globalmoto_kveten




paolo_novy globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Prosím o radu - nutně!
10.8.2015 v 13:24
Zdravím, potřebuju poradit a řeknu to stručně - přestali mě bavit silnice, tak chci přejít na terén, ale mám jen 173cm. ted se mi naskytla celkem dobrá nabídka hondy cr 125ccm...seděl a svezl jsem se zatím jen na kawasaki kx 85 na malejch kolech ..sedlo měla tak 76cm a na hodně cr 80 která byla na velkejch kolech a měla vejšku sedla 82cm (z tý jsem dosáhl akorát). Může mi někdo z vás prosím poradit? Nechci jet 250km a ve vratech se otočit a jet domu s prázdnou. Majitel mi tvrdil, že má 180cm a je to v pohodě, tak nevím. Předem dík
Předchozí
1 2
Následující

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:29 | Nahoru | #1
Naučíš se to že majitel je vysoké tak nebo tak nic nevypovídá. Může mít delší nohy,vážit o xx kilo víc a nebo je pro něj "v pohodě" došlápnout na špičky.

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:30 | Nahoru | #2
Při nejhorším, trochu upustít vidle v brýlích nebo si pohraješ s přepákováním

jinak cycle-ergo.com (pro +- orientaci, ale tam se nepočítá co povolej tlumíče, když si sedneš a tak)

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:31 | Nahoru | #3
Mám kx 250 na zem dostanu tak tak a při jízdě mi to nevadí a nepocítil jsem žádný problém i když se někde potřebuju otočit kolem nohy nebo si šlápnout někde vše je ok

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:32 | Nahoru | #4
Hele díky moc kluci, no mám 95kg, tak snad si semnou ta mrcha sedne :D

a tady je... http://motorky.bazo...267/honda-cr-125.php pokud jí někdo znáte, tak dejte info :D

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:32 | Nahoru | #5
Jo, je to v pohodě, vůbec se toho neboj.
Hlavně krosky neber jako silnice nebo endura. Skoro bych řekl, že malý vzrůst je na motokrose výhoda, resp. není na škodu. Je úplně jedno, jestli nedosahneš na zem, na kroskách se lítá, nestojíš a nečekáš furt na někoho jako v enduru.

Takže abych to shrnul. Jestli je v hezkém stavu, určitě kupuj.

Naposledy editováno 13.08.2015 19:11:26

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:34 | Nahoru | #6
Ty jo, jestli nejsi nějakej mega kulturista, tak se vyser na krosku a kup si radši permici do fitka a běžecký boty.

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:40 | Nahoru | #7
Bobane, neboj nejsem vyžraný prase..:D Dost že dělám v blázinci, tak ty pacoše musim umět sfackovat a k tomu patří i vyšší váha :D a jinak do ted jsem lítal jen silnice no, takže asi budu muset dosáhnout (neumim to tak ovládat). Pár kluků od nás jezdí na kroskách a tak mě to nějak zlákalo :)

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:51 | Nahoru | #8
U crossky mala vyska nevadi, na trati nezastavujes v krkolomnych pozicich jako u endura.

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:53 | Nahoru | #9
Loggy> Výškově to není problém, trochu úprav na podvozku, popř. vybrat(snížit) sedadlo a bude to o.k.
Pokud, ale máš opravdu 95kg, bez výstroje a nulové zkušenosti v MX tak volba CR125 je fakt špatně budeš se moc trápit, zrovna pro dvacku od HONDY je "spodek" neznámé slovo to už raděj hledej 125ku KTM, ta dík stavitelné přívěře náznak spodku má, nebo KTM 200 a nebo, dle financí 250-4T

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:54 | Nahoru | #10

SirIndy píše: U crossky mala vyska nevadi, na trati nezastavujes v krkolomnych pozicich jako u endura.


Otázka jestli ti kámoši co jezdí "na kroskách" nejezdí enduro

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 13:59 | Nahoru | #11
Už jedině CR 250 ať to má grády

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 14:48 | Nahoru | #12
Měřim stejně mám o 10 kg míň ale i tak jsem řádně vyžranej. Myslim že dváca pro tebe vůbec nepřichází v úvahu.

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 14:58 | Nahoru | #13
kdes to vyštrachal... to už patří do šrotu.. od 98 roku se dělal hliníkový rám.. jestli na tom chceš jezdit tak kup mladší... tohle je vražda

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 15:11 | Nahoru | #14
Ahoj taky bych do téhle nešel, je to vylítaný jak ústa starý ženy . Raději si přišetři a kup si nějakou pořádnou. Taky do ní budeš muset něco dát ale pak to bude echt.

Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 15:18 | Nahoru | #15

3 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu - nutně!

10.8.2015 v 23:38 | Nahoru | #16
Hele tak s vejškou fakt problem neni...pěkně si semnou sedne, tak dosáhnu :) byl to fajn kluk na pokec...všechno přiznal i ukázal..má to po výměně pístu, dal mi k tomu dvě klikovky i s ojnicema + lamely+převodovku+trysky karbecu+novy těsnění motoru+komplet náplně i do vidlic + gufera aaaatd...má něco nalítáno, leštěnka to rozhodně není. Problém jsem zjistil hned...z hlavy z výfuku, kde jsou pružiny jsou celkem dost nánosy oleje, to samí z koncovýho dílu výfuku..je to celý oblitý ...řikal, že mu pořád odcházeli svíčky (zřejmě spatná směs) tak to dal někomu kdo se asi porachal v karbecu...nedrží volnoběh, přívěra se sepne až na 3tí rychlostní stupeň (1,2) se prostě do maxima nevytočí. Dle mě je bohatá směs a nebo horší varianta přes gufera na klice žere olej z převodovky, jinak nic netluče, neřachtá, řadí hezky a na vyšší rychlosti jede jak má. JEN CHCI PŘIPOMENOUT - prodal jsem silničky a chtěl jsem zkusit terén..na dráhy s tím nepujdu - bude to jen na pole, louky, lesy...stejně si na tom lehnu a tak je tohle pro mě zatím dobrý...rád se v něčem rejpu a hold mám rád ruce od oleje :D a myslim, že tohle mě naučí, dřív jsem měl 2T cagivu supercity 125...za 2 roky jsem dělal 2x repas, tak vím kolik to obnáší. takže zítra sundam výfuk, vypálim ho a zkusim sehnat nastavení směsi karburátoru a vyměnim olej v převodovce. Kdyby někdo věděl, tak budu rád za rady :) motorku jsem s tim koupil a rád přivedu zase nějakou vránu k životu.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 05:17 | Nahoru | #17
Loggy> Tak to preji hodne stesti. Az neco rozeberes tak zjistis, ze to koupit nebyl zrovna dobry napad. Kluci radili vyse radili dobre. Hele taky jsem kdysi koupil na pojezdeni stare mx, tedy v te dobe tvuj rocnik a to uz je par let zpet. Rad se v tom rypu, ale tady neni zadna oprava za par slupek,vsechno stoji ranec a troufam si tvrdit ze spousta veci bude za servisnim limitem. Kdyby ta motorka alespon normalne jela, takhle hned po koupi resis opravu motoru ci kdovi ceho, bo i ta privera bude zrejme totalne vylitana a nepujde uz ani nastavit. Kukni kdyztak na muj pribeh s KX250.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 06:49 | Nahoru | #18
Loggy> ....jen na pole, louky, .... a "vyhoněná" mrtvola CR125, to je "vražedná" kombinace .......pokud se nechystáš na "veteránskou" renovaci s investicí mnoha desítek tisíc, tak z tohohle motorka nikdy nebude .....
Vždy mě "nase.." když se někdo na něco ptá a přitom je dávno rozhodnut a obtěžování se s radami a zkušenostmi je zcela zbytečné..... přeju hodně štěstí

Naposledy editováno 11.08.2015 07:24:50

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 07:32 | Nahoru | #19
PETARDAK> ty sis ještě nezvykl? Vždyť takhle to vypadá/dopadá v každým druhým vlákně o cross nebo ostré na motárda
Za ty prachy jí tam přeci nemohl nechat, i když přívěra nejede na první dva kvality a na další asi možná

Naposledy editováno 11.08.2015 07:33:24

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 09:06 | Nahoru | #20
A tak..já čekal, že za ty prachy to nebude žádná sláva a že s tim budu mít těď trápení si uvědomuju taky..čas a chuť je :) a kolik co stojí moc dobře vím. Supercityna taky měla 125ccm, přívěru, vodník, taky točila okolo 11500ot....k tomu 7kvaltů a byla z roku 91 a dal jsem jí hezky dohromady. A když tohle bude mrtvola, tak udělám co budu moct..aspoň to vyčistím a dál se uvidí. já jen nemůžu bejt bez dvou kol..něco mi na tom dvorku stát musí. Vaše rady jsem v potaz bral a děkuju Vám za ně, ale koupil jsem to i s tím abych se v tom pošťoural. A o stavu jsem věděl, že nebude nejlepší. Tak doufám, že nebudete kritizovat..až se tu budu za chvilku ptát jak se co nastavuje, tak doufám, že porádíte a nebudete se mi tlemit.

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 09:08 | Nahoru | #21

Loggy píše: A tak..já čekal, že za ty prachy to nebude žádná sláva a že s tim budu mít těď trápení si uvědomuju taky..čas a chuť je :) a kolik co stojí moc dobře vím. Supercityna taky měla 125ccm, přívěru, vodník, taky točila okolo 11500ot....k tomu 7kvaltů a byla z roku 91 a dal jsem jí hezky dohromady. A když tohle bude mrtvola, tak udělám co budu moct..aspoň to vyčistím a dál se uvidí. já jen nemůžu bejt bez dvou kol..něco mi na tom dvorku stát musí. Vaše rady jsem v potaz bral a děkuju Vám za ně, ale koupil jsem to i s tím abych se v tom pošťoural. A o stavu jsem věděl, že nebude nejlepší. Tak doufám, že nebudete kritizovat..až se tu budu za chvilku ptát jak se co nastavuje, tak doufám, že porádíte a nebudete se mi tlemit.



To je jasny, ale koupil jsi spatny typ motorky pro tve potreby.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 09:21 | Nahoru | #22
Kalimerro> Smutnej příběh, zažil jsem něco podobnýho s tou Supercitynou.

SirIndy- U nás kluci jezděj na kroskách normálně pole, louky. Proč je to špatná volba? Motor musí být pořád v točkách jako na trati, když je na to stavěná..nepodtáčet atp? Tak jsem měl jít do starýho japonskýho endura 600ccm? Na tom bych si toho doma moc neudělal. a když jste radili, ať přišetřim a koupim dražšího, tak jsem si řekl, že s tim stejně lehnu a sedřu to..u tohodle mě to tolik bolet nebude. Kamarád kupoval CRko 125cmm rv 2006 v pěknym stavu za snad za 50tis. (teď nevím přesně) a do tejdne se mu hvízdla jeden průser za druhým. A taky mu říkali...píst má nalítanejch max 10mth, byla dávaná nová klikovka a jen samí kecy..

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 09:52 | Nahoru | #23
Loggy> není to na to stavěný... Kor když s tím vlítneš do lesa,po půl hodině se ti nebude chtít ani zvedat ze země úplně jinej průběh motoru, jinak postavená převodovka, tlumiče sou taky stavěný na jiný zacházení...
Jako jo,dá se s tím jezdit takový to klasický enduro ( pole,louky, lesy) ale počítej s tím, že to budeš mít víc rozebraný a shánět na tu babku díly než jezdit...
Něco už sehnat nemusí jít, po bazaru těch motorů moc není a na tom časem vyhoříš
Jezdit se dá na ledasčem, kámoš má exc 250 asi 15 let starou vránu, za pár korun, ale když za ním jedu po lesní cestě a vidím, jak mu nad přívěrou litá prdel dva metry vpravo, dva v levo a jediný co se snaží je netrefil strom, tomu neříkám pojezd ale nekontrolovaný polet
Po 2 hodinách zahřívácího tempa pomalu potí krev a otáčí směr domů s prázdnou bandaskou

Naposledy editováno 11.08.2015 09:59:31

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 14:12 | Nahoru | #24
No tak jsem to rozebral - vypálil vejfuk (píst vypadá ok), vyměnil olej, podotahoval šrouby asi 3 jsou strhlý a 2hned na krytu karteru u zapalování, a jeden u přívěry..namáznul jsem to tmelem a ok. Ale mám jeden problém, chtěl jsem si pohrát se směsí, ale ani z jedný strany karburátoru není šroubek na regulaci směsi. Utáhnu ho - škrtím vzduch = bohatší směs
Povolím ho - přidávám vzduch = ochuzuji směs

..jak jej mám tedy nastavit? Staví se to tryskou, nebo jehlou? Tohle vidím poprvé, tak mě to zmátlo a návody na netu jsou pouze v ájině, tak si nejsem jistej. Díky předem za pomoc.

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 14:48 | Nahoru | #25
Loggy> utahnout a pak povolit 1,5 až 2 ot taky záleží na výrobci výfuku... nezávidím ti sám jsem loni koupil r 2000 s hliníkovým rámem za 18tis a po go mi přišla na celkem 50 tis.... a to jen nákup dílů....

1 reakcí na tento příspěvek Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 14:51 | Nahoru | #26
bohatostí šteluješ benzín.....čím víc povolíš,tím víc benzínu ve směsi... mín než 1,5 nedávej nebo zadřeš

(reakce na) Prosím o radu - nutně!

11.8.2015 v 17:57 | Nahoru | #27
ja1> Ať to čtu jak chci tak pořád píše, že nemůže najít žádný šroubek
Lggy> Možná by nebylo na škodu sem hodit foto, co to máš vlastně za karbec ,nebo alespoň jeho výrobce a typ.

Prosím o radu - nutně!

12.8.2015 v 09:45 | Nahoru | #28
na karburátoru je jen jeden šroub ze žlutýho kovu. kromě trysek a to je bohatost..

Prosím o radu - nutně!

12.8.2015 v 09:53 | Nahoru | #29
je na straně od řadičky těsně nad plovákovkou vzadu u sacího hrdla od filtru

Prosím o radu - nutně!

12.8.2015 v 10:04 | Nahoru | #30
Tady, díl č.7 jen připomenu že je to "šroub regulace směsi VOLNOBĚHU!!!!!!!!!!!!!!!!!!" a na směs, při přidání plynu víc než cca 1/8 zdvihu šoupátka, už nemá žádný vliv!!!
http://partsdepot.cz...da/1996/CR125R/4513/

Naposledy editováno 12.08.2015 10:09:17
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
Pomoc s výběrem krosky Honda CR 125, Honda CRF 450R Dzony321 14 25.3.2024 v 18:17 krokoš
Kawasaki kx 250, co to způsobilo Kawasaki KX 250, KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR... DrevoKocurik 9 8.1.2024 v 22:46 Kohlstein
Honda Cr 125r hlava valce Honda CR 125 TomiNyxer 0 9.5.2023 v 16:51 TomiNyxer
Koupě motorky KTM 125 SX, Suzuki RM 125, Honda CR 125, Yamaha YZ 1... Tomino104 3 14.11.2022 v 20:37 Julip2
Honda cr 125r 2003 Honda CR 125 Baldazz 5 7.11.2022 v 21:11 Baldazz


TOPlist