globalmoto_kveten




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Dvouválec nebo čtyřválec
 
3.8.2015 v 19:43
Ahojte, chtěl bych jsi koupit moto, ale nevím jestli čtyřválec nebo dvouválec. Obsah do 700
Z dvouválce jsem se díval po yamaha mt-07 nebo Kawasaki ER-6n.
A ze čtyřválce Honda CB 600 F Hornet. Co by byla nejlepší možnost?
Popřípadně si rád nechám poradit


Naposledy editováno 03.08.2015 20:33:00
Předchozí
1 2
Následující

Dvouválec nebo čtyřválec

4.8.2015 v 14:40 | Nahoru | #31
za mě 4 válec do V...

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec

4.8.2015 v 14:43 | Nahoru | #32
Samozřejmě ,že má MT kratší převody (měl jsem litrovou Yamahu - na jedničku jela přes 140) . Jednička u MTdělá tak 100 km/h při 10 000 ot(kdyby točila těch 13000, jela by tak 130km/h a to není zas takovej rozdíl), ale to není jen o převodovce, je to o tom krouťáku. Kámoš má Fazer 1000 - má to 150k a krouťák taky slusnej, ale projeví se to až od 6000 výš. Když na Mt nechám 6 kvalt v 70-80 km/h a vemu za to, tak na fazerovi musí jít až na dvojku,abych mu moc neujížděl. Samozřejmě při rychlostech nad 200 km/h, když to roztočí nad 10000 + kapotáže , bych mu asi nestačil.

Naposledy editováno 04.08.2015 18:00:55

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec

4.8.2015 v 14:46 | Nahoru | #33
Mr.Dreamer> Ty se chceš hádat, já sem píšu fakta, kdyby tam dali graf litrovýho supersportu taky nebude mít kouťák od 3000 jako Mt a má větší objem. MT má 850 ccm. Tady nejde o to jestli má krouťák větší nebo menší , ale o to, že ten takřka vrcholovej krouťák má MT a Triumph prakticky pořád od 3000 do 10000.

Naposledy editováno 04.08.2015 19:27:01

2 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec

5.8.2015 v 08:44 | Nahoru | #34
Je to víc věcí na ráz, který dělají z MT09 to co je, nízká váha, naladění motoru a krátká převodovka. www.dkracing.cz/tuning-detail/cb-900-f-hornet-02-06/ , já jen, když mrkneš na Ř4 s podobným objemem, není problém mít velmi podobný průběh, jako Ř3

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec

5.8.2015 v 11:39 | Nahoru | #35

..Roko.. píše: Je to víc věcí na ráz, který dělají z MT09 to co je, nízká váha, naladění motoru a krátká převodovka. www.dkracing.cz/tuning-detail/cb-900-f-hornet-02-06/ , já jen, když mrkneš na Ř4 s podobným objemem, není problém mít velmi podobný průběh, jako Ř3



Ten litrový hornet (teď už jen CB) jede fakt krásně, tam má sílu i dole, ale zase se moc rád točí. Jediná nevýhoda je, že nemá tak závratný výkon, ale tam si vede MT ještě hůř.

1 reakcí na tento příspěvek Dvouválec nebo čtyřválec

5.8.2015 v 12:43 | Nahoru | #36
4 vál na začátek bude hodnější. Motorka není do konce života (pokud něco netrefíš ) a pak běž do jiných válů pokud se ti 4 nebude zdát :D.

Dvouválec nebo čtyřválec

5.8.2015 v 15:25 | Nahoru | #37
Za mě 6V do QWERTZ pyč*

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec

5.8.2015 v 15:49 | Nahoru | #38
Sali28> presne

(reakce na) Dvouválec nebo čtyřválec

7.8.2015 v 16:49 | Nahoru | #39
..Roko..> Mr.Dreamer> Koukal jsem na toho Horneta a fakt má podobnej krouťák jak tříválec. V nízkej otáčkách má jenom o 10 Nm méně než MT a pak dokonce i trochu více. To bude o 70 kubíků větším objemem, ale pořád je to slušnej tah. Tam bude asi ještě znát ,že Hornet má asi o 30 kg větší váhu.
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist