nutně!
10.8.2015 v 13:24
Zdravím, potřebuju poradit a řeknu to stručně - přestali mě bavit silnice, tak chci přejít na terén, ale mám jen 173cm. ted se mi naskytla celkem dobrá nabídka hondy cr 125ccm...seděl a svezl jsem se zatím jen na kawasaki kx 85 na malejch kolech ..sedlo měla tak 76cm a na hodně cr 80 která byla na velkejch kolech a měla vejšku sedla 82cm (z tý jsem dosáhl akorát). Může mi někdo z vás prosím poradit? Nechci jet 250km a ve vratech se otočit a jet domu s prázdnou. Majitel mi tvrdil, že má 180cm a je to v pohodě, tak nevím. Předem dík
Předchozí
1 2
Následující

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu - nutně!

12.8.2015 v 10:35 | Nahoru | #31
nevím co tam má za karbec ale u těchto motorek se šteloval volnoběh sytičem otáčením čudlu

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

12.8.2015 v 10:56 | Nahoru | #32

Loggy píše: bude to jen na pole, louky, lesy.......



To bylo jasný hned jak si napsal kolik vážíš. Proto se ti lidi snažili rozumně poradit.

Tak teda alespoň hodně štěstí v garáži.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu - nutně!

12.8.2015 v 11:00 | Nahoru | #33

ja1 píše: nevím co tam má za karbec ale u těchto motorek se šteloval volnoběh sytičem otáčením čudlu



Ano, otáčky volnoběhu se tady štelují otáčením "čudlu" sytiče, ale to nic nemění na tom, že hledaným šroubem bohatosti, se nastavuje u všech karburátorů bohatost při volnoběhu a při vyšších otáčkách má šroub nulový vliv!!!
V přechodech se nastavuje pozicí jehly a při plném plynu velikostí hl. trysky

Naposledy editováno 12.08.2015 11:01:27

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu - nutně!

12.8.2015 v 11:23 | Nahoru | #34
PETARDAK> mně to nemusíš vysvětlovat... já to umím...jde jen o to nastavit ten šroub aby nebyla díra z volnoběhu do plných

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

12.8.2015 v 11:50 | Nahoru | #35

ja1 píše: PETARDAK> mně to nemusíš vysvětlovat... já to umím...jde jen o to nastavit ten šroub aby nebyla díra z volnoběhu do plných



Dle obsahu Tvých příspěvků tak tobě radit netřeba, ale nemálo zdejších expertů, věří v zázrak a tímto šroubkem "dokážou vyladit" chod motoru v celém spektru otáček

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu - nutně!

14.8.2015 v 21:52 | Nahoru | #36
Chlapi, děkuju moc byl tam..jen to bylo tak zašpiněný od bláta, že jsem ho neviděl . Taaak a mám tu X nasrávajících novinek, při kterých se mi můžete z plna hrdla smát jakej jsem to DEB*L. Takže..motorka netáhla, měla špatnej zvuk..svíčka byla černá, směsí jsem to pošteloval ...svíčka pak líp pálila, ale motorka se v točkách stále dusila..jen při plnym heftu chvílema sepla přívěra. Když jsem se byl projet, tak mi z ničeho nic začla kapat voda na nohu a stále bleje sračky (spálenýho oleje do vejfuku, ale olej z převodovky se neztrácí), takže gufera bych neřekl že jsou oddělaný...u vodní pumpy byl překroucenej šroub (naštěstí vyčuhoval 3mm, tak jsem do něj říznul flexou, vyšrouboval ho a dal tam novej, vodní pumpu přetěsnil a myslel jsem že dobrý). Doleju destilku, nakopnu mašinu a po 300metrech slyším sičení. Kouknu na motor a ze šroubu hlavy na hoře (u svíčky) chcala voda...řikám si no ty vole ten debil strhal snad všechny závity (dělal jsem asi 3 nový). tak přijedu domu, nechám ji vychladnout a zkouším dotáhnout matku (kupodivu to šlo), tak opět doleju destilku vyjedu a mašina se začla dusit, zak jsem zase zajel domu...sundam vejfuk, plasty a nakopnu motorku a stalo se to, co jsem ještě nikdy nevidel, začla chcát voda z válce (z příruby pro vejfuk) myslel jsem že mi v tu chvíli praskne ču*ák..řikám si, že je prasklej válec, tak jsem sundal hlavu váhlce a co nevidim, ten čur*k překroutil šroub na tý hlavě, kterej vede až dolu do karteru a drží válec. Ze spodu hlavy navařil matku na kterou dal se spod hlavy na ten strhlej kousek závitu kterej vedl nahoru nad hlavu, kde byla další matka (ta jak se mi protáčela..docílili tím jen to, aby s tim chytli těsnění...nic víc. Tááák a teď můžu dumat...jak dát dohromady ten dlouhej překroucenej šroub z karteru (budu muset vyndat motor, sundat válec a pak babo raď) :( Ještě pro upřesnění, vše bylo fakt zamaskovaný, pečlivě zapatlaný tunama tmelu, kterej nebyl na první pohled ani vidět...tehle bastl měl cenu 15tis. já přeplatil 10tis. Stále jsem ale pozitivní a říkám si, že mám aspon co dělat ..a mám u čeho vypnout a nemyslet na práci ale tomu co mi to prodal mám nutkání napsat výstižnou smsku jak mě ojebal.

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

14.8.2015 v 22:03 | Nahoru | #37

Loggy píše: Chlapi, děkuju moc byl tam..jen to bylo tak zašpiněný od bláta, že jsem ho neviděl . Taaak a mám tu X nasrávajících novinek, při kterých se mi můžete z plna hrdla smát jakej jsem to DEB*L. ......... tomu co mi to prodal mám nutkání napsat výstižnou smsku jak mě ojebal.



Tak alespoň už víš proč tě všichni varovali a příště budeš chytřejší.

Naposledy editováno 14.08.2015 22:04:02

Prosím o radu - nutně!

15.8.2015 v 00:33 | Nahoru | #38
BladeRider - Hele nebudu na tohle jsem chronickej lempl a moc štěstí na výběr nemám..začínal jsem ve 13nácti na jawě dandy 50 (pro mě nejlepší stroj v dětství)- tam se zesrala akorát nakopávačka, lamely, pak jsem měl skútr Yamaha cygnus 125 4T - v prdeli celej variátor (jen opravy, investice 7000..za měsíc jsem to prodal), pak přišla cagiva Supercity 125 2T- spotřeba 11 na 100km, denně v provozu 30km do školy - 2x zadřený, chcaly vidle, odešla řídící jednotka a X dalších věcí v elektronice - investice přes 20tis. koupil jsem ji za 19tis a přidřenou prodal za 14tis..pak jsem měl na blbnutí mzetu ETZ 150 - dělal jsem si elektriku všecho sám..pohodovej stroj :), pak jsem pořídil suzuki GS 500 E - zlatá, jednoduchá mašina, rád na ní vzpomínam ..jak jsem jí koupil, tak jsem do ní nenarval ani korunu, kromě plexi a náplní a za stejnou cenu co jsem koupil, tak jsem jí i prodal, pak jsem měl yamahu FZR 600 - rv89 a fakt starej poctivej japonec..koupil jsem jí ve špatnym stavu X let nejela, ale po měsíci práce to byla ze starý vrány pěkná raketa a co se týče aut, tak to jsem vyhořel a prodělal nejvíc...stačí napsat značku...Renault megane scenic II rv 2004 agregát 1.5DCI a tam se vyjebalo hned čepy, uložení nápravy, palubní počítač, spojka, klika a kdybych měl psát co všechno, tak je to text na celou A4řku...investice přes 40 tis.(a to jsem si krom kliky a palubního pc dělal doma sám) kdyby v tom byl servis, tak je to snad dvojnásobek. koupil jsem to za 68 investoval +-40 a prodal za to co jsem do toho dal a byl jsem rád, že to je z domu. (musím však dodat, že jsem s tim najezdil 50.000km)...takže jsem teď skončil u feldy a jsem rád..do práce to mám 8km, takže pohoda.

PETARDAK- psal jsi = tak tobě radit netřeba, ale nemálo zdejších expertů, věří v zázrak a tímto šroubkem "dokážou vyladit" chod motoru v celém spektru otáček.
Nechtěl jsem tímto zázračným šroubkem a dvouma otočka vyladit chod motoru do úplného továrního nastavení, jen jsem se tázal jestli to je i u týhle mašiny, je celkem malej..byl tam nános bahna a ještě přes něj byla hadička, tudíž jsem ho na první pohled nezaregistroval. Snad na mě nějak ironicky nenarážíš. A opět..díky všem za zpětnou vazbu a reakce

Prosím o radu - nutně!

15.8.2015 v 15:12 | Nahoru | #39
Tak ten šroub už jsem dal do cajku, udělal nový těsnění..vše složil, dolil vodu a už nikde ani kapka ale opět po vyjetí s plnou nádrží mi motorka začla chcípat jako by docházel benál a nějak vyskočili otáčky, tak zastavim, kouknu do nádrže a ona prázdná taktak jsem dojel asi kilák domu, kde jsem nalil litr benzinu do nádrže, pustim kohout a benál mi chcal proudem z přepadu..asi seklej plovák (chčije, jen když je mašina naklopená na levou stranu, když na pravou, tak ani nekápne). Tákže zase..karbec ven.

Prosím o radu - nutně!

15.8.2015 v 22:19 | Nahoru | #40
Tak karbec je vyčištěnej, dal jsem tam menší trysku a mašina bez problému jede jak kule, dnes jsem vyjezdil celou nádrž bez problému jinak kluci od nás maj kawu kx 85 (na ní jezdí kluk 175cm, 91kg) ..hondu cr 80 na velkejch kolech (na ní líta 193cm maňas s 85kg) a pak tu lítaj dva na 250 2T a z toho mám respekt, nesedl bych na to. Takže pro mě je tohle zatím ideální, výkon je pro mě dostačující. Ale myslim, že na ní najedu tak 15mth a budu dělat rozborku celýho motoru..komplet ho přetěsním a udělám zbytek nedostatků. Popř. to co se do tý doby vysere.

Prosím o radu - nutně!

16.8.2015 v 15:10 | Nahoru | #41





Nevíte někdo, kde sehnat vložku č. 8? nechce se mi ji kupovat za 300 a nebo z čeho ji nejlíp vyrobit (zatim mi přišel jako nejlepší volba mosaz), díky.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Honda Cr 125r hlava valce Honda CR 125 TomiNyxer 0 9.5.2023 v 16:51 TomiNyxer
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Honda cr 125r 2003 Honda CR 125 Baldazz 5 7.11.2022 v 21:11 Baldazz


TOPlist