globalmoto_kveten





Téma: Technika
 
28.7.2015 v 17:47
Ptejte se a sdílejte informace o tom, co jste jak kde vyřešili nebo naopak potřebujete vyřešit.

Technika

3.8.2015 v 13:54 | Nahoru | #1
Sháním někoho kdo mi vyčiští a odladí karburátory a mrkne a seřídí ventily. Nějaký nápad bando?

Technika

3.8.2015 v 14:19 | Nahoru | #2
Sam to nedelas???? Na tve motorce to je velmi jednoduche. Jedine co nedelam na sve je vymena pneu proto ze nemam na to nastroje (a kvuli 1-2 vymen rocne neni zadny smysl kupovat).

Ja myslim, ze kazdy motorkar musi svou masinu servisovat sam...

Vcera na vylete jsem stratil prave zrcatko :) Ale nasel jsem ho a tuto sobotu budu opravovat. Potrebuje novy plast, tak budu formovat plast. K tomu jeste pridam nejaky ocelovy ram aby to nestalo znovu. Prave udelam taky.

Technika

3.8.2015 v 14:24 | Nahoru | #3

Trori píše: Sam to nedelas???? Na tve motorce to je velmi jednoduche. Jedine co nedelam na sve je vymena pneu proto ze nemam na to nastroje (a kvuli 1-2 vymen rocne neni zadny smysl kupovat).

Ja myslim, ze kazdy motorkar musi svou masinu servisovat sam...

Vcera na vylete jsem stratil prave zrcatko :) Ale nasel jsem ho a tuto sobotu budu opravovat. Potrebuje novy plast, tak budu formovat plast. K tomu jeste pridam nejaky ocelovy ram aby to nestalo znovu. Prave udelam taky.



Trori, dej mi do ruky enduro a rozeberu Ti ho do posledního šroubu - těch mi prošlo rukama dost a dost, ale všechno jednoválce. Silnici (a kor čtyřválec) jsem nikdy neměl a co neumím, to raději nechám šikovnějším.

Naposledy editováno 03.08.2015 14:25:28

Technika

3.8.2015 v 14:34 | Nahoru | #4
To je uplne jedno - 1-2-3-4-5-6 valec. Vnitri jsou uplne stejni :) Rozdil je mezi 2t a 4t.
Mas tady dobrou servisni prirucku. Tak stahni ji a podle ni je jednoduche. Kdyz jsi enduro servisoval tak mas vsechni nastroje.
Takova prace nekde v servisu te stane kolem 3 tisice (minimalne). Tak neni lepsi kdyz to udelas sam? A na ZXR400 serizovat ventily a synchronizovat karburatory potrebujes jednou rocne (prvni kazdy 15 tkm, druhe po 10 tkm). Po-druhe to uz budes delat za hodinu :)
Mas garaze kde to delat?

Technika

3.8.2015 v 14:42 | Nahoru | #5

Trori píše: To je uplne jedno - 1-2-3-4-5-6 valec. Vnitri jsou uplne stejni :) Rozdil je mezi 2t a 4t.
Mas tady dobrou servisni prirucku. Tak stahni ji a podle ni je jednoduche. Kdyz jsi enduro servisoval tak mas vsechni nastroje.
Takova prace nekde v servisu te stane kolem 3 tisice (minimalne). Tak neni lepsi kdyz to udelas sam? A na ZXR400 serizovat ventily a synchronizovat karburatory potrebujes jednou rocne (prvni kazdy 15 tkm, druhe po 10 tkm). Po-druhe to uz budes delat za hodinu :)
Mas garaze kde to delat?



Garáž tu nemám, jen otevřené garážové stání a tam to dělat nebudu. Na enduru jsem defakto nikdy nic moc dělat nemusel. Rád se naučím servisovat i něco většího, ale zatím si na to prostě netroufám. :(

Naposledy editováno 03.08.2015 14:45:15

Technika

3.8.2015 v 14:54 | Nahoru | #6
Ja taky nemam a pracuju venku, pred barakem :) Pocasi je dobra tak proc ne :)

C'mon! Neboj se :) Olej taky sam nemenis? To je skoro stejne.
ZXR400 Carb Syncing
ZXR400 Valve Shimming

Technika

3.8.2015 v 14:55 | Nahoru | #7
Podivej se - nic slozite v tom vubec neni :)
Jestli se stale bojis muzeme jednou domluvit tak ja ti trochu s tim pomuzu :)

Technika

3.8.2015 v 15:02 | Nahoru | #8

Trori píše: Ja taky nemam a pracuju venku, pred barakem :) Pocasi je dobra tak proc ne :)

C'mon! Neboj se :) Olej taky sam nemenis? To je skoro stejne.
ZXR400 Carb Syncing
ZXR400 Valve Shimming



Olej ano... to je prkotina... Ale přiznám se že tohle je trošku španělská vesnice... Díky za odkazy, defakto vše co vím o ZXRu tak mám z tohohle webu.

Na ulici to určitě dělat nebudu... Na to prostě nemám gule...

Technika

3.8.2015 v 15:10 | Nahoru | #9
S tim urcite pomoc nemuzu. Mam jenom 2, a potrebuju ji
DIY Praha
Podivej se, muzes tam pronajat garaze na den, a maji nastroje. To bude urcite levnejsi nez na servisu...
Ale je to tva motorka, a urcite sam musis rozhodnout co s ni mas delat. Kdyby to bylo na me na zadny servis bych urcite ji nedal :) Ale ja mam spoustu praxe... Mel jsem garaze a vyrabil jsem choppry... Tak trochu vim jak motory fungujou :)

Technika

3.8.2015 v 15:19 | Nahoru | #10

Trori píše: S tim urcite pomoc nemuzu. Mam jenom 2, a potrebuju ji
DIY Praha
Podivej se, muzes tam pronajat garaze na den, a maji nastroje. To bude urcite levnejsi nez na servisu...
Ale je to tva motorka, a urcite sam musis rozhodnout co s ni mas delat. Kdyby to bylo na me na zadny servis bych urcite ji nedal :) Ale ja mam spoustu praxe... Mel jsem garaze a vyrabil jsem choppry... Tak trochu vim jak motory fungujou :)



Rád využiju Tvé nabídky, ale teď popravdě zkusím nějaký servis. Tenhle rok je pro mě se silnicí seznamka, takže bych raději seznámení s motorkou, které můžu na 100% věřit, než aby tam byl nějaký problém. Nechci někdě zakusit horkých chvilek. Stačí, že řidiči aut neumí používat blinkry a zrcátka...

Technika

3.8.2015 v 15:20 | Nahoru | #11
Vcera jsem vypnul cidla kysliku a opravil jsem mapu. Ted' mam AFR 13.2 proti 14.9... Motor bezi o 30 stupnu chladnejsi a uz nepece mou pravou nohu
Zere o trochu vic, ale jen o trochu.

A cekam na Nexus 7 a kabely, budu pridavat tablet jako GPS a kabely na to dam pres zapalovani.

Technika

3.8.2015 v 15:25 | Nahoru | #12
SpaceManCRX> Vis co, nedavam motorku do servisu kvuli tomu ze chci ji verit :) Kdo vi jestli sevisniku bolela hlava, nebo neco podobneho. Penize na servis mam, ale neverim. A jestli udelam chybu a kvuli tomu neco stane, tak to bude moje chyba.
Na 100% muzu verit jen sobe a sve pani
Mel jsem v zivote motorek vic nez 40. Ruznych - chopry, endura, sportovni, cestovni.... A uz po-nekolikate jsem mel problemy PO servisu, oni obcas neco zapomenou, nebo ztrati...

Technika

3.8.2015 v 15:28 | Nahoru | #13
SpaceManCRX> Zkus to tam. To je autorizovany servis Kawasaki, to znamena ze maji vsechny nastroje pro Kawi.
K2 Moto

Ale nemuzu zadni v Praze doporucit proto ze jediny ktery jsem pouzil je MotoGart na sveho bavoraka (kvuli posilovacu brzd, nemel jsem na kotrolu nastroj a nechtel jsem ho kupovat).

Omlouvam se za chyby, ale nejsem cech a v Cechach ziju jenom 2 roky :(

Naposledy editováno 03.08.2015 15:29:20

Technika

3.8.2015 v 15:36 | Nahoru | #14
Precetl jsem jeste jednou popis tve motorky. Mas napsano, ze serizeni karburatory mels udelano pred par tydny. Proc potrebujes jeste? Nejsi spokojeny s tim servisem?

Technika

3.8.2015 v 15:45 | Nahoru | #15
Na seřízení karburátorů a ventilů je dobrej Máca v DK racingu, Praha 4 Modřany nebo pak v u Odolené vody v Kozoníně Martin Chmelař. Pokud bude chtít dám ti na něj kontakt. Vozím motorku jenom k němu už nějaký ten rok, zatím spokojený.

Technika

26.8.2015 v 13:28 | Nahoru | #16

Trori píše: Precetl jsem jeste jednou popis tve motorky. Mas napsano, ze serizeni karburatory mels udelano pred par tydny. Proc potrebujes jeste? Nejsi spokojeny s tim servisem?



Ne... :( Vyjel jsem si nádrž na sucho... :( Chytlo mě zábava a zapomněl jsem kolik mám benzínu v nadrži... :(

Engesman_FZ1 píše: Na seřízení karburátorů a ventilů je dobrej Máca v DK racingu, Praha 4 Modřany nebo pak v u Odolené vody v Kozoníně Martin Chmelař. Pokud bude chtít dám ti na něj kontakt. Vozím motorku jenom k němu už nějaký ten rok, zatím spokojený.



Dobrý typ. Já mám dobrou zkušenost s S.O.S MOTO. Jediný důvod, proč to není teď u něj, je, že byl na dovolené a já to odvezl do MotoLive Pavel Polák.

Naposledy editováno 26.08.2015 13:30:18
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.


TOPlist