globalmoto_duben_nolan




globalmoto_nolan Přidat reklamu

Téma: Hornet 900 provozní problémy
Ahoj, je to moje první motorka a je naprosto úžasná, ale nemám moc zkušeností s touhle technikou a zarazily mě 2 věci a nevím, zda je to normální, nebo mám vyhledat servis. Děkuji všem za informace a zkušenosti.

1) zvuk - rána při řazení jedničky - přijde mi to jako kdybych řadila u auta přes zuby, nebo do toho bouchala kladivem. Zkoušela jsem seřizování u páčky spojky i dole na spojce, ale nijak to nepomohlo.

2) při tlačení motorky slyším jak se třou brzdové kotouče o destičky. prostě to drhne. Když to třeba rozjedu na 100 km, zařadím neutrál, tak to nemá takovou setrvačnost jakou jsem předpokládala (jako třeba kolo, nebo auto). Jako by to zpomalovalo tím třením. Myslela jsem, že je tam hodně kapaliny, tak jsem trochu upustila přes odvzdušňovací šrouby, ale přijde mi to stále stejné.Myslím, že se tam nedá nic jiného štelovat.
Předchozí
1 2
Následující

Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 11:49 | Nahoru | #1
Nevim jak u devitky, ale u sestky je hlucny razeni normalni... a desky o kotouce mi susti taky

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 11:50 | Nahoru | #2
Rána a takové to kopnutí, při zařazení jedničky je normální.
To že při tlačení motorky trošku drhnou destičky o kotouč většinou taky. Nejlepší to hodit na hlavní stojan a zkus protočit kolem. Mělo by to jít poměrně lehce. Pokud nepůjde, rozebrat brzdiče a rozhýbat válečky.

Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 11:52 | Nahoru | #3
1) jednička sem tam křápne u kdejaké motorky, z toho nebuď tak vyděšená, kor ještě když je třeba slepená spojka po nastartování.
2) nikdy jsem na moto nejel na neutrál takže s tou setrvačností ti neporadím. Záleží jak moc ti to tře, může to být jen detail nad kterým se dá mávnout rukou ale taky můžeš mít třeba zvlněný nebo nějak jinak vychýlený kotouč. Ale pokud dáš kolo do luftu, zatočíš s ním a točí se normálně, tak bych to neřešil

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 11:57 | Nahoru | #4
Ahoj, toto dělají všechny motorky. Rána při zařazení jedničky je normální, došponuje se řetěz a že šustí brzdy je taky normál, ale jak psal Bafan21 nesmí to být moc. U kotoučových brzd nemá co vrátit destičky,proto je kotouč malinko křivej aby si je "rozhodil" od sebe a tím pádem tam vzniká trošku tření.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 18:19 | Nahoru | #5
Bafan21>

děkuji všem za informace. Nebudu to zatím řešit a při výměně destiček vyčistím a uvidím. Díky

Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 19:36 | Nahoru | #6
h9 bych jako první motorku nedoporučil...najel jsem na nich přes 50 tkm. a jelikož se tu ptáš na prkotiny, asi ti nikdo neradí, jak a co s ní a na ní, tak alespoň přeju hodně štěstí, dobrou pojistku, hodně štěstí, první pád v malé rychlosti a dřív než si začneš myslet že umíš jezdit, hodně štěstí a hodně štěstí

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 20:16 | Nahoru | #7

gemma píše: Bafan21>

děkuji všem za informace. Nebudu to zatím řešit a při výměně destiček vyčistím a uvidím. Díky


taky si prohlídni jak jsou destičky sjeté...ke straně nebo křivě , je dobré zkontrolovat čepy brzdičů popř vymněnit. musí jít lehounce prstíkem.
jestli se stydíš , kozy klidně do pm

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 20:51 | Nahoru | #8

ja1 píše: taky si prohlídni jak jsou destičky sjeté...ke straně nebo křivě , je dobré zkontrolovat čepy brzdičů popř vymněnit. musí jít lehounce prstíkem.
jestli se stydíš , kozy klidně do pm



Tobě je ještě neposlala???

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 21:22 | Nahoru | #9

Nagron píše: Ahoj, toto dělají všechny motorky. Rána při zařazení jedničky je normální, došponuje se řetěz a že šustí brzdy je taky normál, ale jak psal Bafan21 nesmí to být moc. U kotoučových brzd nemá co vrátit destičky,proto je kotouč malinko křivej aby si je "rozhodil" od sebe a tím pádem tam vzniká trošku tření.


Jajajaj.. Kedy už prestanete tárať o "mierne krivých kotúčoch"? Platničky vracia naspäť tesniaci krúžok na piestiku...jeho deformácia. Ak koleso pribrzďuje, "visí" niektorý piestik. Treba ho vyčistiť, rozhýbať.

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 21:47 | Nahoru | #10
Kaštanisko> asi mne má ráda a nechce aby to se mnou švihlo

1 reakcí na tento příspěvek (reakce na) Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 22:08 | Nahoru | #11

ja1 píše: Kaštanisko> asi mne má ráda a nechce aby to se mnou švihlo



Máš slabé srdce? ... Nenech se ošidit

(reakce na) Hornet 900 provozní problémy

26.7.2015 v 23:46 | Nahoru | #12
Kaštanisko> jen abych se nenakazil a neměl bych i já provozní problémy

Hornet 900 provozní problémy

27.7.2015 v 18:09 | Nahoru | #13
Desky mi šustí taky a občas když je moto studené, tak se ozve rána při řazení jedničky. Nic si z toho nedělej, dělá to víc mašin, na GSX-R 1100 při řazení jedničky je cítit škubnutí až v řídítkách.

(reakce na) Hornet 900 provozní problémy

27.7.2015 v 22:48 | Nahoru | #14
Jajajaj.. Kedy už prestanete tárať o "mierne krivých kotúčoch"? Platničky vracia naspäť tesniaci krúžok na piestiku...jeho deformácia. Ak koleso pribrzďuje, "visí" niektorý piestik. Treba ho vyčistiť, rozhýbat.

A proč se asi jmenuje ten kroužek "těsnící"?Protože je tam od toho aby těsnil.
Destičky nic nevrací,jsou tam plovoucí třmeny a kotouč svou házivostí si je roztáhne.
Schválně zkus vytáhnout destičky,namačkej páčkou tlak,aby ti vyjeli pístky a chci vidět,jak ti samy zajedou z5.

Naposledy editováno 27.07.2015 22:48:55

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 provozní problémy

28.7.2015 v 09:16 | Nahoru | #15
Pístky vrací kroužky

E: třmeny komplet rozebrat, vyčistit, pro jistotu nový (čepy, když budou viditelně vydřený) destičky a máš celkem na dlouhou dobu pokoj

Naposledy editováno 28.07.2015 09:28:12

Hornet 900 provozní problémy

28.7.2015 v 23:48 | Nahoru | #16
ja teda nevim možná že je to u novějších motorek jinak ale nenapadá mě jak bych řadil nějak kultivovaně neutrál ve stovce

(reakce na) Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 05:20 | Nahoru | #17

..Roko.. píše: Pístky vrací kroužky

E: třmeny komplet rozebrat, vyčistit, pro jistotu nový (čepy, když budou viditelně vydřený) destičky a máš celkem na dlouhou dobu pokoj

možná mi něco někdy uniklo, ale vždycky jsem měl a mám za to, že pístky se vrací házivostí kotouče. Moc si neumím představit jak by je vraceli těsnící kroužky.

Naposledy editováno 29.07.2015 05:21:44

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 07:19 | Nahoru | #18
Hycomat to popsal, deformací... Představ si, že zabrzdíš, pístek povyleze a zdeformuje kroužky k jedné straně (směrem ke koutouči), brzdu pustíš a kroužky (jakoby přepužený) se chtějí vrátit zpět a stáhnou sebou pístek zpět.

(reakce na) Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 07:36 | Nahoru | #19

..Roko.. píše: Hycomat to popsal, deformací... Představ si, že zabrzdíš, pístek povyleze a zdeformuje kroužky k jedné straně (směrem ke koutouči), brzdu pustíš a kroužky (jakoby přepužený) se chtějí vrátit zpět a stáhnou sebou pístek zpět.

takhle jak si to napsal by to smysl dávalo. Ale přece pístek musí v gumičkách jezdit volně, jinak by se s ubejvajícíma destičkama kroužek deformoval víc a víc až by se předeformoval.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 08:07 | Nahoru | #20
Míra deformace má určitou mez, takže když pístky vysuneš třeba na prázdno (při čištění např.), kroužek se vždy zdeformuje stejně a nad rámec toho maximálního zdeformování, pístek v kroužku "proklouzne".. Neumím to odborně a přesně popsat.. Každopádně žádoucí je mít kotouč absolutně bez házení, pokud hází tak, že rozhazuje desky, dobře to určitě není.

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 09:38 | Nahoru | #21
nás ve škole učili že brzdy pracují na principu tlaku kapaliny.. když nebrzdím není tam tlak. to že kousek kapaliny se vrátí zpet do nádobky má na svědomí ta guma v nádobce která vytváří podtlak

1 reakcí na tento příspěvek Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 09:55 | Nahoru | #22
Pravdu má Roko a Hycomat, drážka pro těsnící kroužek má lichoběžníkový průřez aby měl kroužek kam uhnout a pak se vrátí zpět, popsáno zde.

Jak se vrací pístek 3:30. Je to sice kolo, ale princip stejný.

Naposledy editováno 29.07.2015 10:01:48

(reakce na) Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 09:58 | Nahoru | #23

..Roko.. píše: Míra deformace má určitou mez, takže když pístky vysuneš třeba na prázdno (při čištění např.), kroužek se vždy zdeformuje stejně a nad rámec toho maximálního zdeformování, pístek v kroužku "proklouzne".. Neumím to odborně a přesně popsat.. Každopádně žádoucí je mít kotouč absolutně bez házení, pokud hází tak, že rozhazuje desky, dobře to určitě není.

takhle by to smysl dávalo no. Nevím já mám odjakživa za to, že se pístky roztahujou házivostí kotoučů. Teď když jsem koumal proč se mi furt hřeje jeden kotouč, jsem měřil házivost a byla 0,3 mm. Při brzdění necítím žádný vibrace ani nic zvláštního.

(reakce na) Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 10:00 | Nahoru | #24

ja1 píše: nás ve škole učili že brzdy pracují na principu tlaku kapaliny.. když nebrzdím není tam tlak. to že kousek kapaliny se vrátí zpet do nádobky má na svědomí ta guma v nádobce která vytváří podtlak



Špatně, ta guma je jen membrána, víčko má díru (takže zádný podtlak neudrží), aby hladina kapaliny mohla klesat jak se opotřebovávají destičky.

(reakce na) Hornet 900 provozní problémy

29.7.2015 v 10:01 | Nahoru | #25

kodl77 píše: Pravdu má Roko a Hycomat, drážka pro těsnící kroužek má lichoběžníkový průřez aby měl kroužek kam uhnout a pak se vrátí zpět, popsáno zde.

www.youtube.com/watch Je to sice kolo, ale princip stejný.

hm, tak asi jo no, furt se je co učit

Hornet 900 provozní problémy

30.7.2015 v 01:30 | Nahoru | #26
Rána při řazení jedničky mě taky vadí a řešim to tak, že se nohou odstrčim trochu dopředu... častokrát to zařadí krásně potichu a bez ran kladivem ale spíš mě zarazilo to řazení neutrálu ve stovce ?! to má jakej důvod ?

Hornet 900 provozní problémy

3.10.2015 v 20:13 | Nahoru | #27
Cus pratele, mam podobny problem z razenim u h9 stou jednickou radim nes nastartuju ale ze od trojky vejs mi kvalty zustavaji viset i potom co pustim packu spojky ,si urcite dokazete predstavit tu mrdu kdys v tu chvily ma motor treba 8000 tis:otacek za studena to neudela vubec nevim co stim . Samozrejme jinak jezdi klobouk dolu ,moc dik za rady preji hodne zdaru .

Hornet 900 provozní problémy

24.10.2015 v 23:32 | Nahoru | #28
nebudu, ty vaše potížetím, že máte Hondy

Hornet 900 provozní problémy

25.10.2015 v 06:03 | Nahoru | #29
Ty se rozjedeš na 100 a zařadíš neutrál? Ale to neděláš běžně, že ne.. já jen že někteří z rádoby dobré vůle chcou zařadit neutrál třeba když jedou z dlouhého kopce, ale to asi nebude tvůj případ, každopádně je to blbost

Hornet 900 provozní problémy

25.10.2015 v 11:10 | Nahoru | #30
Občas se mi stává, že když hornet nejede delší dobu, třeba měsíc a chci se rozjet, tak je spojka slepená tak že to chcípne... takže je lepší před nastartováním dát kvalt, držet spojku a cuknout s motorkou aby se spojka odlepila. To samé mám i na stadionech Krom simsonů, tam jsem tento jev nespozoroval...

Jinak když jsem nalil do horneta novej olej, tak šlo mnohem lépe řadit, nevím co tam bylo předtím, ale nalil jsem tam od motulu 10W40 klasika...
Předchozí
1 2
Následující
Pro vložení příspěvku se musíte přihlásit nebo registrovat.
Související témata
Téma Autor Odp. Posl. příspěvek
jakou kopit motorku [1, 2] Suzuki GS 500E, Honda CB 900F Hornet, Honda CB 600F ... Peters_ 35 28.4.2024 v 11:57 mariano
Hornet vs Zephyr vs Bandit Honda CB 600F Hornet Radysek79 8 27.4.2024 v 15:23 lenkochal
Benzín v oleji Honda CB 600F Hornet Paťas96 5 23.4.2024 v 20:43 holl75
nehází jiskru Honda CB 600F Hornet vodnikw 6 17.4.2024 v 19:08 Anti
Hornet 900 klepání motoru Honda CB 900F Hornet erichd 8 15.4.2024 v 23:27 2stroke


TOPlist